Du gigantai - „Ford“ ir „Volkswagen“ kuria naują „pasaulinį aljansą“: kam to reikia ir kodėl užkulisiuose kalbama, kad kompanijos tiesiog susimovė ir dabar bando išsigelbėti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-01-29 15:08
tai kad jie senai bendradarbiauja. ww sharan ir ford galaxy buvo puikus projektelis irgi. dabar gal suzenys koki ww transporter ir ford tranzit i bendra platforma ir praktiskai paims visa mikrobusiku sektoriu nemanau, kad jau susimove, nors aisku neblizga. pas fordus labai neblogi hybridai. man ta ww MEB platforma labiau kelia abejoniu...
Dario 2019-01-29 18:32
Pritariu, galaxy/sharan buvo tikrai vykęs projektas.
Paramotoras 2019-01-29 19:29
Na jo visa rinka ir azija ir australija ir afrika.
AAA000 2019-01-30 09:13
tu matyt nesupranti kas yra pilna rinka. tai ne tik pirmine apyvarta su garantija. tai ir pogarantine eksplotacija. Australija yra nisine rinka - su ten savo egzotinem taisyklem ir nelabai kam idomi be paciu australu. Lietuva ar Azija yra antrine rinka. Afrika ir kokie nors Azijos uzkampiai yra tretine rinka. o geri automobiliai sudalyvauja visose rinkos stadijose. ta galima pasiekt dviem budais. pirmas budas pagamint tiesiog kokybiska ilgaamzi automobili. antras budas pagamint lengvai remontuojama - standartizuotu mazgu automobili. galima gamint kibirus - bet tada gamintojas tedalyvauja tik pirminej rinkos stadijoj. bet galima pagamint automobili pagal antra buda ir pasimt kruvas papildomu pajamu is antrines ir tretines rinkos. FORD ir WW buten i tai orientuojasi. Mersedesai pvz irgi tuo uzsiima. o kibiru gamintojai tokiu antriniu pajamu neturi. bet uzsisedet vien ant papildomu pajamu irgi blogas iprotis GM manau padare sita klaida o vat man dziugu skaityt, kad WW ir FORD kazka daro. nes as nesu kibiru megejas...