Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Moribus 2018-11-11 11:17
0.3% x 5 = 1.5%
Revoliucija elebilių pramonėj!
AAA000 2018-11-11 16:38
taigi kliedejo ten kazkas is valdzios - suregistruos agurkai visus elektrinius paspirtukus, isduos numerius ir bus Lietuvoje elektromobilizmo 5x statistinis progresas. oho, net 4,6 tukstancio elektriniu transporto priemoniu! ir dar europos pinigu pataskys saviems...
immortallt 2018-11-11 19:41
Ir dabar su tokiu augimo tempu paskaičiuok, kiek reikia metų, kad 100% įsigyjamų naujų ir nenaujų automobilių, būtų tik elektriniai.
robertasdd 2018-11-11 20:29
galetu visose degalinese yrengti pakrovimo stoteles. privalomai. infrastruktura (keliai elektra wc) jau padaryta, lieka tik kazkiek kompensuot degalinems uz yranga. ir visiem gerai.
AAA000 2018-11-11 20:43
tu vel matau nesigilini i nieka, o tik savo buhalterinius skaiciukus tevartalioji
elektromobilyje yra tokia svinkstanti detale kaip akumuliatorius. po 5 metu ji principe nusidevi tiek, kad su "pagyvenusiu" elektromobiliu is miesto geriau nebeislist. labai krinta nuvaziuojamas atstumas. o po 10 metu akumuliatorius tetinka tik iki savartyno nuvezt. ir cia kolkas visiems elektromobiliams galioja be isimciu.
pas VDV devetus automobilius tokiu savaiminio pasvinkimo problemu ner. sugedusias dalis jie gali pasikeist is kitu devetu VDV automobiliu. akumuliatoriu VDV automobilyje praktiskai yra tik minimaliai, o probleminiu atveju galima uzkurt tiesiog pastumus ir su pastipusiu akumuliatorium.
TAIGI isvada buhalteriams kaip tu! po 10 metu elektromobiliai tampa neveiksnus faktorius. kazkokia skarbonke su nustipusiu akumu, kuria nebeimanoma naudotis. kai deveti VDV automobiliai gal ir priobleminiai, bet vis dar pilnai vaziuojantys. ir net pigiai prikeliami iki kokiu 30-40 metu laikotarpiams. vartotojas tikrai neinvestuos i nauja akumuliatoriu, kai tuo laiku uz ta pacia kaina jis principe gales paimt nauja elektromobili. taigi elektromobiliams uzpildyt pilnai automobiliu rinka yra zenkliai sunkiau, nes tai isvis vos ne vienkartine svinkstanti preke su labai ribota iki 10 metu garantija. kad butu perversmas automobilizme, turi but parduodama ne maziau 4 nauju elektromobiliu VS vienas VDV auto. o kad susilygintu su VDV, turi but parduodama bent 2-3 nauji elektromobiliai VS vienas VDV auto. ir tik kai rinka jau bus prisotinta bent iki 50% - jau kazkiek apsilygins situacija...
o kiek ten parduodama? 2,5%? ai cia dar tik bus, kai ivyks energetikos ministerijos poliucija...
robertasdd 2018-11-11 23:01
aaa, pamirsti, kad parduodant toky kieky EV, labai labai pakiltu ir isidevelopi tu batarkiu gamyba. kaip ir su vdv, kiltu ju technologinis progresas. taip, daugely ev po 10 metu tiesiog ismesi, bet jau bus pasirodziusi nauja karta ar bent tam tikra dalis rinkoje, kur akumus galesi pasieisti. ir ganetinai nebrangiai.
