Ilgai lauktas anonsas: „Hyperloop“ pristatė pirmąją keleivinę kapsulę (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nosfis 2018-10-05 10:00
https://www.youtube.com/watch?v=Z48pSwiDLIM https://www.youtube.com/watch?v=ktO6IvLT2eg
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-05 14:51
, tas pats grėstų ir povandeniniams laivams, jeigu jie būtų projektuoti plaukiojimui tik virš vandens
Nosfis 2018-10-05 15:09
Jeigu cia butu, tik vienintele Hyperloop problema. Ir ka tu lygini, povandenini laiva, kurio sienos storis yra apie 7 cm ir zymiai mazesnis turis laivo uz hyperloop, kur geriausias estimate hyperloop yra 1.7 cm ir jei bus tokio storio, tai vien tik plieno kaina, be jokios gamybos kastu jam kainuos apie 200mil doleriu per 100 km. Ne visos Musko idejos yra auksines.
punktyras 2018-10-06 19:35
O koks skirtumas, kad povandeninio laivo tūris mažesnis? Ar plienas tokiam tikslui geriausia medžiaga – sunki ir rūdija ir šiluminio plėtimosi koeficientas didelis. Kas dykumoje itin aktualu. O jei visgi plienas, negi pirks Senukuose, o ne urmu? O kiek kainuoja supergreitojo traukinio linijos 100 km nutiesimas? Už 100 kilometrų tokio vamzdžio pavyktų nutiesti 10 km greitojo traukinio linijos Kinijoje, kur kaina 30%-50% mažesnė.
Nosfis 2018-10-07 14:45
Nu visu pirma kaina paemiau rinkos, o ne is siaip sau, antra tame vamzdyje bus vakumas todel, turi atlaikyti visai kitas jegas, tai turi buti atsparios medziagos sioms jegoms, ir plienas yra vienas pigiausiu siam dalykui. Trecia greito traukino linija kainuoja apie 20 mil uz kilometra, tai už 100 bus apie 2 milijardai. Taip tai brangus daiktas, bet čia 2 milijardai su darbu, darbuotoju uzmokesciu ir t.t, kai Musko su visu darbu ir t.t kainuoja apie 75 mil uz km tai gaunasi apie 7,5 milijardo uz 100 https://www.recode.net/2016/10/26/13425 ... -documents. Taigi vel, kuom hyperloop yra geresnis ?