Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2018-11-11 11:56
Jei tai tiesa, tai tikrai elektromobilių era prasidės. Tada jau priverstinai turės skubėti ir kitos kompanojos, nes su VW ne juokai.
AAA000 2018-11-11 16:31
neprasides jokia era - jei vartotojai ims, ir nepirks
Benediktas 2018-11-11 19:07
Jei nepirks tada, taip. Bet pirks, nes bus visokie paskatinimai iš valstybės, dėl mažesnės taršos, energetinės nepriklausomybės. Vystysis baterijos ir turės pigti tie elektromobiliai. Pirmiausia turėtų pirkti individualių namų savininkai.
shift 2018-11-12 01:46
Nematau nei menkiausios priežasties kodėl turėtų nepirkti.
bahuriux 2018-11-12 09:08
Nes kainuoja 1,5-2 kart tiek kiek VDV analogas ir važiuoti galima ilgiau nei 8-10 metų, ko negalima pasakyti apie EV (electric vehicle) baterijas, kai swap baterijos kaina gali kelis kartus viršyti likutinė EV kaina. EV likutinė vertė labai staigiai krenta ir 10 metų senumo EV vertas bus tiek kiek už jį duoda metalo laužo supirktuvė. Čia gali būti priežastis, kodėl žmonės gali nepirkti masiškai EV.
AAA000 2018-11-12 10:07
matyt kazkas su regejimu...
sioki toki pirkima tematau nebent Kinijoj. Japonija ar P.Koreja perka pagrinde hybridus. Vakarai - benza...
HardAxe 2018-11-12 10:11
klausimas kiek šeimai kainuos automobilio pilnas išlaikymas ~5 metus. (Naujo kaina - dėvėto kaina + išlaikymas).
Jeigu VDV išeina brangiau - pirks. Aš savo aplinkoj matau labai daug mažų mano nuotlio keturių durų kibirų pirkėjų, kai reik važiuoti į dabą ir pakeliui nuvežti vaiką į darželį.
AAA000 2018-11-12 10:55
tame ir problema, kai pradeda susilygint su VDV (po kazkur 5 intensyvios eksplotacijos metu) - nustimpa akumas ir reikia ismest elektromobili. jei tu intensyviai neeksplotuosi - akumas nustips savaime (po kokiu 7-8 metu), o atsipirkimas issites iki kokiu 10 metu, kol susilygins su VDV... ziurek kaip nori - bet net ir prisipirkus visiems labai daug elektromobiliu, po 5-10 metu rinkoje bus pilna tik nevaziuojancio elektromobilinio lauzo ir visi su ziburiu medzios akumus ypac Lietuvoj
HardAxe 2018-11-12 12:18
tai per tiek laiko atpigs akumai ir šiaip žmonės išmoks ne OEM celes sukišti garažuose ir nebebus joks kosmosas.
Man su mažalitre apynauja benzinine mašina (1.5l volvo v60) 100k per 5 metus nuvažiuoti kainuos ~12k€ + 500€ mokesčių. + aptarnavimai.
Dyzelinė kainuotų kokius 8500k€ + 2k€ mokesčių + aptarnavimai.
beja, antrinėj rinkos mašina su beibaigiančiu akumu turbūt po kelių metų bus geriau nei vdv su prasidendančiom variklio problemom.
bahuriux 2018-11-12 16:08
VDV yra pigiai remontuojami, lyginant su viso EV akumo keitimu, nes yra pigių dalių sočiai.
apvalus 2018-11-12 19:27
Pigiai sakai?.. Esi eksploataves naujesni, nei 5 metu automobili ir ji taises padoriame servise, o ne garaziuky pas Vasia, nes pastarajam visos masinos naujesnes nei 10m yra nepataisomas sudas?
Akivaizdziai, ne. Nes nei dalys, naujesniam nei 5m. auto yra pigios, nei remontas. O jau ka ir bekalbet apie gedimu daznuma.
Zinoma, jei paimsi Toyota, Honda, tai gal ir nebus ka ten tiek remontuot. Bet jei paimsi ka nors siek tiek prabangesnio ir vokisko - tikrai nebus pigu.
bahuriux 2018-11-12 21:34
Tai EV gali imti ir neprabangia, pasibaigus garantijai bus dar brangiau nei brangų vokišką VDV remontuoti, jau nekalbu apie akumą.
apvalus 2018-11-12 21:39
Ka apart akumo tu ten remontuosi?..
bahuriux 2018-11-12 21:50
Viską kas yra VDV atveju išskyrus variklį ir pavarų dėžę, važiuoklė, stabdžiai (mažiau dėvisi reiškia daugiau rudyja ir užstringa), kėbulo defektai, apšvietimas, centriniai, elektros paketas, bendrai 12V elektronika/elktra, kondyškė, sudegusį variklį pervynioti ir pakeist jam guolius kartais reiks, jei modelis galingas, el keitiklį/ECU. Ir gerai pagalvok ar pas dėde Vasia garažėlyje paremontuosi tokią su elektros/elektronikos bėdom? Servisai už naujovių remontavimą lups kaip turi būti, kol dėdes Vasios nepradės irgi jas remontuoti.
