Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
justt 2018-12-08 22:36
"Visgi galimi ir tokie atvejai, kai smūgio kaktomuša metu, nebus apgadintas elektromobilio vidaus degimo variklis, kurį taisyti būtų itin brangu." Vidaus degimo variklis elektromobilyje? Vau....
AAA000 2018-12-09 00:00
buna ir elektromobilyje, jei yra generatorinis ikrovimo blokas su vdv. kad nestovet laukuose - jei ka pvz kokiam nors "ford c-max energi" ir panasiuose elektromobiliuose. kur daznai nedidelis akumas - bet pats automobilis - is esmes pilnavertis elektromobilis. tokio tipo elektromobiliai manau bus labiausiai paplite - jei niekaip neistobulins akumu...
Shinigami 2018-12-09 09:33
Tai nėra pilnavertis elektromobilis, net gamintojas nerašo, kad tai elektromobilis. Tavo paminėto automobilio pilnas pavadinimas - Ford C-MAX Hybrid. Kitaip sakant tai hibridas, o ne elektromobilis.
Neseniai buvo straipsnis kuriame parodytas superautomobilis su nubrozdintu bamperių ir kuri draudėjai paskelbė neremontuojamu. Tad elektromobiliai nėra patys saugomiausi automobiliai. Nubrozdinus bamperi nebus nurašytas visas elektromobilis
AAA000 2018-12-09 10:54
ne.
hybrid versija ten vdv blokas su padedanciu elekros varikliu. ten senesne versija - kur sujungta tiesiogiai. kiek skaiciau - jos jau atsisako.
energi - dar kitoks modelis, tik ant tos pacios kebulo platformos.
kai vaziuoji letai - vdv suka genera, ir generas suka el varikli ir krauna akumus. kai vaziuoji greitai vdv - suka genera ir generas suka varikli, plius dar is akumo eina energija i varikli. stabdant vdv isvis atjungtas - vyksta tik ikrovimas. ta prasme pilnavertis elektromobilis, tik nugaidintas siektiek - didzioji dalis akumo pakeista vdv+generas senesnes versijos vdv dalis buvo pilnaverte. o dabar tik kaip pagalbinis priedas. cia reiketu vadint elektromobilio hybridu. senesnes buvo vdv hybridai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Draudimo ekspertai jau pataria, kokias elektromobilio vietas reikia saugoti labiausiai - patekus į avariją, padarytos žalos skirtumas lyginant su vidaus degimo varikliu gali būti didžiulis