Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
stdio 2018-12-27 13:58
Katostrofa - įbrėžti dažai ir tarpeliai ne idealūs. Galima sakyti, kad visa ta Musko žalioji revoliucija yra visiškas feilas. Ar teisingai supratau straipsnio esmę?
unytas 2018-12-27 13:58
milimetrius dabar pradesi skaicuot
agentxio 2018-12-27 14:17
nusipirko kazkoki neisbaigta kibira ir tikisi stebuklu ,ten keli ibrezimai isvis neesminiai,tegu padaro apzvalga apie rimtus defektus
audriusn 2018-12-27 14:26
tuoj suleks teslohipsteriai ir sauks "taipnebuna".
Pumper 2018-12-27 15:59
Tu nusipirkęs naują mašiną už 50k nekreiptum dėmesio į tokius dalykus? Taip ir patikėjau.
apvalus 2018-12-27 16:09
Nezinau, ar ziurejot video, bet klipo autorius aiskiai pabreze, jog jis nevertina situ trukumu, o tik parodo. Tai viena. Visu antra, Teslai elementariai truksta patirties automobiliu gamyboje. Terminai spaudzia, todel kokybes kontrole ziuri atlaidziau. Ir tai suprantama, nes didzioji dalis (o ypac amerikonai) i tokius trukumus visiskai nekreips demesio ir didzioji dalis net nepamatys. O veluojantys automobiliai nuskambetu ir spaudoje susijusioje su finansais/ekonomika, kai tuo tarpu tokie trukumai bus isryskinti tik technologiju spaudoje. Viskas racionalu.
Mano nuomone... Jei tai butu iprastas (reiskias, koks dyzelinis Audi A4) automobilis uz tokia kaina, tai butu neatleistina. Taciau siuo metu, tai yra labiausiai technologiskai pazenges auto. Turint omenyje, kad Tesla rimciau pradejo gaminti automobilius 2012 metais, tai suprantama.
P.S. idomiau butu pamatyt, kaip tie tarpai atrodo po 300k km. Taip pat, idomu, kiek kebulas yra standus lyginant su vokieciais, japonais.
professor XXX 2018-12-27 17:22
Čia panašiau į rinkos komisijos įtaka, kuri neleidžia pigiai parduoti produkto, o tokiu atveju gamintojas imasi kitokių veiksmų.
Berserkas 2018-12-27 22:09
Patarčiau jums pamatyti praeitos kartos Mercedes-Benz G klasės tarpus, ypač tarp durelių. Net matosi lipdukai esantys tarp durelių, aišku neseniai pagaliau atnaujino.
O ten kiti išleidžia ir virš 200 tūkst. dol. už brangiausius modelius, kiti dar ir Brabus renkasi, bet niekas pernelyg apie tai nekalbėjo. O čia naujas automobilių gamintojas kuris per tokį laiką tokį kiekį elektromobilių pagamino ir vis greitėja tempai, nekalbant jog šiuo metu dauguma net negali konkuruoti su jais.
HDi 2018-12-28 07:59
Video kalba eina labiau ne apie tarpų dydį, o apie skirtumus, pvz kiek vienoj pusėj tas pats tarpas skiriasi nuo tarpo kitoj pusėj, ir Tesloj šitie tarpai skiriasi daug. Principe Vasia garaže man nudažė ir tarpus po avarijos geriau suvedė nei naujoj Tesloj
audriusn 2018-12-28 08:15
Technologiskai pazenges LOL. A8 labiausiai technologiskai pazenges. Geriausiu atveju su kokia Dacia galima lygint, nes netempia net iki korejieciu, Hyundai ar Kia nepalyginamai geriau surinktas.
AAA000 2018-12-28 08:42
normalus ten tie dureliu tarpai. 5mm plius minus 2mm cia isvis ideali norma. juk judancios cia dalys - darinejasi tos durys ir nukabs kazkada.
stogas gal tik prasciau, kur tie du stiklai ne linijoj suklijuoti. ten jau apie centimetra.
dar tas sasas - svarkes sasas - nenumuse kazkas cia gamyklinis brokas.
apybraizymai nebutinai del surinkimo.
vnz nieko labai rimto ner ten.
salemas5 2018-12-28 09:50
Su cc jiems tikrai bedos ir kaip jauna kompanija jie man kartais atrodo kad bando atsikast daugiau nei pajegtu sukramtyt bet lyginti su 100 ar daugiau metu patirties turinciomis kompanijomis irgi nei sis nei tas.
Vytax 2018-12-28 10:33
Šiaip už vienos Teslos kainą išeina du hibridiniai Toyota Prius. Kurie dar be to ir kokybiški, ir patikimi, ir modernūs, ir ekonomiški.
dzo 2018-12-28 11:58
Subego apple fanai ir saukia jog taip ir turi buti.
audriusn 2018-12-28 13:22
tai tie tie kurie saukia, kad cia viskas gerai, bega pasikt ant Apple kurie leidzia iki 0.4mm paklaidas.
apvalus 2018-12-28 13:53
Radai ka sulygint, i rankas telpancius irenginius su automobiliais... Niekas nesako, kad Tesla kokybe prilygsta premium klases automobiliams, kuriu gamintojai jau egzistuoja 100 metu. Faktas vienas, kad per 6 metus Tesla nuveike tiek daug, kiek vargani konservatoriai (VW, AUDI, BMW, MB ir pan.) per 20 metu nesugebejo. Todel is esmes, galedamas sau leisti toki automobili - pirkciau nedvejodamas. Todel, kad elektromobilio vairavimas teikia didziuli malonuma ir dar todel, kad paskatinciau tokia kompanija judeti i prieki.
audriusn 2018-12-28 14:14
"Todel, kad elektromobilio vairavimas teikia didziuli malonuma" - О! Месье знает толк в извpащениях!
immortallt 2018-12-28 15:38
O kodėl niekas nesirausiu kiek vienetų vdv automobilių atvažiavo su brokuotais varikliais, kurie nusmigo per pirmus 10k km? Nesuvestom skardom, įbrėžimais ir t.t.? Ar žinot, kad daugumą įbrėžimų salonai užpoliruoja prieš pristatant klientui, o Tesla kai pristato tiesiogiai, nėra kam nupoliruoti.
audriusn 2018-12-28 16:27
ar jie juos vadina "luchary"? kazkodel apie tesla visur "luchary, luchary", jei rasytu kaip yra "eletric bolt bucket" butu kitaip.
Creatium 2018-12-28 16:49
Va, VW "archyvas" po atšaukimų JAV:
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas vaizdo įrašas šokiruoja (Video)