Kodėl pavojingas važiavimas įjungus laisvą pavarą, kodėl vairuoti reikėtų dviem rankomis ir kokie batai tam yra patys blogiausi? 9 avarijas sukeliantys vairuotųjų įpročiai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-10-29 11:02
Viena "blondinė" vairuojanti su aukštakulniais ir naršanti soc tinkluose uždėjo minusą saugantys nuo rimtų nemalonumų patarimai dėja nedaugelis jų laikosi.
AAA000 2018-10-29 15:41
kad cia ne patarimai, o tiesiog realybes pastebejimai.
Berserkas 2018-10-29 16:18
Paskutinis, labiausiai nervuojantis, nes praktiškai dauguma nesugeba laikytis tinkamo atstumo iš galo.
Evil Goku 2018-10-29 17:47
Girdėjau, kad dabar vairavimo mokykloje moko, kad galima ir reikia važiuoti laisvu bėgiu. Gal kas galėtu patvirtinti ar paneigti?
bahuriux 2018-10-29 18:18
Galiu paneigti, vairavimo mokykloje mokė visko kas čia surašyta paraidžiui, tik detaliau. Riedėjimas laisvu bėgiu yra likes nuo tų laikų kai mašinos buvo su karbiuratoriais, taip tauposi kuras, šiais laikais tauposi riedant su bėgiu nežeminant pavaros nes ECU išjungia kuro tiekima išvis, taip ir stabdoma ir neneudojami stabdžiai ir tauposi kuras, bei stabdžių sistemos dalys. Riedant su bėgiu su korbu tikrai daugiau srebia benzo ir nelabai stabdo, buvo tokia praktika "avarinis stabdymas" su žemesnėm pavarom, kai slidu pvz. Dabar kiti laikai ir dažnai varomas preikis, o seniau dažniau buvo varomas galas. Dabar matau iš like/dislike po straipsniu su kokiais vairuotojais man tenka važiuoti tame pačiame kelyje Gal rimtai tegu greičiau ištobulina autopilotus ir uždraudžia vairavimą žmonėms, bus visiems tik geriau nuo to, nes nu vistiek 1/3-1/2 turintys teises neturėtu vairuoti išvis.
Evil Goku 2018-10-29 18:23
Kad prieš ~10 metu neleido važiuoti laisvu pats žinau, tačiau kas laikė teisias prieš 2-3 metus pasakoja kitaip.
Bagai 2018-10-29 18:33
Pries 3 metus laikiau, zinoma su begiu reikia riedeti. Straipsnio neskaiciau, bet vairuojant iskart jauciasi skirtumas del masinos stabilumo. Ypac didesniu greiciu ir esant net nedideliam posukiui
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-29 20:24
"„Pavyzdžiui, psichologai pataria, kad kai važiuojame monotonišku ir nuobodžiu keliu, prie savęs galime turėti riešutų ar panašių nekaloringų produktų, kuriais galime užkandžiauti ir tokiu būdu atbaidyti nuobodulį“, – kad ne visas maistas vairuojant yra blogai mano D. Kanapinskas." - Dėl to sėdėjimo per arti ar per toli vairo. Akcentuojami visai ne tie dalykai! Sėdint per arti ir nutikus eismo įvykiui, airbag'as tau taip kals į snukį, kad mažų mažiausiai prarasi sąmonę (arba liksi su nulaužtu sprandu). Sėdėdamas per toli, t.y. pilnai ištiesęs rankas, avarijos atveju taip "smigsi į vairą", kad tos rankos į kitą pusę persilauš ar dar kaip nors išsinarins. Dėl to vairo laikymo abejomis rankomis tai pasakysiu taip: kliedesiai! Čia argumentuojama tuo, kad ekstremalioje situacijoje gali reikėti staigiai pasukti vairą, o laikant neteisingai "neužteks eigos". Pažiūrėčiau kaip važiuojant 90km/h greičiu kiek daug galėtum pasukti vairą, kad dar išvaldytum auto? 90 laipsnių (15min)? Norint tiek pasukti, vairą galėčiau laikyti nors ir vienu pirštu. P.S. kažką ir aš girdėjau apie tą riedėjimą laisva pavara, t.y. ale taip dabar moko.
