Anksčiau ar vėliau tai turėjo įvykti - „Louis Vuitton“ pristatė turbūt pirmąją pasaulyje rankinę su dviem ekranais (Video) ()
Lanksčiųjų ekranų technologijos yra paskutinis mados klyksmas. Įrenginius su lanksčiaisiais ekranais gamina visi, kas netingi: „Samsung“ ir „Huawei“ giriasi savo telefonais, LG – televizoriais. Bet tikriausiai niekas negalėjo numatyti, kad prie technologijų pasaulio milžinų prisijungs ir mados pasaulio milžinai – „Louis Vuitton“, rašo engadget.com.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Prabangaus prekės ženklo produktų kūrėjai Niujorke, „Louis Vuitton Cruise 2020“ mados pristatyme, pademonstravo rankinių liniją su įmontuotais lanksčiais AMOLED technologijos, 1920 x 1440 taškų raiškos ekranais.
Pristatyme demonstruoti du prototipiniai krepšiai: vienas su vienu ekranu, kitas – su dviem. Visuose šiuose ekranuose keitėsi įvairiausi miestų vaizdai ir, liudininkų teigimu, buvo panašu, kad tai yra interneto naršyklės demonstracinis filmukas.
„Louis Vuitton“ atstovai tikina, kad šie jų gaminiai yra „pagrindas pergalvoti skaitmeninę Ateities drobę“ bei pridūrė, kad kompanija „visuomet ieško naujų gebėjimų ir inovacijų“. Nors oficialiai mados pasaulio atstovai neatskleidė, kas pagamino ekranus jų krepšiams, leidinys „The Verge“ nurodo, jog tai yra įmonė „Royole“, jau nuo praėjusio rudens viešai demonstruojanti savo išmanųjį telefoną lanksčiu ekranu, o šios žiemos pabaigoje Barselonoje, pademonstravusi ir prototipines kepuraites, marškinėlius ir krepšius su savo lanksčiaisiais ekranais.
Taip pat „Louis Vuitton“ neskelbia, ar ši aukštosios mados ir technologijų sąsaja kada nors taps tikru produktu, o ne prototipu. Bet jei ir taps – tikrai nesitikėkite, kad juos įsigyti bus labai paprasta. Juk vien įstatomos „Louis Vuitton“ prekės ženklo ausinės kainuoja arti 1000 dolerių.
Ir nors tai tikrai nebūtų plačiajai visuomenei skirtas produktas, tikriausiai atsirastų žmonių, pasiryžusių sumokėti bet kokią kainą, kad tik galėtų juo pasididžiuoti. Bent jau to tikisi „Louis Vuitton“. „Mūsų idėja buvo apie krepšį pagalvoti kaip apie išmaniojo telefono išplėtimą“, – sakė gamintojo atstovas spaudai.