Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Ketleris 2018-10-13 17:18
A klasės „Mercedes-Benz“ kažin kodėl tiek daug blogų atsiliepimų tenka matyti internete, o ir kaina jų labai maža pagal metus
iPienius 2018-10-13 21:20
UK del dideles draudimo kainos niekas nenori dideliu ir galingais varikliais masinu
Robkinas 2018-10-14 09:05
Kiek teko girdeti, labai problematiskas varikliu remontas: sunkus priejimas prie pagr.mazgu, del ko remonto kaina isauga
Hm 2018-10-14 09:50
Įsivaizduok, jei reikią pakeisti starterį, tai reikią išimtį variklį su dėže... Aišku starterio gedimai reti, bet dėl senstančių mašinų vis dažnėja...
apvalus 2018-10-14 20:28
Nei vieno japonisko?.. Aha, objektyvu...
FtBall 2018-10-15 00:28
Teisingai pastebėta. "Vertimo klaida" matyt įsivėlė. Susiradau originalą, tai pirmose vietose japonai.
https://www.reliabilityindex.com/top-100
GNU 2018-10-15 01:37
Baikit su ta 20m. senumo A klase. Niekas su ja vakaruose seniai nebevažinėja, o jei ir išdarda, tai tikrai niekas jos nedraudžia. Čia kalbama apie max 10m senumo ir max 200k ridos auto. Į šį tarpą papuolantys automobiliai tikrai didesnių problemų neturi.
Laplaya 2018-10-15 09:56
Manau, kad net ir tai yra per didelė imtis - automobilių garantijos galioja vidutiniškai 4-5 metus, o moedelius gamintojas dažniausiai atnaujina/rotuoja kas 6 metus. Tad sakyčiau verta susitaikyti su mintimi, kad visos visų žurnalų apžvalgos yra nutaikytos į 4-6 metų senumo segmentą, o tie automobiliai kuriais važinėja pusė Lietuvių - niekada neturėjo pasiekti tokio amžiaus - to neplanavo nei gamintojai, nei žurnalistai. Tiesiog daugelio Lietuvių pajamos per mažos, kad galėtų atsinaujinti kartu su pasauliniu ciklu.
CackisS 2018-10-15 11:18
Būtent!
Išversta lietuviams, kuriems VW pirmoj vietoj
mch0lic 2018-10-15 18:13
Reitingas ir lieka reitingu, kuris mažai ką parodo. Panagrinėjus top 100 matosi, kad suplakta ne tik faceliftai bet ir skirtingų kartų, skirtingų variklių/kuro rūšių ir komplektacijos modeliai į vieną reitingą. Taip pat neaišku kas skaičiuojama maintenance, o kas repair costs. Viena auto gali palikt autorizuotam servise aptarnavimui, įkals 300-500€ sąskaita pakeis krūva dalių ir neturėsi jokių remontų, kitam aptarnavimas gal tik 100€ kainuos bet apturėsi neplanuotų remontų. Dalys taip ar taip nusidevės klausimas kuris visgi auto patikimesnis ir kokios yra vidutinės išlaikymo išlaidos atmetus draudimus ir pan.
Realiai žiauriai trūksta patikimos ir detalios statistikos įvairiais pjūviais (skirtingos gamybos linijos, gamybos mėnesiai/ketvirčiai/metai, varikliai, komplektacijos ir pan.).
apvalus 2018-10-15 20:27
Be abejo, kad tie duomenys nera idealiai tikslus. Bet tai nera visiska nesamone, kuria nebutu galima remtis.
QuantoLT 2018-10-16 19:10
. Todel visai nenuostabu, kad japonai nepateko, nieko padoraus jie neturi toje klaseje.
apvalus 2018-10-20 12:20
Kaip nustatineji padoruma?..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Britai įvertino miesto automobilius - štai 10 pačių patikimiausių, bet nugalėtojas aiškus