Skamba neįtikėtinai, bet IFO tyrimas rodo, kad Vokietijoje dyzelinis automobilis yra „švaresnis“ aplinkai nei elektromobilis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2019-06-20 11:45
"Studijos rezultatai parodė, kad elektromobiliai išmeta dešimtadaliu ar net daugiau anglies dioksido nei įprasti dyzeliniai automobiliai. " išmeta pro kur? D Tie palyginimai tokie flawed, kad net graudu. Benzinščikai per galva verčiasi bandydami sukompromituoti elektromobilius, nes supranta, kad tai traukinys į ateitį į kurį jie nespėjo įsėsti. Jei lyginam tokius skaicius kaip batarkes gamyba, klausimas, kiek iskiriama CO2 gaminant kuru varomos masinos elementus, kaip kad benzo bakas, išmetimo vamždžiai bakeliai ir visas kitas šlamštas, kurio elektromobilyje nėra. pažėkit kiek visokio mėšlo po (kuru varomos mašinos) kapotu, ar jų gamybos CO2 irgi įskaičiuoja? SPĖJU KAD NE. Nes kitaip čia išvis būtų vieni vartai, nors ir taip jau yra.
HardAxe 2019-06-20 14:36
nu tai seniai aišku, kad VDV efektyvesnis ir šiaip pranašesnis už garo mašiną. O anglių elektrinė yra būtent didelė ir moderni garo mašina.
kestutisz 2019-06-20 15:55
O, ir vėl... - elektromobilyje taip nieko nėra (palyginus su VDV), o kainuoja vis dar bent 2x brangiau. Nesiriša.
vazzy 2019-06-20 19:09
iš oro sugalvojai šitą teiginį? VDV efektyvumas vos 20% dyzeliui ir apie 40% benzui, kai normalios elektrinės minimum 70-80%, ir tai kai ji veikia ne kogeneraciniu rėžimu.
HardAxe 2019-06-20 21:02
wikis sako, kad coal apie 37% https://en.wikipedia.org/wiki/Fossil_fuel_power_station dyzeliui 43-50% https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine#Efficiency Bet net jeigu dyzelio efketyvumas būtų vienodas elektromobilis gauna papildomą nuostolių grandinę perdavimo/įkrovimo tinkle. Neturiu tikslo tiksliai suvedinėti skaičius, bet pats teiginys, kad tesla blogiau už merdeces nes vokietija degina anglį skamba idiotiškai. Labiau pritemti turbūt nebeišeina. Įdomu kiek visko papildomai išmeta tanklaiviai, kol tą dyzelį atgabena ir t.t., juk ne tik CO2 reikia skaičiuoti.
donatasv 2019-06-20 22:30
Paprasčiausiai neturim technologijos kuri užtikrintų didelį kiekį švarios energijos, ne per vieną, tai per kitą vamzdį išmesim teršalus. Jei pakeistume visus VDV į elektromobilius iš kur tokį kiekį elektros energijos paimtume? Apie tai reikia galvot lygiagrečiai, kitu atveju naudos 0. Temoja iškeltas puikus klausimas parodantis realybę. Elektromobilių kaina kris kai jų gamyba prilygs VDV kiekiui, kol kas tik statomi fabrikai baterijoms, atsipirkus investicijoms į fabrikus kris ir kaina.
noway 2019-06-20 22:52
Viskas turi savo kainą. El. auto tai tik viena evoliucijos pakopa aukščiau, būtent dėl baterijų. Mieste bus švaresnis oras, bet priemiesčiuose rūks elektrinės ir gamyklos. Prie greito tempo pripratusiems žmonėms reiks gaišti laiką kraunant baterijas, o kai dalis nebenaudojamų elementų nukeliaus į gamtą, patys vartosim maistą praturtintą sunkiaisiais metalais.
DarkNRG 2019-06-20 22:56
Naftajobai verciasi per galva su savo apgailetina propoganda, mes jaucia kad jiems galas ne uz kalnu.
