Apple vadovas Timas Cookas: telefonus besitaisantys ir naujų „iPhone“ neperkantys žmonės pridarė „Apple“ nuostolių už 9 milijardus (8)
Populiariųjų „iPhone“ išmaniųjų telefonų gamintojai „Apple“ 9 mlrd. JAV dolerių sumažino savo pajamų prognozę. Prastesnius skaičius lėmė silpna naujų „iPhone“ išmaniųjų telefonų paklausa, kurią savo ruožtu iš dalies lėmė stiprėjantis vartotojų polinkis ne pirkti naują telefoną, o pasikeisti seno telefono akumuliatorių. Tokią informaciją viešame laiške investuotojams, anot „The Verge“, pateikė „Apple“ vadovas Timas Cookas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praėjusiais metais „Apple“ buvo priversti pripažinti, kad mažina senesnių „iPhone“ modelių spartą įvertinus akumuliatoriaus būklę. Esą, taip buvo daroma tam, kad vartotojai su prastesnės būklės akumuliatoriais būtų apsaugoti nuo savaiminio įrenginio išsijungimo. O kaip atsiprašymą išaiškėjus tokiai informacijai „Apple“ pasiūlė gerokai sumažintą akumuliatoriaus keitimo kainą: JAV rinkoje ji sumažėjo nuo 79 iki 29 dolerių. Lietuvoje ši paslauga atsieis apie 30 eurų.
Dėl padidėjusio veiklos skaidrumo ir sumažėjusios akumuliatoriaus keitimo kainos kur kas daugiau žmonių per 2018 savo telefonus remontavo, o ne keitė juos naujausiais modeliais, kurie gali kainuoti iki 1679 eurų. Po to, kai „Apple“ pripažino, kad sąmoningai lėtina senesnius telefonus, vartotojai suprato, kaip šio lėtinimo išvengti. Be to, kilus problemų dėl akumuliatoriaus, juos pasikeisti tapo daugiau nei perpus pigiau.
T. Cooko laiškas investuotojams yra tik apytikslė finansinių reikalų kryptis, o ne oficialiais pardavimų skaičiais pagrįstos išvados. Tačiau oficialių pardavimų skaičių iš „Apple“ apskritai nebereikėtų tikėtis – praėjusių metų lapkritį, kartu su ketvirčio finansinių rezultatų viešinimu, „Apple“ paskelbė, kad ateityje nebeteiks informacijos apie tai, kiek „iPhone“, „iPad“ ar „Mac“ įrenginių pardavė, tokiu būdu iš esmės nuslepiant informaciją apie tai, kaip įmonei sekasi konkrečioje produktų grupėje.