Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2018-11-23 16:05
"„Nemažai sėdynių turi aukščio reguliavimo funkciją. Aukštis turi būti toks, kad puikiai viską matytume, bet tarp galvos ir stogo turėtų būtų bent jau pusės sprindžio atstumas.
Sėdynės atlošas taip pat negali būti per daug gulsčias. Teisingoje pozicijoje atlošas turi būti šiek tiek statmenai. "
ką man dabar daryt? Arba stogas arti, arba reiktų atsigulti. Negi būtinai turiu persėsti į SUV? Beja, kas yra "šiek tiek statmenai"?
amas 2018-11-23 16:36
Aš tai nesuprantu, kodėl lenktynininkas, tas pats, kas saugaus vairavimo ekspertas? Nes, neužsimuša, jau kuris laikas, lakstydamas dideliu greičiu?
donatasv 2018-11-23 16:54
Čia durniau pakomentuot jau gal neįmanoma...
Tai kad dideliu greičiu laksto ir neužsimuša, nepakankamas įrodymas, kad žmogus kažka daro teisingai?
Jam lankstant dideliu greičiu tikrai neaktualu pasidomėt kaip save apsisaugot?
Ir jis tikrai vairuodamas dideliu greičiu nesidomi kaip jam sėdėt, kad išlikti saugiam?
Pas jį darbas tik baranką sukint daugiau nieko?
Tas pats kad sakyt kažkoks maisto pramonės technologas aiškina namų šeimininkei kaip iškept duona... (ką jis išmano)
Arba kažkoks programuotojas aiškina kaip apsisaugot kompą nuo virusų... (ką jis išmano jis gi ne Saugumo specialistas)
Tavo nuomone iš kur atsiranda ekspertai? Prisiskaičiau vadovėlių ir jau galiu mokint? Ar tie kurie savo kailiu patiria, ištestuoja, ieško sprendimų ir galų gale žinias perduoda kitiems?
bahuriux 2018-11-23 21:50
Panašiai ir man, viską darau kaip Vanagas rekomenduoja, bet sėdėti šiek tiek statmenai neišeina, išeina tik šiek tiek gulščiai bet už tai kaip patogu. Daug kartų teko po ~700-1000 km per dieną pavažinėti, tai nori nenori randi pačią tinkamiausia sėdynės ir vairo padėtį, bet žinoma ne visai gulsčiai sėdynė. Baisiausi tai visokie kablukai su aukštom taburetinėm sėdynem beveik nereguliuojamom.
Jei kam kerta kelėnus vairuojant ilgai, gali būti sėdynės aukštis netinkamas arba sėdynių tipas nelabai geras.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-24 12:58
Aš tai sutinku su amu: Vanago patarimai yra lenktynininkams, o ne įprastai kelionei per miestą ar į kaimą.
Tų ekstremalių sąlygų kelyje pasitaiko ne taip jau ir dažnai: paprastai tai gali būti tirštas rūkas, stiprus lietus ar sniegas, arba slidi kelio danga. Esant tokioms aplinkybėms turi susikaupt. Bet įprastai tai tu tiesiog važiuoji matydamas +/- viską, kas darosi aplinkui ir jau iš anksto žinai, kur kada į kokią juostą tau reikės persirikiuoti, kada stabdyti, kad tau bus pagrindinis, kada šalutinis ir t.t... Tai kokio velnio elgtis taip, tarsi vairuotum pirmą kartą O jeigu turi baimę, kad galbūt kas nors kur nors išbėgs į kelią, tai gal būt ir meteoritas gali pataikyti į tavo automobilį
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
B. Vanagas detaliai paaiškino, kaip iš tikro reikia sėdėti automobilyje - svarbiausia visai ne patogumas