Kodėl pasaulyje įrengiama vis daugiau žiedinių sankryžų? Kokie tokios konstrukcijos privalumai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-05-07 13:26
Tuo tarpu Klaipėdoj jau pradėjo naikinti pirmą žiedinę sankryžą, įdomu kaip tai atsilieps kamščių susidarymui. Visur kur tik įrengė saugius šviesoforus ant didelių sąnkryžų susidaro kamščiai, ten kur jų niekada nebūdavo, na ir galbūt mažiau avarijų, kai panaikins žalias lenteles/rodykles sukti į dešinė kamščiai dar daugiau padidės.
Kirtis 2019-05-08 10:07
Na, tai toli gražu ne pirma panaikinta žiedinė sankryža Klaipėdoje. Geriausias pavyzdys - Taikos prospekto ir Sausio 15-osios sankryža, kuri iš žiedinės į šviesoforu reguliuojamą buvo pertvarkyta prieš daugiau, nei 20 metų ir jaunesni vairuotojai to net nežino, ar nebepamena, bet šitas pakeitimas tikrai išėjo į naudą. Žiedinės sankryžos gerai veikia ir yra patogios, kai per jas pravažiuoja viena kita mašina ir nėra nuolatinio automobilių srauto. Bet kai žiedinėje sankryžoje kertasi dvi pagrindinės miesto transporto arterijos, kuriomis nuolat vyksta didelis judėjimas, tai patogumo ir privalumų lieka mažai; vairuotojai masiškai pažeidinėja judėjimo žiedinėje sankryžoje taisykles, netaisyklingai ir netgi pavojingai persirikiuodami eismo juostose; belaukiant galimybės įvažiuoti į žiedinę sankryžą susidaro kamščiai, kurie žymiai blogiau kontroliuojasi, nei šviesoforu reguliuojamoje sankryžoje. Ir vairuotojai daugiau keikia vienas kitą, nei džiaugsmingai medituoja žiūrėdami į centrinėje salelėje augančias gėles