Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-02-21 12:43
nu kaip cia taip galit rasyt? taip greit perdirbt negalima gi... juk pasak didziojo elektromobilizmo buhalterio imortal, 70% likutines talpos licio akumai faktiskai nauji... jam gi dabar akumuliatoriu pasaulinio atpigimo prognoziu grafikai nebesueis...
shift 2019-02-21 13:50
Saulės kolektoriai elektros negamina, jie šildo vandenį buitiniam naudojimui. Nereikėtų painioti terminų.
Marius.brn 2019-02-23 10:13
70% manau jau nekazka elektrinei masinai. Bet gali buti naudojami tolimesniam gyvenimui tokiuose projektuose. Bendrai sneka, kad nauja baterija atidirbusi pirmuosius savo 10 metu (dauguma nauju elektromobiliu parduodami su 8 metu garantija), toliau gali sekmingai 10 metu dirbti kaip elektros talpykla. Kaip tik uzvakar eaton atstovas Norvegijoje mums reklamavo Xstorage sistemas su naudotomis Nissan leaf baterijomis. Kuo toliau, tuo labiau viskas eis link mikrogrid'u del elektros tinklu nesugebejimo patenkinti trumpalaikiu aukstu elektros poreikiu + saules elementai pasidaro zymiai patrauklesni.
Siaurineje europoje saules elementai turi viena is esminiu problemu - generuoja elektra nelaiku. Pikas elektros sanaudu yra kai lauke saule duoda maziausiai energijos. Galutiniame rezultate, kai saule kepina, atidavineji pusvelciui elektra tinklams (nes neturi kur jos deti).
immortallt 2019-02-23 11:45
Šiaip didelė dalis dėvėtų akumuliatorių pirmiausia nusės elektromobilių galingose krovimo stotelėse. O jų reikės labai daug.
Ir tik jau visai sudrožtos celės bus perdirbamos.
AAA000 2019-02-23 14:15
sitie atidirbe akumuliatoriai - jie tinka ne saugot elektros energija, o balansuot energijos poreikio pikus nebent. seni gilaus iskrovimo akumai dirba kaip starteriniai akumai geriausiu atveju. staigiai atiduoda kazkoki nedideli likuti, o paskui energijos neber... jei apkrova mazyte - tada atiduos gal ir salyginai daug ir surinks tuos "70% likutinio talpumo". bet tokios apkrovos netipines, o tik testines nebent.
pikus galima balansuot ir kitaip - daryt labai pralaidzias perdavimo linijas didelese teritorijose. ziedint tinklus. pvz sujunginet pajuri su pastovaus vejo perteklium su teritorijomis sausumoje - kur vejas nepastovus. o kad subalansuot saules energija - reikia visa planeta apziedint kabeliu cia ne vienos salies masto projektas.
del elektromobiliu akumu - tai sutinku is dalies su imortal - kad jie pravers greito ikrovimo stotelems. bet imortal neivertina - kad sito reikes nebent pirminiam etape - kol dar ju mazai. o paskui su laiku privedzios tinklu infrastrukturos ir sitas poreikis bus patenkintas. ir senu akumu nebebus kur det... taip kad reikia galvot kaip perdirbt ir gamint nesunkiai perdirbamus. ir pageidautina unifikuotus - o ne vieni tokius - kiti kitokius - svarbu kad "firminiai" ir daugiau nuplest vartotoja... ir plesiama gaminant is esmes tarsias ir pavojingas siuksles... cia kaip gamint pvz kokiu 50 rusiu benzino versiju su "skirtingais" priedais... cia turi but labai grieztas reguliavimas is vartotoju gynimo instituciju - su tais akumais... pvz Tesla sitoj vietoj manau nusipelno labai dideles baudos uz savo akumu politika. ir tas liecia ne tik elektromobilius. visokiu irankiu ar dviraciu akumai irgi turi but standartizuoti ir perdirbami. dabartine padetis - nesamone... ir valdzia nieko nesiima, nors tuoj bus pilna visur primetyta... vien kiek sandeliuose susikaupia neparduotu akumu ir isejusiu is garantijos...
immortallt 2019-02-23 18:34
Kaip visada, kažkokias bazines žinias turi, po to turi sovietinių laikų suvokimą ir pili kažkokias nesąmones.
Kiek kainuotų superlaidininko užžiedinimas visos Europos (na kukliai pradėkime).
Toliau, kodėl tau atrodo, kad tiesti 5MW kabelį pigiau, nei pastatyti pvz 500kWh akumuliatorių?
AAA000 2019-02-23 22:19
superlaidumas nebutina. bet linijos tai tures but manau aukstesnio voltazo nei 330kV. nemaza dalis elektriniu dirbs vien nuostoliu palaikymui. akumuliatoriai brangiau desimtimis kartu nei linijos. gal net simtais kartu... faktiskai net elektrinius kelius butu pigiau tiest - jei butu geras standartas... galima butu nuties hybridini elektrini kelia surista tiesiogiai su pertekline energija ir naudot tiesiogiai ir nemokamai. jei perteklines energijos mazeja - tiesiog greitis leteja arba skirtuma apmoki. arba ziedinimo linijas dubliuot tiesiogiai su elektriniais keliais. i visa tai butu pigiau irgi nei akumai plius ekologiskiau
Marius.brn 2019-02-24 11:14
O tai ka jie saugos, vakuma, AAA000?
Tokie akumuliatoriai dirba prie varikliu kurie apkrauna 100kW ir ++++kW varikliais, tai kokios bedos su mikrogrid'ai? Jau vienas leafas siurbia "ant gazo" daugiau nei kokie 10-20 namu kartu sudejus. Jie ir veiks kaip trumpalaikiai energijos saltiniai kol tiesiog nera tiekimo (skurdesnese salyse) ir kaip kompesacija piko metu, kaip pvz norvegijoje kur viskas ant elektros, net masinos jau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2010 metų „Nissan Leaf“ jau išeina į „pensiją“, bet ką daryti su baterijomis? Štai kokį įdomų energetikos projektą sugalvojo Japonija ir ką reikės galvoti likusiam pasauliui