AAA000 2018-11-12 22:26
kad tavo sitie parasyti zodziai butu pranasiska vizija - but tikrai neblogai
as manau problema VDV varikliu lenda butent del valdziu uzsipuolimo mazint emisijas (debiliska pati ideja, kad tai sprendzia kazkaip uzterstuma) ir mados daryt programiskai perderinamu pagal klientu fantazija (perdaug nusivaike madas...). emisiju mazinimas tik dalinis sprendimas - kai perdaug biurokratiskai uzdeta sumazint - daugiau nei imanoma technologiskai racionaliai - tai situacija nebegereja, o vel prasteja. o programinimas didina sudetinguma ir naujus, dar brangesnius gedimus. nes irgi cia technologiskai sudetingejimas pralenkia naudinguma. vel neberacionalu. tokie dalykai turetu but taikomi mazoms testinems partijoms. turetu but ziurima ar pasiteisins. o ne masiskai priverstinai diegiami.
turetu but VDV kuriami racionaliausio rezimo kryptim ir kisami i hybridus. o atsisakoma VDV ne priverstinai, o TIK kai atsiras REALIAI konkurencingi akumai. dabar sokineja visi kaip kokie durniai, lyg gaistras butu... vaidina gaistrininkus ir tiek... man tokia paxazucha jau vemt vercia...
nebus antrines akumu rinkos. mobilkose jos nera. nebus ir elektromobiliuose. cia ne tas atvejis. bus visokiu akumu paddielku ir pakeitinejimu servisuose laikai nebent... durnis visi visus su tais kaumais mobikos labai greit nuverteja. lygiai taspac ir su elektromobiliais bus.
seniau kai niekas nepirko elektromobiliu, vienetai tebuvo - kaina net ir be akumu laikesi - nes tiesiog niekas neturejo. del unikalumo. o kai pristampuos - iskart apvirs viskas. kuo veliau - tuo sunkiau bus atsikratyt su pastipusiu akumu
---------
dar as manau butent del sito ir pradejo didieji gamintojai orientuotis i elektromobilius. nes pamate, kad vienkartine preke. iedealus gaminys, nes poreikis pastovus naujoms auto. ir kas valdys geriausio santykio "savybes-atsiperkamumas" akumu gamyba - tie ir sems pagrindines babkes.
immortallt 2018-11-12 23:02
bahuriux, esi vairavęs bent kokį elektromobilį? Smagus dalykas.
Taip, viską, bet ką išvardijai ir taip rečiau daug genda.
Taip pat ir elektromobilio kaina kris žemiau VDV ilgu laikotarpiu, kai tik pasieks tokį mastą, kaip automobiliai. Akumuliatoriai vidutiniškai pigo po 19% per metus pastarąjį dešimtmetį. Jei dar atpigs po 9% dešimtmetį (kas vien dėl masto ekonomijos lengvai pasiekiama, o dar jei su žaliavų tiekimu susitvarkys ir pavyks kobalto atsisakyti, ką Tesla sėkmingai mažina ir planuoja iki 2020 m. pabaigos visai nutraukti jo naudojimą), tai ir bekainuos įsigyti VDV pigiau.
Toyota Prius akumus tvarko be problemų.
vazzy 2018-11-13 08:15
immortallt 2018-11-13 20:48
9% tai žiūrėjau pesimistiškiausias prognozes. Šiaip Lazard rimčiausiai info konsoliduoja, tiek akumuliavimo technologijų, tiek atsinaujinančių.
apvalus 2018-11-15 19:11
Beda tame, kad dabartiniu automobiliu didziausi remonto kastai ir nueina butent super uber ekologiskam ir ant popieriaus nuostab*biskai galingam ir ekonomiskam varikliui bei penkiu sankabu pavaru dezei su dvidesimcia pavaru...
Vaziuokle, stabdziai?.. Rimtai?.. Sudas cia, ne remontas. Pats pigiausias, kiekvienam garaze daro.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Volkswagen paskelbė pigiausio savo elektromobilio kainą