Paaiškėjo daugiau informacijos apie naujausią monstrą ant 4 ratų - „McLaren Speedtail“: 1036 AG trivietis superautomobilis, kuris pralenks net patį „Bugatti Chiron“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DarkNRG 2018-10-30 15:48
Turetu vadintis 'McLaren Uglytail'..
bahuriux 2018-10-30 22:43
Ne toks jau ir bjaurus. Tas jo galas turi paskirtį nesudaryti oro pasipriešinimo ir prispausti galą prie žemės spoilerių ir ground effect pagalba. Nežinau kodėl gamintojai įsikandę tą lašo formą nuo WW1 laikų. Lašas tikrai nėra pati aptakiausia forma, plaukiantis pingvinas yra aptakesnis nei lašas kokius 2-3 kartus palei Cd, nes profilis gaunasi laminarinis.
bahuriux 2018-10-31 06:30
25% elipsė du kartus mažesnį pasiriešinimą turi nei 25% storio lašo formos profilis O šita elipsė net neturi gale įgaubtos uodegos, dar aptakesnė būtu. Noriu pasakyti, kad tokiems ir visiems kitiems auto yra kur tobulinti aerodinamoką.
Evil Goku 2018-10-31 18:22
Na tokiems automobiliams ne vien oro pasipriešinimas svarbu. Dar reikia generuoti prispaudžiamąją jėgą, aušinti agregatus, "apgaubti" komponentus ir susiderinti su važiuokle. Reikia begalės kompromisų, o ir išorė nėra idealiai lygi, kas taip pat turi didelės įtakos aerodinamikai.
SaMaras 2018-10-31 19:35
O tai kodėl susikondensavęs vanduo atmosferoje krisdamas įgauna lašo formą? Kiek mokino mokykloje tai gamtoje viskas pereina į žemiausią energetinį lygmenį.. ar čia kame esmė?
Evil Goku 2018-10-31 20:13
Tai kad neįgauna. https://www.youtube.com/watch?v=6G6omXLTAj0
R35P3CT 2018-10-31 22:15
Aš ten aerodinamikoje nenusimanau, bet manau, kad galybė inžinierių kurie ne tik supranta ta pačia teorija, bet ir daro įvairias simuliacijas, turi aerodinaminius tunelius ir t.t. Tai manau, kad jie gal būt geriau supranta, kaip kas turi būti priderinta ir kiek galima geriau. O ypač toks gamintojas kaip Mclaren'as kuris sportiniais automobiliais tik ir gyvena, F1 ir t.t.
bahuriux 2018-11-01 06:55
Tai kad ne. Auto inžinieriai eina lengviausiu keliu, bet nebūtinai teisingiausiu, čia yra teisingesnis požiuris į aerodinamoką ir toli gražu nuo “lašo” formos, tiesa kalba eina apie skraidančiu aparatus https://karoliinasalminen.wordpress.com ... /fuselage/
punktyras 2018-11-01 09:07
Antžeminėms transporto priemonėms, didėjant greičiui, vis aktualiau išsilaikyti ant žemės, ko negalima pasakyti apie orlaivius
AAA000 2018-11-01 09:13
lasas igauna ne "zemiausia energetini lygmeni" - o subalansuota pusiausvyra tarp pasipriesinimo i atmosfera ir vidinio itempimo tarp vandens molekuliu vandeniliniu jungciu. dar priklauso ir nuo salygu - pvz kiek dregmes ore, kokia temperatura. jei daug dregmes - lasai issitasko, bet iskart vel susijungia su gretimais. jei salta - issitasko leciau, lasai stambesni. jei dregmes nedaug - pasidaro migla. jei karsta ir daug dregmes - issitasko greiciau i stabilesne migla. as manau saltyje netoli nulio ir esant nedideliam kritimo greiciui sugebetu igaut "visu isivaizduojama tipine" laso forma tada ne gaubtelis istaskytu, o per uodega atitrukinetu perteklius. nes ten dar dalyvauja tokios jegos kaip molekuliu orientacija. galima isgaut pusiausvyros busena, kai bus ne lasas ir ne gaubtelis, o istisine laso gija. kaip makaronas koks isvis auto yra stabili konstrukcija - orientuotis tik i skysti aerodinamikoj tiesiog kvaila.
Evil Goku 2018-11-01 12:01
Ten kalba eina apie geometrines formas, o ne skraidančius aparatus. Realiam daiktui sukurti aerodinaminę formą yra daug sunkiau nei padaryti geometrinę formą su mažu pasipriešinimu. Prikabink sparnus, variklį ir aerodinamika gali iš esmės pasikeisti. O sportinį automobili dar reikia padaryti ~2m pločio, suteikti pakankamą oro srauto kiekį aušinimui (1000hp variklis gali generuoti apie 750kW karščio), "užmaitinti" aerodinaminius elementus, "paslėpti" ratus su kitais komponentais, bei išnaudoti ground effect. Negalima paimti vieną elementą, ir neatsižvelgus į jo sąveiką su kitais jį optimizuoti. Be to dar viskas turi būti pagaminama. Pvz F1 bolide, pagrindinė priekinio sparno paskirtis yra netik generuoti prispaudžiamą jėgą, bet ir kontroliuoti oro srautą. https://www.youtube.com/watch?v=xjsUwFHQbWo
R35P3CT 2018-11-01 16:35
Atleisk, bet negaliu sutikti, kad inžinieriai eina lengviausiu keliu. Gal būt maži miesto automobiliukai, bet ir juos tikrina tuneliuose. O sportiniai automobiliai, super car'ai, hyper car'ai ir t.t. tai kaip tik čia inžinieriai, nori parodyti viską ką galima geriausio ir beabejo, kad viskas derėtu tarpusavyje. Juk automobilis turi ir posukius gerai "išimti", bei lipti prie kelio dideliu greičiu.
R35P3CT 2018-11-01 16:35
O ir į įranga investuojama labai didelės sumos, juk ne bereikalo. https://www.youtube.com/watch?v=rZedYxDDPco
R35P3CT 2018-11-01 16:37
https://www.youtube.com/watch?v=wWNjRYOHZts - čia užmačiau panašu į lašo formą.
bahuriux 2018-11-01 19:20
Čia jau šistas arčiau link tikslių rezultatų, nes naudojamas realaus dydžio modelis/prototipas su realiai kiauru priekiu ir su kiek aptakesne likusia kėbulo dalim, bet ir vėl dizaineriai paėme viršų virš inžinierių ir prievertė įmontuoti "kiaurą" radiatorių per visą preikį, kuris sugadino neblogą kūrinį. Šiaip šitame konkrečiame teste buvo bandoma ką duoda pailginama "uodega" ir ką duoda priekyje šonuose tos plokštelės kaip fūros atveju (jos neleidžia susidaryti sūkuriams šonuose, beveik taspats ir fūroms), nu dar su ratų įgaubimu pažaidė prie to pačio (ta prasme dizaineriai reikalavo įgaubtų į vidų ratų, o inžinieriai tyrė kiek tai atsilieps max greičiui ir kuro sąnaudom). Kaip pvz kad ne lašas yra efektyviausia forma ir vienas gamintojas General Motors nebijojo paeksperimentuoti ta tematika. https://amp.businessinsider.com/images/ ... 34-667.jpg GM EV1 Cd 0,19 jei imsim liniją nuo priekinio stiklo iki bagažinės kantos matosi, kad bandyta pakartoti patį efektyviausia laminarinį profilį su storiausia vieta ~50%. GM Ultralight Cd 0,19 https://assets.hemmings.com/blog/wp-con ... 5-0007.jpg Dar anksčiau bandyta pakartoti laminarinį profilį su storiausia vieta ~50%, nors efektyviau būtu storiausia vieta 65-70% palei ilgį, bet progresas matosi. Hipercarai/supercarai labai retai būna ištikro su mažu Cd nes varikliai didelės galios tai nesvarbu jei max greitis bus 10% mažesnis nei galėtu, beto kaip jau kažkas rašė juos riekia prispausti prie kelio, kad būtu stabilumas prie didelių greičių, o tai sunkiai suderinama su mažu pasipriešinimu, išskyrus "ground effect" beveik neėda energijos. Pabaigai vyšnia ant torto Frod Probe V Cd 0,137 https://cardesignnews.com/articles/conc ... obe-v-1985 Matosi kad jau beveik viskas ištestuota ir ištobulinta, nebėra ką ten daugiau tobulinti.
R35P3CT 2018-11-01 20:02
Bet atrodo tai jau taip sau . Va dar tokį radau, man įdomu kodėl sportui deda tokius didelius gan griozdiškus bamperius, kaip pvz - https://www.youtube.com/watch?v=3zMj6Aon4RU
R35P3CT 2018-11-01 20:07
Va kaip tik matosi kaip per radiatorius teka srovė - https://www.youtube.com/watch?v=5PMm-bxTYR8?t=42 laikas 0,40 min.
R35P3CT 2018-11-01 20:34
Dar tokį neblogą radau - https://drivemag.com/news/the-most-aero ... -right-now Tokie modeliai kaip Mercedes cla ar BMW G30 5 seria - 0.22 Cd. Sakyčiau neblogai. O tas VW XL1 Club iš vis 0.189 Cd. Dar atradau tokį Mercedes-Benz T80 0.18 Cd O čia ir kai kurių inžinierių atsakymai - https://www.quora.com/What-is-the-best- ... car-models https://www.quora.com/What-is-the-most- ... amic-shape 0.048 Cd... https://en.wikipedia.org/wiki/Eco-Runne ... orunner_VI
audriusn 2018-11-02 09:00
as cia kai kuriuos paskaitau, tai nesuprantu kaip automobiliu gamintojai susirenka sau visiskus nevykelius, darmajedus ir idiotus, o cia talentai prapuola. R35P3CT, paprasta, arba tu posuky ramiai laikai 160km/h arba vaziuoji pievom.