Netradicinis lietuviškas reklamos įrankis gavo 170 000 Eur: unikali idėja sudomino jau 7 000 klientų  ()

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su verslo angelais investavo 170 000 Eur į sparčiai augantį lietuvių sukurtą reklamos įrankį „SixAds“, skirtą el. parduotuvėms. Gautą finansinę injekciją įmonė skirs plėtrai ir produkto tobulinimui.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bendrovės sukurtas reklamos apsikeitimo įrankis simuliuoja tradicinių prekybos centrų efektą: paprastai prekybos centruose parduotuvės yra viena šalia kitos ir jos vienos kitoms padeda pritraukti klientus. Šiuo atveju el. parduotuvės gali keistis reklamomis viena su kita – jeigu el. parduotuvė A prekiauja marškinėliais, o el. parduotuvė B pardavinėja kelnes, tuomet jų reklama bus patalpinta el. parduotuvėje A, o nuorodą įsigyti marškinėlius matysite apsilankę el. parduotuvėje B. Tai leidžia parduotuvėms sutaupyti lėšų ir tuo pačiu gauti naujų klientų, nesumažinant savo pačių pirkėjų srauto.

Šiuo metu el. parduotuvių, naudojančių „SixAds“, yra apie 7 000. Didžioji dalis įrankio naudotojų yra iš JAV, tačiau atsižvelgiant į tai, kad sparčiai daugėja el. parduotuvių, kurios įvertina įrankio išskirtinumą bei tampa įmonės klientais, planuojama plėstis ir kitose rinkose: Kanadoje ir Jungtinėje Karalystėje.

Startuolio komandą kol kas sudaro šeši savo srities profesionalai. „SixAds“ įkūrėjas Romualdas Juškevičius iki šio startuolio sukūrimo vadovavo „bitREC“ įmonei, kuriančiai rekomendacines sistemas dideliems el. komercijos verslams. Su pastarąja įmone yra dirbę tokie rinkos lyderiai kaip „Pigu grupė“, „Decathlon“, „Kesko Senukai Digital“ ir kt. Ypač svarbi „SixAds“ komandos narė yra rinkodaros vadovė Rasa Urbonaitė, 5 metus vadovavusi skaitmeninės rinkodaros agentūros „sem.lt“ (dabar „Evolvery“) SEO komandai.

Tradiciniai reklamos metodai – vis brangesni, bet vis mažiau efektyvūs

R. Juškevičiaus teigimu, jų kuriamas įrankis turi daugybę pranašumų prieš kitas reklamos platformas: „Visų pirma, į el. parduotuves žmonės eina jau pasiruošę pirkti produktus ir išleisti pinigus, todėl juos prisivilioti yra daug lengviau. Tai patvirtina ir įrankio efektyvumo statistika – paspaudimų rodiklis (angl. CTR) mūsų tinkle yra net kelis kartus didesnis nei kai kurių tradicinių marketingo įrankių“.

R. Urbonaitė pastebi, kad per pastaruosius kelis metus įprastose reklamos platformose ir socialiniuose tinkluose reklamos kainos vis auga, jų naudojami  įrankiai tampa sudėtingesni ir sunkiau  prieinami mažiems el. prekybos verslams. „Mūsų sukurtas produktas leidžia reklamuotis kiekvienai parduotuvei, kuri suteikia reklamos plotą savo internetinėje svetainėje. Tai yra naudinga visiems, kas nori augti, naudodami minimalius kaštus. Efektyvi reklama neturėtų būti brangi“, – pridėjo „SixAds“ rinkodaros vadovė.

Investuoti paskatino puikūs rezultatai ir patyrusi komanda

„Nors „SixAds“ yra naujas įrankis, jis jau yra pripažintas el. komercijos rinkoje kaip viena geriausių kainos ir kokybės santykiu pasižyminčių priemonių. Tą patvirtina sparčiu tempu augantis klientų skaičius didžiausiose Vakarų rinkose bei atitinkamai stabiliai ir sparčiai augančios pastoviosios įmonės mėnesinės pajamos. Taip pat įvertinome ir šio startuolio komandą: jos branduolys yra sukurtas iš specialistų, kurie yra sukaupę patirtį tiek el. komercijos srityje, tiek kuriant bei vystant kitus startuolius. Tai savybės, kurios yra būdingos sėkmingiems, ilgalaikį spartų augimą sugebantiems išlaikyti  startuoliams“, – apie investiciją pasakojo Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital“ partneris.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(2)
(6)
(-4)

Komentarai ()