Burtažodis „Launch Control“ - kaip veikia elektroninės automobilių starto sistemos leidžiančios įsibėgėti labai greitai? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2019-02-26 18:02
"kiekvieną sekundę kelis šimtus ar net tūkstančius kartų" Kaži kiek kartų per sekundę ateina duomenys iš ABS daviklio. Man regis ten nėra tiek daug dantukų, o ratas nėra toks mažas, kad gautume tiek duomenų, ypač startuodami
mindaugas.vaitiekūnas 2019-02-26 22:18
Pastaba vietoje, bet su kompiuterio darbu tai nesusiję - algoritmas per sekundę vis tiek prasisuks šimtą** kartų O tame algoritme ne tik ratų jutiklių duomenų nuskaitymas, bet ir jų apdorojimas, stabdžių kontrolės sistema ir t.t... Pvz. vienam ratui prabuksavus labai nestipriai, jį pristabdyti galbūt reikia labai trumpą laiko tarpą, kad ir 1 programos ciklą - 10ms**, o po to padaryti pauzę iki kito abs signalo ir sprendimą vėl priimti iš naujo.
R35P3CT 2019-02-26 23:23
Bet pristabdymui ar atleidimui reikia, kad suveiktu abs bloke esantis solenoidai, kad atidarytu/uždarytu vožtuvus vienam ar kitam ratui. Taip reguliuojant stabdžių skysčio slėgį. Tai viskas taip greitai turėtu vykti .
Paramotoras 2019-02-27 07:31
Nebutinai. Siaip jau man neteko matyti kaip veikia abs sistema masinose su starto kontrole. Gal naudoja kokius tikslesnius daviklius. O ir praslydimas reguliuojamas ivairiais budais bet ne abs pagalba.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-02-27 08:21
Taip. Ir mane tai stebina. Tiksliau ne abs sistema, o kuro įpurškimo: pvz. 6000 rpm = 100 r/s = 0.01s ciklas. Įpurškimo laikas < ciklo laiką. Žinoma čia pralaidumas visai kitas palyginus su stabdžių sistema, bet vis tiek pats faktas, kad vožtuvas suveikia 100+ kartų per sekundę, tai mane šiek tiek stebina. Arba aš kažko nesuprantu, nes kad nežinau, tai tikrai (bet vat prigalvoju)
R35P3CT 2019-02-27 22:46
Prie ratų stovi holo davikliai(tai ne abs, o tik daviklis). Abs yra toks hidraulinis moduliatorius su valdymo blokų, šiuolaikinės auto ABS moduliatorius ne vien abs funkcija atlieka. ABS ESP, ASR ir panašiai,o per tą modiuliatorių valdoma slėgis. Pvz. elektroninis stabilumo kontrolė veikia per daug daviklių. Elektroninis valdymo blokas gauna signalus iš išilginio judėjimo pagreičio jutiklio, vairo pasukimo kampo jutiklio, ratų sukimosi greičio jutiklių, pasisukimo apie vertikaliąją ašį(girometrinis) -jutiklio, skersinio greičio jutiklio ir panašiai, o tada jau kokius signalus gauna ir kaip reikia suveikti "sugalvoja" kompas taip duodamas komandą hidrauliniui moduliatoriui (ABS blokui)kuris reguliuoja slėgį . Realiai viskas vyksta vistiek per ABS modulį tik jau šalia jo gali būti papildomos galimybės pridėtos .