Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
qriuqriu 2018-10-29 21:54
oki, mano tackos istorija, Meksikoj gaminta S.Amerikai, dauzta atvyko priekiu,, Lieuvoj sviesas sujunge taip, kad prietaisu panele isleke i dausas, pasirodo 0 (zeme) uztrumpintas/a, degalu bei greicio nerode,kazkiek servise atitaise, bet ne viska, dar greicio virs 90+ km nerodo, pro tarpmiestinius radarus baisu vaziuot,bandai pagal apsukas greiti skaiciuot, kas del bako pakeiciau visa sistema su potenciometru per grafitine skale lakstancia, lyg ir tiksliai kol kas, bet ar ilgam su 0 blogu, velniai zino, tokia tacka techninine praeis bet...bagazinej del viso ko 20l atsarginis kanistras, jau 3 kart buvo kai del benzo trukumo ekstremaliai teko sustot , niekam to nelinkinciau, kai svariai vaziuojant viskas uzgesta ir belieka saugios vietos gaudyt sustot
SaMaras 2018-10-29 22:09
Nežinau kaip dabar, bet sovietiniuose motocikluose ir mopeduose buvo ta pati sistema, tik mechaniškai persukti degalų kranelį reikėdavo. Tiesiog su tų laikų degalų kokybe, stengdavomės, kad netektų ant rezervo šokti.. gavai drumzlių saują ir vėl karburatorius ant adatų paleistas ir su pompa visus žikliorius eini pūsdamas..
ligita.para 2018-10-31 09:27
Rašoma, kad jungiklis turėjo tris padėtis, bet aprašomos tik dvi. Kam trečia? Visai uždaryt baką?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Senieji „Volkswagen“ modeliai neturėjo degalų lygio rodyklės, bet už tai turėjo vieną gudrybę, kokios nerasite šiuolaikiniuose automobiliuose