apvalus 2018-10-29 20:55
Laikydamas vaira abiejomis rankomis visus veiksmus atliksi tiksliau, taip pat turi galimybe tiksliai ne tik pasukti, bet ir "atsukti" vaira. Viena ranka vairuoja tik marozai. Zinoma, nekalbu apie vaziavima geromis salygomis uzmiestyje, kuomet vaira reikia tik prilaikyti. Ir tai, zinoma, gali sprogti padanga ir bus blogai.
AAA000 2018-10-29 21:00
elektromobiliai isvis tokio rezimo neturi kaip laisva pavara ten kad pariedet laisvai - reiketu atjungt pagrindine maitinimo linija ar variklio apvijas perpjaut. turetu apmokint keliu tipu automobiliais. vaira irgi jau laikas butu ismest. pakeist kokiu dzoistiku. o auto su vairu gal isvis uzdraust
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-30 06:55
O kuo geros sąlygos užmiestyje skiriasi nuo sąlygų mieste? Jautiesi įsitempęs? Ar nesupranti, kad priekyje užsidegus raudonai visi automobiliai priešais tave ims stabdyti? Ar nesupranti, kad jeigu žmogus rodo posūkį, tai irgi ims stabdyti ir sukti? O jeigu stabdo ir nerodo posūkio, tai greičiausiai posūkį įsijungs vėliau ir taip pat nusuks O jei matai žmogų stovintį ar artėjantį prie perėjos, tai greičiausiai teks praleist. Nelabai įsivaizduoju ką čia dar tokio sudėtingo matot jūs tame vairavime mieste Nekalbu apie idiotus, 4 eismo juostų kelyje apsisukinėjančius iš pirmos juostos
audriusn 2018-10-30 10:24
Laukiam briedzio testo viena ranka video. Be to niekad namaciau, kad ralio varzybose 'furisto idegi" kas nors darytu, abiem rankytem vaira laiko. "Kai kurie vairuotojai labai skuba persirikiuoti iš greitėjimo juostos į bendrą srautą, todėl važiuoja ne iki greitėjimo juostos pabaigos, bet rikiavimosi veiksmą stengiasi atlikti kiek įmanoma anksčiau." Todel, kad greitejimo juostos pas mus daznai per trumpos. Ir vodiatlai retai kada perisrikiuos i antra eile, kad galetum ramiai ivaziuot.
SaMaras 2018-10-30 10:48
Turiu ir aš tą laisvos pavaros pripratimą.. bandžiau atsipratint, bet ka-kodėl nepavyko.. nors aš manau, kad iš esmės tas pats š, ar aš pamatęs tolumoje įsijungiu laisvą pavarą ir iš lėto lėtėju ar dar kelis šimtus metrų judu nieko nedarydamas ir taip pat laikydamas akselerarorių, bet likus nedideliam atstumui iki sankryžos pradedu stabdyt varikliu tuo metu visai nenaudodamas degalų.
audriusn 2018-10-30 13:30
tai isitaisyk moca, ten tokie dalykai nelabai imanomi is principo, neleksi zemyn per visas pavaras iki laisvos kol leidiesi nuo kalno.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-31 06:46
O aš turbūt niekada nemačiau, kad viešajame eisme kas nors važiuotų taip kaip ralyje. Vakar specialiai atkreipinėjau dėmesį kaip pats laikau vairą. Mieste tai nėra kažkokios konkrečios pozicijos: nuolat (3-10sek.) keičiu rankų padėtį, tai su viena ranka laikau, tai su 2, tai iš šonų, iš apačios, prieš posūkį ant viršaus perkeliu 1 ranką ir t.t... Žodžiu žaidžiu kaip su papais O trasoj turbūt laimi kairė ranka ant vairo, dešinė ant kojos