5 įdomūs faktai apie „žigulius“: italų priežiūra, išskirtinis „šeštukas“ ir kuo neįtiko Europai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2019-01-07 10:43
Labai neįdomūs faktai. Norėjosi išgirsti apie specialias rotorines versijas, arba autosporto žiguliukus.. o čia tiesiog aprašytas kolūkiečio Petro transportas
SaMaras 2019-01-07 11:07
Na apie rotorinį variantą negirdėjau, bet autosporto variantai tai džniausiai tų pačių kolūkiečių rankų darbas, arba kokio konstruktorių biuro darbuotojų asmeninė iniciatyva..
Nerkus 2019-01-07 11:12
Rotorines versijas turėjo tik milicijos mašinos ir tokių mašinų turbūt jau gal net ir nėra, nes buvo pagaminta labai mažai.
unytas 2019-01-07 12:30
ta prasme buvo rotoriniai motoriai jiems kur japonai gamina?
Nerkus 2019-01-07 13:00
Labai abejoju, kad tada kas nors būtų importavę variklius iš Japonijos, turbūt vietinės gamybos buvo.
RamasX 2019-01-07 14:10
Rotorinius variklius montavo į VAZ-2101 skirtus milicijai ir KGB. Pasiekdavo apie 70AG ir resursas buvo apie 20K km. Vėliau buvo gaminami ir montuojami į VAZ-2101, VAZ-2108 ir VAZ-2109 twin-rotor varikliai su 120AG ir 0-100km/h pasiekdavo per ~8s. Dar vėliau buvo iškeptas tri-rotor variklis su 210AG skirtas tik aukšto rango KGB pareigūnų automobiliams.
HDi 2019-01-08 09:00
Kiek teko kažkada domėtis, tai tri-roto jau montavo į GAZ automobilius, konkrečiai - volgas, bet labai mažai informacijos apie tai.
ArturasArturas 2019-01-08 17:37
Na Volgos rotorini varikli teko matyti gyvai, perpjauta pusiau varikliu muziejuje. Kiek pasakojo gidas, tai variklis buvo visiskai nepasiteisines, tepalo rydavo mazdaug tiek pat kiek benzino gerame stovyje, prastame gerokai daugiau, rukdavo kaip garvezys. Variklio resursas buvo nykstamai mazas, po keliu tukst. km jau pradedavo smarkiai valgyti tepala, 10k km buvo mazdaug ta riba, kai jau reikejo varikli skesti pusiau ir pakeisti ploksteles (nezinau kaip tiksliai vadinasi tos ploksteles, kurios liesdavosi su statoriaus vidine dalimi). Tai kaip nepasiteisinusio gamyba buvo gan greit nutraukta ir viso buvo isleista tik keli simtai egzemplioriu. Juos po to pakeite V8 gaziko variklis. Kuris buvo tragiskai sunkus ir masina buvo praktiskai nevaldoma, na bet buvo