„Tesla“ pranešė apie didelius pirmojo ketvirčio nuostolius: kas nutiko?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2019-04-30 10:24
Pakrovinėti automobilį pusė valandos, man vis tiek per ilgai.
HDi 2019-04-30 10:47
Tuoj ateis imortaliukas ir pagydys Tave, kad viskas čia zjbs, ir dauguma tiek nevažiuoja vistiek, ir kad nuostoliai čia išvis nieko nereiškia.
lizunas 2019-04-30 11:22
HDi, Kam cituoti prieš tai buvusį pranešimą? Nuostoliai kada? Jei esi verslininkas? Nematau aš tai pat nuostolio jei vykstu į kelionę su drauge/žmona/šeima. Važiuojant su pilnu dujų baku (sočiai užtenka iki Palangos) man vistiek tenka stoti bent du kartus - moterys labai jau nori į WC, man pačiam reikia pramiklinti kojas ir stuburą, ir visi visad nori išgerti kavos. Tai man pačiam nuostolių nėra dėl 30 minių nėra. Prašau savo argumentus pateikti, kodėl tai nuostolis (verslininko argumentų man nereikia, nes jam tikrai nuostolis gali būti).
HardAxe 2019-04-30 14:48
o ne per ilgai palikti mašiną keliom valandom tepalų keitimui? arba prieš 1000km kelionę dirbti 3 valandom ilgiau, kad uždirbti brangesniam kurui?
AAA000 2019-04-30 20:45
as tai draugei sakyciau, ner kas veikt - reikia ikraut - yra pusvalandis ir galine sedyne. ir nububinciau tesla gryba pjauna su savo akumais. ir ju auto per daug pizoniski kibirai labai jau. pagrindines pirkeju babkes yra pas praktiskus zmones. jei banrutuos - tai del situ priezasciu pagrinde.
immortallt 2019-04-30 22:47
Atėjo protingasis ubagas AAA ir paaiškino turintiems pinigų, kad jie nemoka jų leisti.
Xdmin 2019-05-01 08:49
Jei vaziuoji 100 myliu iki darbo tai greiciausiai vaziuoji is kokio mazo miestelio i didmiesti, tad gyveni kotedze ir gali masina pasikrauti tiesiog ismetes prailgintuva per langa.
Creatium 2019-05-01 09:36
Tai, kad Tesla nuvažiuojami atstumai yra apie 300 mylių. Bet iš principo, tai juk kažkur vistiek sustoji. Elektromobilių nauda tame, kad juos galima pakrauti bet kur. Aišku, su sąlyga, kad yra pakrovimo stotelės. Bet jų labai greitai daugėja, net Vilniuje krūva verslo centrų stato jau net po 40-50 elektromobilių krovimo stotelių savo parkinguose. EDIT: Bet Teslos juk nėra vien tik eleketromobiliai. Tai ir (jeigu greitai) autonominiai automobiliai. Nepamirškit to, kai skaičiuosit kiek laiko jums reiks laukt kol pasikraus, nes gana greitai automobilis pats nuvažiuos pasikrauti, kai jūs būsit užsiėmę savo reikalais darbe ar kur kitur.
Marius.brn 2019-05-01 10:43
Spėju, kad UK degalinės už tat kiekviename kieme nėra.
AAA000 2019-05-01 12:14
klausyk neubage - kaip ten su 10k€, kur siulei lazintis del atsinaujinancios energetikos. man gi tiko lazybos. as kaip ubagas tepasiuliau statyt grynais. nu nemoku matyt kitaip isleist tu kaip neubagas - tepasiulei statyt tik rastiska isipareigojima ta prasme paaiskejo, kad tavo lazybos tuscios. ir dar cia kazka aiskini? tavo isvis - komentarai niekuo neparemti pezalai, oro gadinimas... ir tokie FAKTINIAI oro gadintojai dar kovoja matai su oro uzterstumu...
