Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2019-01-04 00:02
Čia jau kaip interpretuosi: gal tie, kurie rinktųsi kitokį variklį, darytų tai ne dėl eksperimento, o dėl to, kad vėl neatsisėstų į tokį pat kledarą! Arba dar kitaip sakant, vairuotojai paragavo kledarų, o "užsirovę" ant normalaus variklio jau nelinkę jo keisti.
Tuo tarpu Japonijoje jų automobilių varikliai kokybiškesni ir jie dar nėra tiek daug nusvilę, todėl dažniau nebijo pabandyti ir kitokio modelio. Arba atvirkščiai - jie nusvilo už visus daugiausia, todėl ir nori pakeisti variklio modelį.
Žodžiu tyrimas vardan statistikos. O statistikos priežastys lieka neaiškios
FtBall 2019-01-04 00:24
IrmantasRucys 2019-01-04 01:38
Gaila kad ant dyzeliuiku taip visi uzsisede. Jei buciau nutuokes pries kelis metus gal buciau ir nepirkes apynaujes insignia dyzelio. Bet turiu ka turiu, myliu rupinuosi, nors problemeliu ir maziau tikejausi bet prieraisus esu ( ben jau kol paskola baigsis )
Vytax 2019-01-04 10:33
Pirk dyzelį. Turėsi ir mažas kuro sąnaudas, ir gerą trauką prie žemų apsukų.
Pumper 2019-01-04 11:17
Kai naudotų auto rinkoj benzo:dyzelio pasiūla 1:10 ir naudoti dyzeliai dažniausiai pigesni ir su jais dar priedo pigiau važiuoti, tai ir perka juos dauguma.
FtBall 2019-01-04 12:48
Nenoriu traktoriaus.
unytas 2019-01-04 15:53
cia kekvieno pozuris turejas benzo ir dyzelio. dabar noriu bendzo bet del LT gero pragyvenimo ligo reikes jauciu salerka jimti. dyzelio nenoriu nes reike daugau priezuros tepalu filtru keitimas + turbinos ar interkulero probelmos gali buti. bet perkant padeveta auto tai koki pajimsi toki ir turesi kaip praitas savininkas prizurejo. na jei jimant aisku is salono tai noreciau patureti ford fiesta 1.0l variklis su turbina isvistantis net 92kw arba 1.6 su 130kw teko biski pavazuot uzsieni su tokeis modeleis tai buvo gan populerius modelis pas islandus ir kuro mazai rija ir galingas o vidaus interieras kaip tik mano skono o Lietuvoi renkas senus dyzelus nes an atrabotkes vazuoja ir galima gauti papigiai vokgto dyzelio
FtBall 2019-01-04 16:32
Jei kalbant apie ekonomiją, tai pamiršk europietiškus vertinimus. Amerikietiškas EPA vertinimas gerokai labiau atitinka realybę.
Pvz., ta pati Fiesta su 1l Ecoboost, EU gauna 4.3/100km įvertinimą, US - ~7. Realūs rezultatai - 6.4-6.9.
Mano Corolla, EU vertinama 5.9l/100km, US - ~7.5l/100km, realūs skaičiai - ~8l/100km
Realūs:
http://www.fuelly.com/car/ford/fiesta?e ... bmodel_id=
http://www.fuelly.com/car/toyota/coroll ... bmodel_id=
US:
https://www.toyota.com/corolla/
https://www.ford.com/cars/fiesta/?gnav= ... l-vehicles
EU:
https://www.toyota.lt/new-cars/corolla/index.json
https://www.ford.lt/fiesta#!2-1-Galia-ir-ekonomija
Vytax 2019-01-04 16:35
Dabartiniai benzininiai varikliai irgi beveik visi su turbinomis. Su tiesioginiu įpurškimu, kas iš principo yra tas pats kas dyzelio Common Rail. Tepalus reikia ir tiems, ir tiems vienodai keisti.
unytas 2019-01-04 16:36
tai taip as suprantu kad gamintojai nurodo visada mazau. bet nejunget turbinos mieste mazom apsukom su 1litru kubaturos nemanau kad isoksi i 7litrus labjau 5-6 l
FtBall 2019-01-04 17:37
https://www.tv3.lt/naujiena/14594/lietu ... -kilometru
Pumper 2019-01-04 17:47
Nelabai įsivaizduoju, kaip tu važiuoti ruošiesi, kai modernūs turbo benzai turbiną užpučia nuo 1800-2200 apsukų.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-01-04 18:08
Tai tavo toks pat taupus kaip mano 3.0/180kW. Nors ne, mano taupesnis - ~14.0
apvalus 2019-01-04 18:44
Tikrai ne visi benzininiai yra su turbinomis, nebent ziuri tik i VAG grupe.
