Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-06-01 12:14
Dizainas tai ką aš žinau, nors tas tai dzin dėžei. Bet apie tokius akumuliatorius, kurie pakraunami per 5 minutes dar negirdęjau. Ir kainos kaip lėktuvų, o ne kaip autobusų.
HardAxe 2019-06-01 15:42
perpils elektrolitą?
☺ 2019-06-02 11:56
1.
Atk 2019-06-02 17:41
jei labai didele srove krauti ir 80 пюprocentu, tai galima ir per 5 minutes. tik ten gali buti licio polimero ar dar kokia rushis, kuri lengviau virshkina didele krovimo srove.
Xdmin 2019-06-02 18:48
Paaiskinkit man, kas sudaro toki dideli kainos skirtumas tarp VDV ir elektrinio autobuso. Konkurencijos trukumas?
Eletrinis variklis su visais valdikliais nemanau, kad gali kainuoti daugiau nei VDV variklis su visais radiatoriais, bakais ir kitais reikalingais dalykais.
Nissan Leaf 24kWh baterija apie 5k kainuoja (pataisykit jei klystu), 4 tokiu turetu pakakti bent pusdieniui. Ir jei nezadama krauti stotelese, tai vietoj greito pakrovimo geriau butu greitas bateriju pakeitimas. Atvaziuoja autobusas per pietus, 5minutes ir turi kita 80- 100% baterija.
immortallt 2019-06-02 22:39
Xdmin, konkurencijos trūkumas ir aišku akumuliatorius. Ir naudoja akumuliatorių čia dar iš vis besivystančios technologijos, realiai eksperimentinį. Tai ir sukelia kainą. Plius - nerealiai didelė elektrinių autobusų paklausa šiuo metu.
Berserkas 2019-06-03 03:05
Na, autobusas sveria daug daugiau (todėl reikia didesnių baterijų), taip pat greičiausiai naudojamos baterijos turinčios didesnį ciklų skaičių (todėl brangiau kainuoja), o ir šiaip dar pridėjus variklius ir visą kitą, taip pat ir pačią autobuso konstrukciją su surinkimu tai išeina gana nemažai. Ir autobusus taip masiškai negamina todėl juos gaminant mažesnis atsipirkimas, todėl tuo pačiu aukštesnė kaina. Ir kaip kažkas minėjo, paklausa yra. Kam jiems mažinti kainą jeigu ir taip perka. Įdomu įdomu, gal Elonas Muskas ir čia žengs žingsnį.
HardAxe 2019-06-03 10:25
turint omeny, kad jis Amerikietis, tai mažai tikėtina.
Viešo transporto srity jis labiau koncentruosis į hypertunelius, metro ir t.t., autobusai JAV tik varguolių transportas. (čia tik mano nuomuonė).
Atk 2019-06-03 12:20
mazhas tirazas ir sukelia didele kaina, kai prades elektroautobusus gaminti tokiu tirazhu kaip iprastus, tada bus pigiau pagamint elektrini. o keist akumuliatoriu manau ne geriau. bet ir vaikytis 5 minuciu nebutina. jau dabar yra telefonai ikraunami per valanda ar puse valandos, tai ir autobusa neturet but problemos ypatingos per 5 min pakraut, tik aisku ten ne ish buitines rozeyes, o specialios, ten gal dar naudojama 1000 v itampa.
Atk 2019-06-03 12:21
gal dar reklamos tikslais kiek pamelavo del tu 5 minuciu...
Atk 2019-06-03 12:26
Ilonas sake, kad arteja prie 100 dol uz kolovatvalande. tai 24 galetu kainuot 2400 doleriu. bet kuo mazesne talpa, tuo truputi bus brangiau. ir kuo maziau standartizuota baterija...
HardAxe 2019-06-03 13:35
500*5/60=42kWh. kiek mažoka kaip autobusui.
Bet gal jie turi kokį planą, kaip autobusas ryte pajudės pilnas, galinėse + keliose tarpinėse stotelėse krausis po 5min, vakare baigs darb tuščias, tada skaičiai labai gražūs.
Laikyti jo įkišto kelias valandas per dieną niekas nenorės - turint el autobusų parkas juos norės stumdyti visada, o dyzelinius paleis tik išspręsti piko apkrovimui.
Galėtų paleisti ir taksi kokią mokesčių lengvatą elektromobiliams, kad realiai apsimokėtų su jais važinėti. Juk tai daugiausiai judantis transportas.
Evil Goku 2019-06-03 19:05
Baterijos gan didelės turėtų būti, kadangi miesto autobusas dažnai startuoja ir dažnai stoja. Kad baterijos stipriai nekaistų (kad būtu mažesni nuostoliai), jų talpa turėtų būti palyginus didelė. O tų 42 kWh turbūt maršrutui užtenka apvažiuoti, vis tiek jo galia autobusas turi kažkiek pastovėti, kad galėtų pagal tvarkaraštį važiuoti, o ir vairuotojui pertraukėlių reikia.
immortallt 2019-06-03 20:30
Autobusams stato *00 kW eilės krovimo stoteles. Jų ir akumuliatoriai didesni, o technines pertraukas turi ir elektriniai.
☺ 2019-06-27 20:55
Dar truputis naujienų jei kam įdomu:
Олег.Лян-Воеводов 2020-04-12 18:26
Sertifikuotų akumų komplektas kainuoja apie 100k Eur
Олег.Лян-Воеводов 2020-04-12 18:33
LTO vertė 1kWh apie 1k Eur + 0.5k integracijos kaina su sertifikatu, tai galutinai komplekto vertė siekia 100k eur
Олег.Лян-Воеводов 2020-04-12 18:37
Baterija diktuoja jai leistiną srovę, vaikytis nebūtina, įtampą 710V max
Олег.Лян-Воеводов 2020-04-12 18:39
Kai krauni po kiekvieno 1 rato, užtenka, jei nuo 0-80% tai 10min trunka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje prasideda nauja autobusų era? Klaipėdoje sukurtas elektrinis autobusas tuoj išriedės į gatves, o jo įkrovimui pakaks penkių minučių