AAA000 2018-11-12 10:25
su akumais taip nevyksta, kaip tu galvoji.
net VDV automobilis keicia akuma kokius 4-5 kartus, ir pabaigoje, kai VDV gali nusipirkt uz 2-3 nauju akumu kaina - jau keiciamas net pats VDV, kad kartu gaut ir dar pusgyvi akuma su technikine ta prasme kitas auto imamas, kad iskart vaziuot, o ne kad ji nusipirkus dar ten kazka remontuot ir keist... kai pakeist VDV akuma gal iki valandos tetrunka ir ten viskas standartizuota ir gali pats pasikeist garaze ar net kokioj Maximos aisktelej...
elektromobiliuose sitas "akumo-visa kita" santykis jau iskart labai prastas. akumas sudaro didziaja dali elektromobilio vertes ir 95% atveju bus imamas tik nebent naujas elektromobilis - arba maziau problemine alternatyva. negu vartotojas pirks sena elekromobili - paskui ieskos kazkokio akumu tiekejo neaisku kur, lauks akumo neaisku kiek, ir net kai gaus, dar reikes moket uz pakeitima vel neaisku kiek, neaisku kada. ir neaisku kaip bus galutinis rezultatas visu situ machinaciju... tu manai eilinis vartotojas sito troksta? net versle su akumu keitimu yra keblu - kur pinigu yra zymiai daugiau nei pas paprastus automobiliu vartotojus... galiu pasakyt - baigsis garantija ir tie elektromobiliai vos ne tiesiu taikymu i siukslyna eis, kai tik islis rimtesne problemele... taigi garantija akumams + 1-2 metai dar... ten nieko nebeisspausi is to akumo... tokia deja realybe. Tesla isvis, net tuos 1-2 metus tiketino akumo rezervo sustume i savo garantijos laikotarpi cia tiesiog ziauru....
Ar_as? 2018-11-12 11:54
Visi šie postringavimai remiasi tais pačiais pelėsiais galvoje:
1. Iš kažkur yra gyvas įsivaizdavimas, kad kažkam perkančiam transporto priemonę yra aktualu, kad ji važiuotų 10+ metų. Braking news: kaip seno nokia telefono, kaip 90taisiai gamintos mikrobangės, kaip 15 metų dėvėto tūliko, taip ir 10 metų automobilių juos perkantiems nereikia. Jų reikia tik seno tipo "tikriems vyrams", kuriems dar ir nokia ant pederastkes prie diržo yra ok, nes puikiai veikia, o visokie ten internetai yra tik hipsteriam gėjam, kurie net karbiuratoriaus nuo turbinos neskiria.
2. Kažkodėl gyvas mąstymas, kad po 5 metų baterijos kainuos tiek pat kiek šiandien, technologijos niekur nepajudės, ir bus amžina švilpiko diena. Nuvilsiu: pasaulis juda į priekį, ir jei žiūrėti baterijų kainos/talpos santykį per paskutinius penkis metus, net pesimistiškai žiūrint, 5 metai turėtų pakeisti labai daug.
O šiaip su tokiom mintim visdar jotume arkliais, nes pigūs, lekia greičiau už garo traukinį, tylesni, ir žinai, negenda... beveik.
Robkinas 2018-11-12 14:01
Visos blogybės atsirado tik dėl to besaikio vartotojiškumo...
AAA000 2018-11-12 19:47
tu neturi supratimo apie technologine pazanga ji stabdo butent tokie kaip tu, kur net neskiria progreso nuo regreso. tokiems kai tu, kiekvienas sudas - ivyniotas i blizganti popiereli ir pareklamuotas - tampa aukso gabalu. ir tokie perka visoki suda - tame tarpe ir automobilini, o paskui visiem skundziasi, kad visur smirda ir reikia ivest smirdalu panaikinimo mokesti...
taip pat neskiri technokratu nuo kazkokiu elementariu niurzgliu... tau viskas sviecia vienodai ir vadovaujiesi tik kazkokiais debiliskais stereotipais apie "tikrus vyrus", "senas nokias" ir dar ten neaisku ka, kur net nesu girdejes...
"15 metu deveto tuliko"? apie ka tu cia? tipo siki, niekada neplauni ir po 15 metu tiesiog pakeiti nauju is krautuves? ar kaip cia tave suprast?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos Energetikos ministerija per ateinančius ketverius metus ruošia tikrą revoliuciją: penkis kartus daugiau elektromobilių