BMW pristatė turbūt svarbiausią 2018 m. naujieną Paryžiuje: šių automobilių parduota jau daugiau nei 15 mln., o dabar sutikite naujausią modelį (Video)  (3)

Daugiau nei 40 metų gaminama BMW 3 serija sulaukė dar vienos atžalos. Paryžiuje vykstančioje tarptautinėje automobilių parodoje debiutavo septintosios kartos 3 serijos BMW.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

G20 kėbulo kodu pristatomas BMW 3 pakeis nuo 2011-ųjų gamintą pirmtaką F30.

Nors neseniai Vokietijos gamintojo modelių gama prasiplėtė ir joje atsirado 4 serija, klasikinis sedanas vis dar laikomas svarbiausiu ir geriausiai atspindinčiu bavarų koncerno filosofiją.

Skelbiama, kad per visą gamybos laikotarpį pasaulio rinkose buvo parduota daugiau nei 15 mln. tokių automobilių.

Didesnis, bet lengvesnis

Sedano išorės dizainas pastebimai pasikeitė – trečiuko bruožai atpažįstami, tačiau priekis su naujo stiliaus žibintais ir agresyviau atrodančiu buferiu atrodo šviežiai.

BMW būdingos dvigubos radiatoriaus grotelės tapo dar didesnės.

Galinės dalies dizainas tapo vientisesnis, o žvelgiant į kėbulo šoną pastebimos ryškios link galinių sparnų pereinančios linijos.

Naujos kartos modelis yra 85 milimetrais ilgesnis, 16 platesnis, tačiau vos vienu aukštesnis už pirmtaką. Ratų bazė pailgėjo 41 milimetrų ir dabar apima 2851 milimetrą.

Gerokai išaugęs 4709 mm ilgio modelis yra vos vienu centimetru trumpesnis už Lietuvoje buvusį labai populiarų 5 serijos BMW E34, gamintą 1988-1996 metais.

Gamintojas skelbia, kad bendras svoris lyginant su pirmtaku sumažėjo iki 55 kilogramų.

Salone išliko vokiška tvarka, tačiau interjero stilius tapo griežtesnis, jame daugiau laužytų linijų.

Bazinės komplektacijos modeliuose nuo šiol montuojamas 8,8 colio skersmens pramoginės ir informacinės įrangos valdymo ekranas.

Užvedimo mygtukas iš priekio buvo perkeltas į centrinį tunelį šalia pavarų perjungimo svirties.

Atnaujinti varikliai

3 serijos modelis debiutuos su atnaujintais keturių cilindrų varikliais – benzininiu (330i) ir dyzeliniu (320d). Maksimali pastarojo motoro galia siekia 190 AG, o didžiausias sukimo momentas – 400 Nm.

Tokia trauka leis šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,8 sekundės. BMW skelbia, kad vidutinės degalų sąnaudos sieks 4,2 l/100 km.

Benzininis motoras išvysto 258 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. su šia jėgaine truks 5,8 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km.

Dyzelinis variklis bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Taip pat klientams bus siūloma versija su keturių ratų pavara.

Kartu su benzininiu varikliu montuojama tik aštuonių laipsnių automatinė transmisija.

Išlaikė sportiškumą

BMW siekė, kad 3 serijos modelis išliktų valdymo tikslumo etalonu segmente.

Tuo tikslu buvo praplatinti priekinis ir galinis tarpvėžiai, standartinėje įrangoje bus nauji adaptyvūs amortizatoriai, o bendras kėbulo standumas padidintas 25 proc.

Atrakinti automobilį bus galima naudotis išmaniuoju telefonu. BMW taip pat skelbia, kad tokiu atveju variklį bus galima užvesti tik po to, kai įrenginys bus įstatytas į belaidžio įkrovimo vietą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(7)
(5)
(2)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: