Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-11-08 14:37
Šiais laikais, net cinkuotas kėbulas pūva gana greit. O jei reikia pigiai ir vos ne amžinai tai audi turėjo kažkokį stebuklingą cinkavimo receptą naudojo tokiuse modeliuose, kaip audi 100 nuo 83m ir audi 80 B3 nuo 87m. Tik dabar viską sušiko, tiek kad, net dažai byra taškeliais po metu nuo pagaminimo.
professor XXX 2018-11-08 15:28
Dažniausiai automobilis pūva tik dėl prastų airodinaminių savybių ir kvailos konstrukcijos.
amas 2018-11-08 15:44
Niekam tiek automobiliai nepūva, net krizės laikais niekas automobilio nenorėjo naudoti tiek, kad jis sūpūtu, jie supūva tik jau nurašyti ir perduoti naidoti į antrinę rinką, kuri gamintojui nėra visiškai įdomi.
kiesza 2018-11-08 17:33
Aliuminis geresnė nieržos alternatyva, o ir pasirinkimas gan platus
diedukas 2018-11-08 18:56
Visom 4 palaikau tavo komentara Jauciu tuoj islys sadomozohistai su savo : kam to reikia ?... Beje , kaip del aliuminines Audi A2 kebulo ilgaamziskumo ( gal kas kietas pakomentuot ) ?
diedukas 2018-11-08 18:58
PVZ. ??? Audi A8 ?
professor XXX 2018-11-08 19:06
Aliuminis kėbulas dar šlykščiau rūdija nei paprastas metalas.
diedukas 2018-11-08 19:09
Cia zinios is praktines patirties ?
manciukaz 2018-11-08 20:00
Iš praktinės patirties žinau, kad aliuminė važiuoklė Audi buvo ne kokia, draugas turėjo a6 tai kekvienais metais po 600e sukišdavo..
professor XXX 2018-11-08 20:06
Iš praktinės, jai antikorozinis paviršius pažeistas surūdija, sunku atkurti.
diedukas 2018-11-08 20:10
Del vaziuokles as zinau .Klausiu del Al. kebulo kaip ?
AAA000 2018-11-08 21:38
aliuminis supuna jei skarda. storasienis aliuminis atsparus. apipuna tik pavirsius. vienu zodziu aliuminis kebului irgi prastas pasirinkimas. nerudijancio plieno kebulas butu idealu.
lygtai mates merso fura, kur laikanti remo konstrukcija buvo lygtai nerudijancio plieno... bet galejo but ir kazkoks padengimas, pvz su nikeliu ir tik vaizdas toks - kad nerudijantis. negaliu patvirtint - nes su furom nesusiduriu, gal kazkas patvirtins arba paneigs, buna furu su nerudijanciu kebulu ar ne?
straipsnis yra visiska nesamone - su nerudijanciu plienu dirbt lengva - kriaukles isformuoja - ten gilus isstampavimas - o cia matai auto negales - kur formos ne tokios gilios - nu pezalai gryni.
del virinimo - nerudijanti pliena lengviausia virint - nes siule netaip oksiduojasi kaip paprasto ir gaunasi labai kokybiska... vel straipsnyje paistalai...
aliumini pvz isvis problematiska virint - bet vat virina gamintojai, pritaike TIG - nors cia sudetingiausia automatizuota svarke... tai kame cia is tikro reikalas?
kebulas butu net labiau patvarus. svorio ten ne kazinkiek daugiau, bet aisku nerudijantis siektiek sunkesnis. bet jam nereiktu dangu, nereiktu dazu, nereiktu gruntu ir spakliaus - kas irgi sveria. nerudijanciam kebule sito svorio isvis nebutu! kartu ir problemu su gruntavimais, dazymais ir subraizymais.
kas dar geriau - nerudijanti kebula butu labai lengva plaut. o kad ten biski apsibraizys, pasilankstys ar spalvu tik vien pilka - tai cia man asmeniskai nesvarbu. as net primokeciau koki trecdali auto kainos - kad toki kebula gaut. ir manau tokiu kaip as butu bent kas trecias pirkejas. BET NEGAMINA!!!
teisingas tik argumentas del brangumo. uz cinkuota kebula nerudijantis butu kokius 2 kartus brangesnis, bet as sutikciau apmoket skirtuma. juk vistiek paskui bent dalinai atgautum ta skirtuma pridaves toki kebula i metalo lauza.
--------
straipsny minetas auto, ten kazkokia nesamone, o ne nerudijancio kebulo.
Xdmin 2018-11-08 22:46
Kazkada girdejau kad furu ir autobusu kebulas ~4 kartus storesniu antikoroziniu sluoksniu padengtas uz tai ir nerudyja taip lengvai.
Dabartiniams automobiliams irgi, jei noretu - tiesiog storiau antikoroziniu padengtu ir laikytu tie automobiliai.
Ateitis priklauso stiklo/anglies pluostui + plastikui. Didelis stiprumas, mazas svoris, atsparumas aplinkai.
Kadangi ES spaudzia gamintojus, kad drastiskai CO2 isskyrimas kristu, tai gamintojams greiciausiai nieko neliks, kaip elektrifikuoti arba lengvinti automobilius.
Dideli sedanai svers ~1.2 tonos, tures mazos kubaturos variklius kad atitiktu ekologinius standartus, bet dinaminemis savybemis gal net geresni bus nei dabartiniai "sportiski" sedanai.
Vytax 2018-11-08 22:48
Juokų darbas nerūdijantį plieną pjaustyti ir virinti. Bet kai reikia jame tarkim skylę išgręžti, tai būna tikras užsip*****s.
AAA000 2018-11-08 23:01
cia sutinku. bet greitos gamybos pramonej skyles prastampuoja, o ne grezia.
problema nebent sriegiavimas butu. taip pat uzluze srieginiai varztai. tektu galbut viska perdaryt ant kniedijimo kokio - o cia is esmes perprojektuot kruvas mazgu ir surinkimo linijas vos ne is esmes . bet tikrai verta manau. vartotojiska slamsto gamybos kultura jau vemt vercia... zmonijos resursus geriau nukreipt i pvz realu gydyma ar kosmoso isisavinima, o ne i pusgyviu pensionu spakliavima ir gaidzio skiauteriu lygio madu demonstravima automobilizme, kaip dabar... kebulas is ten kazkokio islengvinto anglies pluosto jokiu esminiu privalumu beveik nesuteikia... svarbiausia yra keliavimo greitis ir jo prieinamumas visiems. o jis nebedideja ir nebetobuleja jei ten ir lengvesni korpusa padarysi...o vat priters viska aplink greiciausiai i ateiti... pateisinciau nebent keliavimo skraidyklese masems...o tokiu vistiek ner... taip pat reiketu sugrazint pvz daugkartinio naudojimo nerudijancius padeklus, bliudelius ir lekstes maisto pateikime - ar pvz aliuminius vienkartinius superkamus.
Kibirelis 2018-11-09 00:23
Kam čia aliuminis sunkiai virinasi? Jei dirbi su tinkamą įranga ir tinkamais parametrais nei kiek nesunkiau, nei juodas ar nerūdijantis.
diedukas 2018-11-09 07:24
http://www.automanas.lt/ford-tudor-delu ... io-plieno/ Cia ka , neimanoma pagamint ??? Tik noro truksta .
vardasas 2018-11-09 07:28
Turiu aliumine vaziuokle, jau 3 metai ir dar nieko keisti nereikejo, gal pagaliau pradekim vazinetis keliais o ne lietuviskais sunkeliais
Šaras 2018-11-09 08:36
Ok, sekantį kartą važiuosiu geru keliu, kurio nėra
vardasas 2018-11-09 09:35
Turiu omenyje turin tokia vaziuokle mesivazinekit lietuviskais keliais nes nelaikys jos, pazystamas keite kas puse metu jas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno? Juk būtų smagu turėti visiškai rūdims atsparią mašiną