„Kada pagaliau pagaminsite tokį elektromobilį, kuris nuvažiuos 50 kilometrų toliau, kainuos 10 000 eurų mažiau ir bus bent perpus toks seksualus, kaip Tesla“? Vokietijos ministras rėžė kritikos „BMW“, „VW“ bei „Daimler“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Vatsonas 2018-12-03 18:45
Pagrindinis stabdis elektromobiliu populiarumui daugumoje europos valstybiu tai didele elektros kaina pvz vokietijoje kaina siekia apie 34 ct uz kw h todel pigiau vaziuot dyzeliniu ar benzininiu automobiliu
Baisuols 2018-12-03 22:40
1L dyzelio deginimas generuoja 10kwh Maksimalus naudingumo dyzelinių automobilių naudingumo koeficientas 40% Gauname 4kwh iš 1L. Jeigu Vokietijos kainomis 0.35€ už kwh važiuoti pažangiausiu dyzeliniu automobiliu.
AAA000 2018-12-04 00:05
biski kitokie skaiciukai. 1l dyzelio generuoja apie 11,5kwh, bet realiai kokiu 15-20% ispurskia tiesiai duslerkon - tai visumoj galima imt ~10kwh ir NK geriausiu atveju 30-35%. padroztas dyzelis 25-30%NK tik. as skaiciuociau, kad garantuotus 3kwh isspaudzia is litros. vokieciu elektros kainos manes nedomina. domina ten, kur perku pats. pas mus elektra apie 12-13 centu uz kwh, taigi uz 3kwh moketum apie 36-39 centus. o uz dyzeli moki 1,2 euro - minimum 3 kartus brangiau. elektra gali gamintis pats, ir iranga atsipirks gana greitai . vokieciams jei tarifas 3 kartus brangesnis - tai ir TIK GAMINIMO IRANGA atsipirks 3 kartus greiciau nei cia. bet tik jei turi talpu akuma. o vat akumu kainos tokios - kad nustimpa neatsipirkes... nei cia - nei pas vokiecius... vienu zodziu ka sutaupai ant elektros pigumo - prarandi pirkdamas akuma... ir dar reikia prarast iskart, o ne po biski... plius siektiek neiprasti eksplotaciniai nepatogumai visokie... skaiciuok cia neskaiciaves - teks laukt tobulesniu akumu...
gytis13 2018-12-04 10:19
Koks čia automobilis, pigų dviratį varomą elektra pagaminti neišeina. O jei išeina, nelabai patrauklus gaunasi...Čia buvo naivūs vadybininkėlio papaistymai.
audriusn 2018-12-04 18:26
blogai kai vabybininku daugiau nei inzinieriu.
laimius 2018-12-04 19:00
As manau jis zino ko mes ne. Pvz kiek kas investuoja i tai. Galu gale gali kooperuotis su tesla jei patys nesugeba. Bet is esmes manau jie bando stagnuoti specialiai. Nes jei reikalai pajudes - uzdraus vidaus degimo variklius auto - teks perdaryti visas eu gamyklas. O kol realiai nera galimybes pereiti -ka pirkti- uzdrausti negali - generuoja pelna toliau. Ne veltui nemazai lesu skiria kuro gamybos is atsinaujinsnciu tyrimams.