Ne tokie jau protingi - „Daimler“ artimiausiu metu turės nuspręsti, ką daryti su „Smart“ (3)
„Smart“ markė buvo pristatyta 1994 metais, o jau 1998 metais parodytas pirmasis automobilis. Tai - itin kompaktiškų miesto automobilių gamintojas, įsikūręs Bėblingene. Ir tai yra puikūs automobiliai - juos mėgsta miestiečiai ir, žinoma, automobilių nuomos kompanijos. Tačiau dabar „Daimler“ galvoja, ką daryti su „Smart“. Gali tekti mažųjų automobilių markės tiesiog visiškai atsisakyti.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Reikalas tame, kad pasaulis juda tolyn tuo to, ką simbolizuoja „Smart“ markė. Ir tai nėra tik „Smart“ kaltė. „ForTwo“ ir „ForFour“ yra pakankamai geri automobiliai. Jie yra manevringi, praktiški ir ekonomiški. „ForTwo“ ilgis nedaug skiriasi nuo įprasto automobilio pločio, todėl surasti tinkamą vietą šios mašinos stovėjimui yra labai paprasta. Tačiau pasaulis juda link didelių SUV, pikapų ir kartais visureigiais pravardžiuojamų iškeltų hečbekų.
„Daimler“ jaučia, kad „Smart“ yra protingas pasirinkimas. Žmonės vis gausiau kraustosi į miestus, o daugelis Europos didmiesčių turi problemų su parkavimo vietomis. „Smart“ automobiliai yra labai saugūs, nepaisant jų miniatiūrinio dydžio. Jie taip pat yra stebėtinai praktiški - inžinieriai daug laiko praleido galvodami, kaip maksimaliai išnaudoti juose esančią ribotą erdvę. Tačiau žmonėms tokių automobilių nebereikia.
Eskpertai skaičiuoja, kad „Smart“ „Daimler“ korporacijai kasmet atneša 500-700 milijonų eurų nuostolį. Ir jis tik didės. „Daimler“ stengėsi pakeisti „Smart“ įvaizdį. Greitai ši markė žymės tik elektromobilius. Tačiau ir to negana. Greitai ateis laikas priimti sunkius sprendimus.
„Smart“ ateina galas. Tikriausiai. „Renault“ ketina trauktis iš susitarimo, pagal kurį buvo sukurtas ir dabartinis „ForTwo“, ir „Twingo“. Jei taip įvyks, „Smart“ ateityje nebeliks jokio aiškumo. Anksčiau buvo teigiama, kad toks sprendimas gali pasirodyti per ateinančius kelerius metus, tačiau dabar aišku, kad „Smart“ markė gali prieiti savo istorijos pabaigą dar šiemet.
Įdomu tai, kad „Daimler“ tai gali padaryti be jokių skrupulų. „Smart“ neturi didelio gerbėjų rato, o ir markės istorija yra labai trumpa. Kažin, ar kas liūdės ir protestuos dėl tokio sprendimo. Naujasis „Daimler“ vadovas Ola Källeniusas taip pat neturi jokių ryšių su „Smart“. Kokia prasmė dabar toliau investuoti pinigus į „Smart“, jei padėtis, greičiausiai, nesitaisys? „Daimler“ tikrai suras, kur geriau panaudoti tuos kelis šimtus milijonų eurų.