„Audi e-tron“ elektrinio SUV nebus tiek daug, kiek planuota – „Audi“ keičia planus, nors visai to nenori (Video) (1)
Iš Belgijos atskriejo liūdna žinia. Šioje šalyje yra gaminami elektriniai „Audi e-tron“ SUV automobiliai ir panašu, jog „Audi“ kompanija susidūrė su netikėta kliūtimi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„L’Echo“ teigia, kad gavo „Audi“ kompanijos vidaus ataskaitos kopija, kurioje nurodyta, jog Vokietijos automobilių gamintojas iš pradžių planavo 2019-aisiais metais iš viso pagaminti 55 830 vienetų „Audi e-tron“.
Dabar planai pasikeitė ir „Audi“ sumažino savo tikslus iki 45 242 vienetų „Audi e-tron“. Tai kas nutiko?
Teigiama, jog pagrindinis kaltininkas yra „LG“ kompanija, kuri gamina ir tiekia baterijas „Audi e-tron“. Panašu, jog „LG“ nesugeba patenkinti „Audi e-tron“ gamybos apimčių.
Visgi, dokumentuose užsimenama, kad elektromobilio gamybos apimtys gali būti peržiūrėtos, atsižvelgiant ir į „Audi e-tron“ paklausą.
Vienas iš „Audi e-tron“ gamyklos atstovų „L’Echo“ patvirtino, jog „yra problemų su LG, kurie mums tiekia baterijas“.
Dokumentuose teigiama, kad dabartiniai gamybos pajėgumai yra geri ir viskas šiuo metu vyksta gana sklandžiai.
Dabar šioje gamykloje per vieną dieną yra pagaminama po 160 vienetų „Audi e-tron“ ir „Audi“ planuoja iki šių metų rugsėjo šį rodiklį padidinti iki 293 „Audi e-tron“ vienetų per dieną.
Įdomus momentas, jog šios gamyklos darbuotojai šiuo metu dirba po 6 valandas per dieną, tačiau „Audi“ jau planuoja grįžti prie 8 valandų per dieną režimo. Tačiau tada žmonės dirbs po 4 dienas per savaitę.
Dokumentuose taip pat nurodoma, jog baterijų trūkumas lėtina ir „e-tron Sportback“ versijos pasirodymą, kurio gamyba buvo numatyta dar šiais metais. Tačiau „L’Echo“ tvirtina, jog dabar šie planai atidėti iki kitų metų.
Šiuo metu elektrinį „Audi e-tron“ SUV jau galima įsigyti Europos rinkoje, o kitą mėnesį šis elektromobilis turėtų pasiekti ir JAV rinką.
Vertinant objektyviai, 45 000 elektromobilių pirmaisiais gamybos metais skamba netgi labai gerai. Tačiau baisiausias dalykas, kad baterijų elementų gamybos ir tiekimo sutrikimai riboja elektrinių transporto priemonių gamybą. Ir tai galioja visiems gamintojams.