Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-04-30 15:10
Patikslinsiu jei pavarų dėžė mechaninė pasistengti nespausti sankabos baloje, o iškarto įvažiuoti pirma ar antra pavara (nuo gylio priklauso) į balą nes tada gali prabuksuoti sankaba ir sustosite vidury gilios balos, kas praktiškai ir atsitinka Klaipėdoj per liūtis vienam iš 10 vairuotojų. Dar neprošalį atkreipti dėmesį į kelio išgaubimą arba skersinį pokrypį, nes kaip taisyklė vidurinė juosta iš trijų viena kryptim bus mažesniame gylyje, arba kažkuri iš juostų tai pačiai krypčiai gali būti aukščiau, tai geriau iškarto apsispręsti kur sekliau. Čia Klaipėdos miesto ypatumai per vasaros liūtis, bet tinka ir kitur.
Broniusg 2019-05-01 09:24
Pagal patarimus atrodo autorius mano kad šį puslapį tik darželinukai skaito...
vardasas 2019-05-01 13:38
Prabuksuos sankaba ivaziavus i bala? Kodel turetu prabuksuoti sankaba ?
bahuriux 2019-05-01 21:37
O tu pamėgink ivaźiuoti į vandenį kai semia sankabos diską ir pajunginėti pavaras, gal tau pasiseks. Sankaba yra pritaikyta dirbti sausa, kai gauna vandens tai ji dirba taip lyg būtu sutepta su tepalu. Kol nelieti sankabos tol diskas yra susiglaudęs su metalu ir vanduo ten nepapuola.
vardasas 2019-05-01 22:43
puikiai suprantu kaip veikia sankaba, nemaniau kad kas vaziuoja taip giliai i vandeni miesto ribose.
Berserkas 2019-05-01 23:58
Visgi Lietuvoje būta didelių potvynių
bahuriux 2019-05-02 09:51
Teko nekartą ir ne du važiuoti už Priekulės link Šilutės (kol dar nebuvo aplinkelio) kai kelias apsemtas 20cm, su žema mašina. Žinoma kad važiavau viduriu kelio ir buvo pilnos kelnės baimės nes srovė nešė po truputi į šoną. Klaipėdoj nuo pavasario iki rudens bent porą kartų būna kelioms valandoms patvine gatvės žemesnėse vietose, dabar jau įrenginėja didelio diametro lietaus kanalizacijos magistralinį vamzdį, tai už metų kitu jau nebebus taip linksma Netoli Rusnės daug kartų važiavau per apsemtą kelią iki 20cm. 25 cm jau turbūt būtu srovė nunešusi į griovį. Dabar jau stato tiltą (čia tą už kuri Skvernelis norėjo sau laurus prisiskirti) ko gero turėtu baiginėti, tai irgi linksmybėz baigėsi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas tai yra akvaplanavimas, kodėl vairą reikia laikyti abiem rankomis ir kodėl svarbus protektoriaus gylis - kaip vairuojant per lietų neatsidurti griovyje