Amžinas klausimas atėjus šalčiams: ar reikia šildyti automobilio variklį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

audriusn 2018-12-06 09:54
"„Užvedus šaltą variklį, jame alyva būna tiršta ir tam, kad ji užpildytų aukščiausią variklio tašką, būtina, kad ji būtų laki. Pavyzdžiui, kai alyva šalta, spaudžiame akseleratorių, pradeda veikti turbokompresorius, bet jis negauna darbui reikiamos alyvos, o tai atsiliepia ilgaamžiškumui“, – priduria A. Gailiušas." /veidasdelnas va sitokie glusiai dar pasakoja "negalima maisyti sintetines ir mineralines". Stovedamas ir birbindamas laisvais sukiais pavaru deze sildysi iki kito penkmecio. Jei stovi turba, o lauke buna salciau -10 tai pilt 15W40 Gr1 mineralka nera geriausias sumanymas. "variklio pašildymas padeda užtikrinti, jog alyva pasieks visus reikiamus tepimo taškus ir užtikrins sklandų kitų komponentų darbą." ji ir taip pasiekia.
FtBall 2018-12-06 16:03
Nesu ekspertas, bet manau, kad pakanka palaukt, kol apsukos nukrenta iki ~1000 (kartais užvedus ir 1700 būna). O su stovėjimu ir laukimu, kol sušils, tai gerai audriusn parašė - gali tekt laukt iki kito penkmečio (na, gal bent jau iki pavasario). Buvom išsinuomavę 2017 metų Renault Traffic'ą su 1.6 dCi 115 varikliu ir kamštyje stovint nutiko neįtikėtinas dalykas - prietaisų skydelyje užsidegė lemputė, jog šaltas variklis. O lauke buvo 0.
Wolfy 2018-12-06 16:11
Kartais porą minučių pašildau variklį, vien dėl to, kad langus valau tuo metu. O realiai, stovint pas mane motoras net vėsti pradeda, jeigu būna pašiles iki darbinės temperatūros.
audriusn 2018-12-06 16:38
labiau aktualu karbam ir tai neilgai, kol siek tiek pasils isiurbimo kolektorius. as net moco nesildau, greiciau susyla kilometra kita ramiai pravaziavus.
HardAxe 2018-12-06 18:14
bet tu nevažinėji prie -20 su mocu? aš motociklu tai kol užsidėsiu šalmą, ir pirmas minutes ramiai važiuoju. Ten 4 litrai tepalo, negi tiek šildysiu. Neįsivaizduoju ar turėčiau naudoti patsosą, man jis be jo lengviau kuriasi O su mašina stengiuosi kaip FtBall daryti, palaukti kol pakrenta apsūkos. Jeigu žiema užsivedu prieš valydamas langus, jeigu vasara - tai trunka kelias sekundes, realiai kol užsisegi diržą sau ir vaikui. Dabar turėsiu webastą ir alyva pilasi degtinės skystumo, turbūt visai nešildysiu. Stresiškiausia turbūt Vilniaus automobiliam, kurie tik išlindę iš kiemo patenka į ritinio piko kovos sąlygas.
audriusn 2018-12-06 18:36
prie +1 +5, dar vazinejau. tai kiek ten to birbinimo kol salma ir pirstines. minute kokia. o mano dar orinis, tai saltu oru galima ilgai ir nuobodziai laukt kol be apkrovos dirbdamas susils. Tutubej vienas zmogelis is rusijos dare ekperimenta, pradzioj birbino vietoj, veliau viskas tas pats tik ramiai vaziuojant ir matavo ne tik variklio, bet ir pavaru dezes temperatura. aisku kada deze greiciau susilo sakyt nereikia.
mobilunkas 2018-12-06 19:12
o kodel lektuvai sildo variklius? ar i lektuvus pila alyva prastesne nei i 20 metu senumo audi? ar lektuvu varikliai is prastesniu medziagu nei koks fiatas pagamintas? Ir lektuvo variklis ryja ne 2 litrus per valanda sildamas bet sunkiai isivaizduojama kieki kuro kuris ner toks pigus, bet vistiek sildo. o galetu taupumo sumetimais isijunge ir iskart skrist ir gamta tausotu, visgi po 200 zmoniu uzsimusinetu vienu kartu
audriusn 2018-12-06 21:42
turboventiliatorinis/reaktyvinis variklis buna paruostas skydziui kai isisuka iki laisvu sukiu. tik, kad visas starto procedura uztrunka ilgiau. INS giroskopai ilgiau isisukineja nei variklis. ar botanikai nesupranta, kad stovedami ir birbindami varikli pavaru dezes nesusildo, o ji irgi blogai dirba kai joje alyva sustingusi. Lygiai taip pat sutinges difo, sarnyru tepalas.