Kokie automobiliai yra geresni - priekiniais, galiniais ar visais keturiais ratais varomi? Neslopstantis ginčas ir štai ką sako ekspertai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-12 11:59
Kai vazinejau su priekiniais varomais, tai priekines padangos budavo vienam sezonui. O dabar su awd atrodo, kad ju apskritai niekada nereiks keist
SaMaras 2018-11-12 12:54
O gal tiesiog ratų suvedimo reikėjo? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip turėtum važinėt, kad sudrožti.. arba jei jau važiavimo stilius toks, tai nemanau kad ir mašina su awd stebuklus būtų padarius
Dario 2018-11-12 13:36
Čia kaip kelti klausimą kas geriau ar Ferrari ar Ford transit.... Gali ginčytis iki nukritimo nerasi tiesos, tiesiog gyvenime kartais nėra tad geriau ar tas blogiau. 90% žmonių, tarp jų ir aš net nepasakytų kuris galas varo ratus jei pasodintų į auto užrištomis akimis. Nuveža mane ir vaikus į darbą ir atgal, 100 metų kas ten varo. Tas pats su telefonais, visi atidaro Facebook.... Čia daugiau ginčai vyksta tarp likusių 10%, auto specialistų, profesionalų, sportininkų... Ten kitas lygis
SaMaras 2018-11-12 13:56
Matomai nevažinėjęs su galu varomu žiemą.. tikrai pajunti priekis ar galas varo..
vanduo4 2018-11-12 15:58
Skirtingos Ratų varymo sistemos išliks visados ir neišnyks, tiesiog pasikeis naudojimo prioritetai: a) : quadro - bekelei; galiniai ratai - sportui; priekiniai ratai - šeimai. - Man tik įdomu, kodėl varikliai iš galo buvo perkelti į priekį? Gal dėl saugumo? Juk avarijos atveju, pirmiausia smūgį patiria variklis taip apsaugodamas keleivius, o būdamas gale, nuo smūgio jis keleivius suspaus kaip skarbonkę. O tai kaip tada dėl sportinių automobilių? Viskas dėl svorio centro gale ir didesnio sukibimo?
Evil Goku 2018-11-12 18:03
važiuojant skirtumo beveik nėra, jei sukibimas nėra prastas prastas.
manciukaz 2018-11-12 18:37
Turėjau 3 auto su FWD apie 7metai naudojimo, po to pabandžiau RWD ir supratau, kad daugiau niekad nepirksiu su priekiniais varomais, tiesiog neimanoma sulygint tų dalyku.. be to BMW antipraslydimas veikia idealiai, net iš pelkiu ar pusnu ištraukdavo niekad nepavedė.. Tik nesu bandes AWD, bet idomu būtu pabandyt.
FtBall 2018-11-12 19:02
Tai pagal įvairius testus dauguma padangų resursas siekia 30-50k km. O priekiu varomos mašinos tikrai gerokai greičiau sudėvi priekines padangas nei galines. Straipsnyje rašo, kad FWD per 1val sudėvi priekines. Praeitą mašiną kai pirkau, buvo devėtos žieminės padangos. Nežinau, kaip buvęs savininkas važinėjo, bet priekyje buvo 4-5mm, gale - 7-8mm. Skirtumas didžiulis.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-12 19:54
Patikėk, padaro Aišku awd pranašumas labiausiai išryškėja žiemą. Kaip draugelis, nusipirkęs auto su awd, pasakė (žiemą): "nesuprantu" ko jie nuo tų sankryžų juda kaip vėžliai Aš pavažinėjęs su subaru, jau kažin ar kokią kitą ateityje rinkčiausi sau (nebent elektrinę). https://www.youtube.com/watch?v=qb_8DTJbGIM
poi 2018-11-12 22:47
Po AWD atsisėdi žiemą į FWD/RWD ir lygioje vietoje sustoji, labai linksma patirtis
FtBall 2018-11-12 23:04
Sakyčiau dažnesnės priežastys: * Žiopso * Neskuba * Kažko bijo * Padangos devėtos iš Gariūnų Nepastebėjau jokio realaus ryšio, tarp mašinos galimybių ir pajudėjimo nuo sankryžos. Tie patys 50kw kašikai gali pakankamai greitai pajudėt nuo sankryžos. Pats visada stoviu pasiruošęs važiuot, ir dažnai pastebiu, kad aš jau pilnai pravažiavęs sankryžą, o kitoj eismo juostos dar net pilnai nekirto STOP linijos. Nors pas mane 97kw FWD CVT(itin prastai startuojantis). Dar galima galbūt kaltint ir pseudo-tvarkingą autoparką, ir tuo pačiu žmonių, kurie galvoja, kad negalima viršyt 3k RPM.
Evil Goku 2018-11-12 23:55
Būna kartais žiema, kai stovi koks apynaujis 5 klasės BMW prie šviesoforo, ir užsidegus žaliam pirmiau jo galas pajuda į šoną. O AWD žiemą pranašumą turi tik pajudėjime. Stabdo ir posūkiu važiuoja kaip RWD ar FWD, neskaitant, kad gali anksčiau ir stipriau akseleruoti išvažiuodamas ir posūkio, bet tai su saugiu kasdieniu vairavimu nelabai ką turi bendro.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-13 07:07
Čia tų 97kW pasekmė. Jeigu kW būtų 2x daugiau - nebūtų reikalo skubėt
HardAxe 2018-11-13 12:26
"Automobilis su galiniais varančiais ratais gali būti sunkiau valdomas, tačiau suteikia malonesnius pojūčius, jo valdymas labiau subalansuotas." Labiau subalansuotas automobilis yra sunkiau valdomas
audriusn 2018-11-13 21:00
a. Visais varomu super ir hiperkaru sarasiukas tikrai nemazas, bekele jais geriau nevaziuot, bet viskas del sukibimo. c. kad taip butu parasta, nes neretai paslydus duodi gazo, sukineji baranke ir supranti, kad esi tik keleivis.