Xdmin 2019-01-05 15:53
Nes tavo variklis yra suprojektuotas, kad maksimalus sukimo momentas kazkur ~5k sukiu. Labai daug japonisku varikliu taip dirba.
Yra benzininiu kur sukimo momentas ties 2.5k sukiu buna, tai jie smagiai vairuojasi, nes atrodo kad variklis gana galingas nors ir nekeli sukiu. Bet kai prireikia daugiau galios, nebezinai ka daryti su juo, keliant sukius tiesiog burzgia garsiau
FtBall 2019-01-05 16:04
Turėjau seniau Volvo S60 2.4i, 103kw, irgi atmosferinis - tikrai maloniau buvo važiuot. Buvo kaip ir sakai - važiuodavo ir prie 2k, bet redline buvo 6k, o prie 5k jau smarkiai mažėjo trauka ir dingdavo ties 5.5k(ko gero dėl amžiaus nebenorėjo redline, visgi 17 metų buvo). Corolla - gazas dugnas, apsukos - 6.5k ir stovi ties tiek(CVT).
Xdmin 2019-01-05 16:46
Teoriskai tai Toyotos darbas atrodo tobulai - variklio apsukos ties maksimalia galia ir visada tai islaikoma. Bet, variklis silpnesnis nei Volvo, o svoris turbut tik kokiu 100kg mazesnis, todel su Volvo turbut maloniau buvo.
Del kuro sanaudu, is mano patirties - mazi varikliai greiciau susyla ir maziau suvalgo vazinedami trumpus atstumus. 1.6 benziniai valgydavo 8-10l, 1.8 - 12-14l, tuo tarpu dabartinis 2.5 ima 17l.
Vytax 2019-01-05 16:56
Volvo parametrai:
2.4 B5244S2 2001–2009 140 PS (103 kW; 138 hp) @4500 220 N⋅m (162 lb⋅ft) @3300 2,435 cc (148.6 in3) Inline 5
Corrola:
1.6E CNG 1598 cc 1ZR-FBE I4 92 kW (125 PS)@6000 rpm 157 N⋅m (116 lb⋅ft)@5200 rpm
Volvo variklis turėjo nepalyginamai didesnį sukimo momentą.
Bet šiaip manau, kad čia CVT greičių dėžės problema. CVT trūkumas yra tas kad ši neleidžia automobiliui staigiai greitėti. Turi uždelsimą, reikia laiko kol variatoriaus diržas persislinks ir pasikeisk sūkių perdavimo santykis.
FtBall 2019-01-05 17:03
Svoris mažesnis 300kg (1.3 vs 1.6(neatsižvelgiant į tai, kad Volvo turėjo dar dujų įrangą)). Galia mažesnė 6kw(97kw vs 103kw).
Bjaurausia tai, kad sukimo momentas - berods ~70nm skiriasi (~150 vs 220), kas realiai yra visas trečdalis.
Pats asmeniškai esu nusivylęs "pažanga". 17 metų skirtumas tarp automobilių, o nei kuro sąnaudos, nei dinamiškumas - realiai nesiskiria (Toyotą gelbėja tik automatas).
Pamenu buvom išsinuomoję Renault Traffic 2017 metų 1.6dCi 115 (85kw). Na, iš bėdos magistralėj gali pasiekt 150km/h, bet realiai važiuoji 120km/h. Kuro sąnaudos - ~8.5-9l/100km. Važiavom penkiese, atitinkamai ir daiktų penkiems.
Kai važiavom septyniese(daigtų ir svorio atitinkamai daugiau) su asmeniniu Nissan Primastart 2006 metų, nepamenu 1.9dCi 100 (74kw), važiavom ~110km/h, bet kuro sąnaudos ~7l/100km.
Dar toks didelis minusas naujo Renault Traffic'o - kamštyje prie 0 šilumos - gali mirtinai sušalt, nes variklis (ir salonas) stovint vietoje nešyla visiškai.
Berserkas 2019-01-05 18:44
Šiaip tai amerikiečių Fiesta neturi 1.0l variklio,
taip pat ir ta pati US Corolla skiriasi nuo EU Corolla, pradedant nuo didesnio variklio pas amerikiečių.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tyrimas rodo, kaip vairuotojai renkasi automobilį: jokių naujovių?