AAA000 2019-05-01 12:24
gyveni matau svajonese. kad yra prototipai, nereiskia, kad realiai tas jau visur yra ir puikiai veikia. i Menuli irgi galima nuskrist. o REALIAI tegali nebent koki fotoaparata pakelt balionu iki kokiu 50-60km aukscio... nemanau kad nuvaziuos patys pasikraut... nuvaziuos nebent iki kokios nors spec parkavimo zonos. ir juos kazkas pakraus greiciausiai, uz papildoma mokesti is tavo kisenes... o tu dar turesi padengt tas papildomas vaziavimo islaidas. ta prasme jau ir taip apkrautos gatves, dar papildomai bus prifarsiruotos visokiu autonominiu auto... kurie vazines isvis nebeaisku kokiais tikslais... o dar pasibaigus ikrovai vaziavimo procese - isvis gali kamsti padaryt, ar avariija kokia. tokia bus REALYBE. o ne kazkokios buhalterines sapaliones - "nuvaziuos pasikraut" cia isvis visos pasenusios infrastrukturos ir istatymines bazes keitimo kausimai dar laukia... o visi tik apie dekoratyvinius pliusus tespangsta... ziauru net skaityt tokius komentarus
AAA000 2019-05-01 12:38
tu neivertini, kad akumus keite imone savo viduje, tik saviems auto. ir net tokia REALI PRAKTIKA neatsipirko... o keist akumuliatorius komerciskai visiems - atsiras kruvos problemu - kaip nudeveti akumai, apgavystes ir panasiai. nori tokios loterijos? . akumo verte elektromobilyje yra ne maziau 10k€. tu daug sanderiu atlieki gyvenime 10k€ vertes? o siulai kad tai butu kasdienis dalykas, net porakart dienoje net neubagui imortal toks sanderis vienakart per 20 metu yra per didelis, kaip paaiskejo kitoje temoje
amas 2019-05-01 12:39
Pakrovinėti pusvalandį nieko nereiškia, kad ir dvi valandas, tik supratimas turėtu keistis, degalinių tipo įkrovimas visiškai netinka. Parkavimo tipo pakrovimas turės įsiplėsti visur, mieste turėtu būti mokamas parkavilas-krovimas, kiti mokės už taršą, bes parkuosis pigiau ar nemokamai. Kažkas tokio. Bent mano mašina didžiają dienos dalį niekur nevažiuoja (vidutiniškai apie valandą važiuoja, įskaitant savaitgalines išvykas), kaip ir daugumos.
AAA000 2019-05-01 12:45
butent. keistis tures automobiliu vartojimo reali praktika. ir as manau daug ikrovimo vietu yra net labai praktiskas sprendimas. nes aplamai nebereiks ieskot degaliniu. turesi namie asmenine ikrovimo prieiga. ir kruvas viesu ikrovimo prieigu praktiskai visose galimose prisiparkuot vietose. pvz galima butu iskelt reikalavimus, kad kokie dideli prekybos centrai aprupintu savo aisktelese bent 10% stovejimu vietu ikrovos taskais ir pan. o benza ir dyzeli ateity greiciausiai pirksi kanistrais tose paciose maksimose degalines aplamai uzsilenks, ar liks tik specializuotos kokios - furoms ir zemes ukiui pvz... tik uz miesto ribu ir pan...
robertasdd 2019-05-01 15:52
nuli, buvo gi kazkokio bico "metai su tesla". pasigooglink. esme: px tos kuro sanaudos, kai draudimas metams 3k euru.
AAA000 2019-05-01 17:15
pazistamas turi hybrida su principe pilnaverte elektrine pavara. mazdaug 10-30% elektromobilis, bet su teisingo tipo hybridizacija ir galima ikraut atskirai. ant akumo, jei nesildant salono - nuvaziuoja kazkur 28-30km. kaip tik jam darban ir uztenka, ir iki parduotuves, ir biski pasisukinet. su sildymu ar kondisinais sutrumpeja lygtai iki 18km atstumas, nuvaziuojamas tik elektra. tada jau isijungia vdv. nu tai principe sake neisijungia jau nemazai laiko, tuoj menesi pasieks . krauna kolkas tik namie. praktiskai eksplotuoja kaip gryna elektromobili .elektra jam "teoriskai" nekainuoja isvis, nes turi saules elektrine. nesunkiai ikrauna is pertekliaus. bet dabar saules sezonas jau koks menesis-plius. ziema manau is elektros tinklu teks ikrovinet. tai kaip skaiciuot eksplotacini kilometra tokiu atveju? jis faktiskai nulinis. o galimybes - iki 15km visur aplink nuo jo namu ikrovos tasko. taip