„Audi“ ketina keisti logotipą? Nauji simboliai jau užregistruoti JAV ir Vokietijoje, bet kam jie bus naudojami? (Foto)  (2)

„Audi“ logotipas yra lengvai atpažįstamas - keturi žiedai. Paprasta, prasminga ir lengvai įsimenama - toks ir turi būti prekinis ženklas. Tačiau manoma, kad greitai jis pasikeis - „Audi“ JAV ir Vokietijoje jau užregistravo naujus logotipus, kurie tikrai patiks ne visiems - pažiūrėkite.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

JAV ir Vokietijoje užregistruoti logotipai yra „Audi“ simbolio interpretacijos. Tai vis dar yra keturi žiedai, tačiau panaikintos vietos, kuriose jie susikerta. Viename žiede susikirtimų ir persidengimų neliko visiškai, o kitame paliktas tik centrinis. Sunku pasakyti, kam „Audi“ galėtų reikėti naujo logotipo, tačiau pasvarstykime kelias versijas.

„Audi“ strategija sparčiai keičiasi ir ateityje didesnis dėmesys bus skiriamas elektromobiliams. Gali būti, kad du logotipai padės atskirti automobilius su vidaus degimo varikliais nuo varomų elektra. Jei visgi bus pasirinktas tik vienas, tuomet jis gali padėti kurti naują „Audi“ tapatybę. Galbūt kompanija nori viską palikti už nugaros ir atversti švarų lapą?

Žinoma, yra ir daugiau galimybių. „Audi“ neseniai kalbėjo apie tai, kad gaivins „Horch“ markę. Ja būtų žymimi itin prabangūs „Audi“ automobiliai. Tai vis tiek būtų tos pačios kompanijos mašinos, atrodančios beveik identiškai ir surenkamos tose pačiose gamyklose. Galbūt lengvai pakeistas logotipas joms tiktų?

Visgi tikrasis atsakymas gali būti ir kur kas paprastesnis. „Audi“ gali užregistruoti logotipus tam, kad jų nepanaudotų kiti. Gali būti, kad „Audi“ šaltiniai išgirdo, kad kokia nors kompanija ketina naudoti šiuos simbolius, todėl buvo suskubta juos užimti. Logotipo keitimas kainuotų milijonus eurų, o ir žmonių, kuriems tai nepatiktų, būtų daug.

„Audi“ keturi žiedai nurodo keturias kompanijas, kurios susijungė kuriant „Auto Union“ – „Audi“, „DKW“, „Horch“ ir „Wanderer“.  Logotipas visą laiką buvo smulkiai atnaujinamas, tačiau kardinaliai nesikeitė. Jis šiek tiek primena Olimpinius žiedus (dėl ko buvo kilę problemų), tačiau „Audi“ logotipas yra lengvai atpažįstamas ir mėgstamas. Kažin, kaip markės fanai sutiktų tokį pasikeitimą, jei jis įvyktų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(19)
(19)
(0)

Komentarai (2)