Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2019-04-15 21:18
Bet jau, man ilgas gavėjų sąrašas koreliuojasi su nesvarbia informacija, o ne priežastimi kodėl neatsakoma.
Jei yra daug gavėju, tai greičiausiai tik informacinis laiškas į kurį nėra prasmės atsakinėti. Svarbus laiškai dažniausiai neturi didelio kiekio gavėjų.
Aš darbe dirbu, o ne laukių kol gausių laišką kad galėčiau į jį atsakyti. Todėl jei gaunu laišką tai visu pirma užbaigiu darbą kuri esamu laiku darau ir tik tada skaitau ir atsakinėju į gautą laišką.
Hmz 2019-04-16 09:15
"Rašykite trumpai, glaustai ir suprantamai"
Iš visų partnerių darbuotojų, su kuriais teko palaikyti ryšį, tą sugebėjo vienetai.
FtBall 2019-04-16 16:12
Mano nuomone, labai svarbu yra būti nuspėjamam:
* Darbe bendravimui naudojam Slack, tai jame pasižymiu, kada esu pasiekiamas, kada - ne.
* Jei esu pasižymėjęs, kaip pasiekiamas - stengiuosi atrašyti per 5 minutes.
* Jei atsakymui reikia daugiau laiko - parašau, kad "Žinutę gavau, atsakysiu už 2 valandų"
Būtent trečias punktas yra svarbiausias - žmonės tada gali planuotis savo darbus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl jie neatsako į jūsų elektroninius laiškus? Mokslininkai įvardino 5 svarbiausius faktorius