pat yra dabartiniu momentu viesu ikrovimo vietu, kur nemokamai gali isikraut (yra dvi jam "pasiekiamos" tokios vietos, bet pas ji ten kolkas problemos su laidu kazkas ir tos vietos nepatogios butent jam ) ------------- is esmes butent tekainuoja tik isigijimas, iranga ikrovimui, eksplotacines sanaudos (padangos pvz), visokie valdzios isskalinejimai priregistruojant ir leidimai vazinet, ir visuomenes reikalavimai del zalos (butinasis draudimas). na ir salygas reikia turet. pvz irangai, nes bute nepasistatysi saules jegaines. taip pat ikrovimo greitis ilgas (ir jam labai priklauso ar yra saules, bet jo atveju "norma" gali kasdien vaziuot net iki 2-3 kartu dienoje, ziema aisku taip nebus velgi). o kuro dalies eksplotaciniu sanaudu isvis gali nebut. tai pasikartosiu - kaip teisingai skaiciuot? nes individualus cia atvejai kiekvienam... kuro sanaudu metodika cia isvis beprasme - nes ja galima ismest... ----------- dar toks pamastymas; visokiems buhalteriams (tipo imortal) ar kitokiems "zaliesiems-ekstremistiniems" daunams - kur siulo ivest automobiliu "zalumo" mokescius. tas mano pazistamas faktiskai juk netersia visiskai - del savo vazinejimo stiliaus. bet jo automobilis yra is esmes VDV. tai kokia moraline teise remiantis visuomene turi reikalaut kazkokio mokescio uz tarsa butent is paciu automobiliu - butent mano pazistamo atveju? nes tersia ne automobiliai. tersia butent kuro pardavinejimas ir to kuro suvartojimas. ir ieskot tarsos priezasciu reikia kure. ir tik kure. niekas to kuro namu salygom negamina. as suprasciau - jei tu prasigreztum namie grezini ir nafta siurbtum. tada galima tarsos zala "gaudyt" per automobilio apmokestinima. jei butu nelegalus-namudinis kuras. tas galbut butu teisinga pas arabus. dar sakykim jei ukininkas augina biokura, ar ten bioetanoli varvina, ir kazkur nelegaliai ji stuma - nu tai ukininkai galbut turetu but apmokestinti, ar ten remimo normos per kura jiem sumazintos. nu dar kebabines, kur aliejaus daug turi kepimui, ir ji nesunku perdirbt i kura - nu dar jas galim butu apmokestint "ekologiskai". bet kuo cia deti eiliniai vartotojai - valdantys automobili? kaip savininkai. cia isvis ne Lietuvos zonoje toki mokesti ivedinet ir jis butu visiska nesamone ir socialine neteisybe. BUTENT Lietuvoje. o visus kur viesai siulo Lietuvos teritorijoje apmokestint automobilius tarsos mokesciais - turetu but baudziami baudomis ar net sodinami, nes cia terorizmas pries visuomene - tokias nesamones siulyt. turetu but baudziami pagal pilna programa kovos su terorizmu - nes cia nacionalinio saugumo klausimas.
Paramotoras 2019-05-01 20:46
O ko i Norvegija neziurim. 2018 metais naujus parduodamu auto 32 proc elektriniu. Viso 2018 galui buvo 180000 elektriniu ir plugin kartu paemus. Pats turiu ioniq. 160 km garantuotas ziema. Vasara kiek daugiau. Kraunu vakare. Realiai galiu nuo 0 iki 80proc per 4.5val namie uzkrauti. Krautis stotelese, o ypaz greito krovimo, neapsimoka. Atitikmuo apie 3-4 litrai dyzelio. Kraunntis namie atitikmuo 1 litras dyzelio. Elektrine pirma masina nesamone bet kaip antra idealu.
AAA000 2019-05-01 22:24
ziurim i ta Norvegija - tik galimybes neisnesa ziuret tik ir tegalim ir kiek zinau norvegai Teslas neblogai keikia
immortallt 2019-05-02 18:44
Ar yra pilnai elektrinių automobilių Lietuvoje? Tik tūkstantis. Nelyginkit krovimo stotelių ir degalinių. Krovimo stotelių vienoje aikštelėje gali įrengti tiek pat kiek parkavimo vietų. Ir šalia krovimo stotelių rasis kavinės ar parduotuvės. Taip šią akimirką elektromobilis netinka visiems ir nėra išspręstos infrastruktūros problemos, lygiai kaip prieš 100 metų buvo su paprastais automobiliais. Dėl draudimo, tai gal lyginkite su tokiomis pačiomis mašinomis, t.y. kurių kaina tokia pati?