immortallt 2019-06-20 23:42
Pirma, anglių vartojimas Europoje jau sparčiai krenta, Azijoje dar tik pradės sparčiai kristi. Antra, dujų turbinų efektyvumas siekia apie 65% gaminant vien tik elektrą, anglių šiaip apie 40%, bet gaminant tik elektrą. Bet panaudoja ir šilumą. Toliau, dyzelis išspausti 40% efektyvumą gali veikdamas kaip generatorius, tai yra visada optimaliais sūkiais. Automobilyje dyzelinis variklis taip neveikia. O dabar tai užvėlei tokią nesąmonę kad pirštais už tavo bukumą turėtų tave užbadyti. Visoje tiekimo grandinėje iki pat akumuliatoriaus elektros nuostoliai nesieks 10%. Kokie energijos nuostoliai pumpuojant, transportuojant, perdirbant naftą ir tada transportuojant kurą? 50%? Technologijas turime, kurios užtikrina didelius švarios energijos kiekius, tik vis dar per krūvas durnių, kurie smegenų neskiria nuo avižinės košės, ir toliau remiam iškastinę energijos pramonę, o tada reikalaujama iš atsinaujinančios energetikos, kad konkuruotų su subsidijuojama iškastine energetika be subsidijų. Sulyginkim žaidimo taisykles, visas pasaulis iki 2030 m. sumažins iškastinio kuro vartojimą 90%. Ir galvoti jau nebereikia, jau plečiasi ir spartėjančiu tempu atsinaujinanti. Jei prieš 15 metų prisimenu sakė, kad saulė niekada neatsipirks, dabar jau daug kur pasaulyje stato be jokių subsidijų, nes tai pigiausia alternatyva, net Saudo Arabijoje, kur dujos pigesnės nei vanduo.
AAA000 2019-06-20 23:50
su tom "anglies elektrinem" tai pritempe jas pakure tik del atominiu greitesnio uzdarymo, bet tuoj anglines uzdarys irgi visiskai. cia politinis sprendimas. akumai tarsus pagrinde tik del greito nusidevejimo. as manau akumu ilgaamziskuma padidins, kad bent iki 10 metu pratemptu. ir ju gamybine tarsa iskart galimes mazint bent dvigubai. musko akumai tikrai tarsesni - nes greiciau stimpanciu celiu technologija. jie orientuoti i pigesne gamyba - bet tarsumo saskaita. prizmines celes maziau tarsios ekologine prasme. visumoj elektromobilia "svaresni" kazkurt net apie 4 kartus uz vdv. as manau teisingam hybride galimetu isspaust apylygi tarsuma su elektromobiliais bet vdv variklis-generatorius turetu but labai ziauriai optimizuotas ant kazkokiu standartiniu sukiu. ir dozavims kuro turi but labai tikslus. ir pats kuras turetu but labai standartizuotos kokybes - vos ne 100% sintetinis... taigi naftos pramonei tikrai ragai pareina liks nebent kazkokokios sintezavimo gamykleles... bet patys vdv manau tikrai neisnyks dar bent 100 metu. juos tik pakeis manau kuro celes. bet ne vandenilio, o kokio nors sudetingesnio junginio. duju misinio kokio nors.
donatasv 2019-06-20 23:54
Juokus mėgsti, pakeist VDV ir gaut energiją iš saulės? Mažiau rūkyk, nes tuoj neturėsi kur agurkų augint... jei norėsi užkišt poreikį vien tik iš atsinaujinančių šaltinių vėjas/saulė...
AAA000 2019-06-21 00:00
nenusisnekek. vien zemojoj paskirstymo grandy elektros nuostoliai siekia apie 12%. kad padengt elektros nuostoliu sanaudas imamas mazdaug trecdalis. o jei vartotojas ant vidutinio tinklo - imamas penktadalis. tuos tavo mistinius "10%" cia nebent aukstavolciuose perdavimo tinkluose teimanoma pasiekt. ir dar viskas labai priklauso nuo prieziuros specialistu kvalifikacijos. nestabilus technologiniai nuostoliai... su nafta nuostoliai stabilus bet kuriam etape net jei bezdzione vadovauja.
noway 2019-06-21 07:44
Elektromobilis patrauklus dėl nemokamo parkavimo ir krovimo, bet ateityje to neliks. Suskaičiavus auto savikainą + el. kainą nelabai pigiau išeina nei pirkti pigų hibridą ir su juo pravažiuoti 300k tūkst. Dėl to Toyota stumia hibridus. Bet čia nėra jokio samokslo, jau dabar pilna elektromobilių pirkimui, tiesiog jie kolkas nėra pigesnė alternatyva.
gytis13 2019-06-21 13:19
Aplamai jeigu krauti elektromobilį iš elektros tinklo, kurį maitina kurą deginančios elektrinės jis švaresnis aplinkai nebus vien vertinant elektros gamybos taršą. Nebent žiemą, kai naudojamos termofikacinės elektrinės miestų šildymui, tada gal. O vasarą termofikacinės elektrinės išjungiamos ir reikia atominių arba saulės vėjo elektrinių tada bus gerai. Apie dujų turbinas su 65% elektros gaminimo naudingumu siūlyčiau patylėti. Čia viena iš futuristinių pasakėlių, realiai to nepasiekiama
AAA000 2019-06-21 15:01
turbinos pasiekia apie 50-55% NK. bet cia tik pramoniniu mastu. su 65% NK neteko irgi apie tokias realias girdet aplamai betkoks atviras kuro deginimas bet kokiu atveju kurs tarsa. ir cia joks NK nesvarbu, nes jei mum energijos reikes ir reikes vis daugiau, sita energijos gamybos buda teks pamirst. kuro celes yra uzdaras deginimas, uztat ten NK ir labai aukstas. bet net ir jis greiciausiai bus nepilnai svarus sprendimas.
immortallt 2019-06-22 10:35
donatasv, turbūt prieš 10 metų sakei, kad atsinaujinanti labai brangi ir niekada nebus pigesnė. Dabar perėjai prie kito argumento? AAA000, tai turbūt sakai, kad Litgrid ir ESO klastoja savo duomenis? noway, taip nemokamas parkavimas ir krovimas neliks, bet kraunant namuose eksploatacinės sąnaudos yra apie 5 kartus mažesnės, tai yra apie 1,5€ elektromobiliui ir 7,2€ VDV (čia tik kuras). O VDV ir elektromobilių kaina turėtų išsilyginti iki 2023. Kaip manai, nemokamas parkingas ir važiavimas autobusų juostomis dar galios? gytis13, kaip gerai kad tu atlikai mokslinį tyrimą (jei taip galima vadinti sedėjimą ant tuliko šikant ir parašymą tavo komentarą. Tiesiog atsiversk tikras ataskaitas, į kurias sukiša tūkstančius valandų, kol surenka visus duomenis ir juos apdoroja. Vien kalbant apie kitus teršalus nei CO2, mieste, jau čia vien elektromobiliai nuneša VDV. Kodėl visi klykė kai kažkoks dar vienas ant šikiniko darantis tyrimus paskelbė, kad skiepai sukelia autizmą - tai kilo masinė isterija. O kai kitas, rimtas tyrimas, parodė, kad itin didelė koncentracija sergančių autizmu ten, kur itin didelis automobilių srautas, tai nieko, tyla. Futuristinės pasakėlės Kai kurie žmonės sunkiai dirba, kad tai būtų kasdienybė, nes nuo to priklauso, kiek jie uždirbs. Ir ne, tai ne pasakėlės.
Xdmin 2019-06-22 15:02
Manau, kad dings tos subsidijos pamazu elektromobiliams, nes jie kainuoja visiems, nes is ju neina surinkti akcizo uz kura. juk nepriversi visu krautis degalineje uz brangiau, kad butu uz ka kelius nutiesti. O tiesti / remontuoti kelius reikes. Neretai elektromobiliu low friction padangos yra siauresnes, nors pacio automobilio svoris - didenis. Rezultate gauname didesne apkrova i taska, kas labai smagiai palieka pedsakus vasara, kai sustojama prie sviesoforo ar kamstyje autostradoje. O jei tikslas pigiai vaziuoti, tai Toyota Prius su dujomis sunkiai pralenkiamas. Ir mazai tarsus. Ir nekainuoja 50k. Vat ko as nesuprantu, kodel LPG nepopuliareja taip stipriai kaip pagrindinis kuras. Pvz: https://www.elgas.com.au/blog/1070-hybr ... uel-marvel Dabar kai kurie gamintojai siulo automobili iskart su duju iranga, bet tai nieko nesiskiria nuo garaze idetos irangos, turiu omeny, automobilis nebuvo suprojektuotas tai irangai. Galetu padaryti kad vietoje benzino baka butu LPG bakas, reduktoriu pasildytu akumuliatorius, panasiai kaip dyzeliams zvakes kad sildo. Hibridinis LPG leistu cia ir dabar tarsa sumazinti ir jokio diskomforto nesukeltu vairuotojams.
immortallt 2019-06-22 22:43
Už kelius rinkti turi būti automobilio mokestis, o autostrada turėtų būti visiems mokama. O kada dings subsidijos iškastiniam kurui? LPG - nėra mažiau CO2 išmetantis kuras, tiesa, kitų teršalų beveik nėra. Ir šiaip LNG tikslingiau skatinti, ir net mašinų būna, kurios tik su LNG veikia ir neturi benzino bako, priešingai nei LPG. Trūkumai - mažas bakas, neišvystytas tinklas, tiesiog nėra taip populiaru, ir nelabai kas į gyventojų transportą čia nori kišti pinigų, nes tai kaip Blue-ray diskai - taip ir netapo jie main-stream, nes atėjo USB atmintinės. Beje, kišdamas tą kainą, tai nori pasakyti, kad nėra VDV automobilių kurie tiek kainuoja? Prius yra gera mašina, bet tai tarpinė grandis, kuri labai gerai išnaudojo tą laiką, bet tai jau eina į pabaigą. Elektromobilių kaina iš esmės susilygins su VDV, kai akumų gamyba įsibėgės, pasiūla nespėja su paklausa. Ir ne, elektromobilio eksploatacija nėra pigesnė tik per akcizą.
AAA000 2019-06-22 22:51
elektromobiliai labiau drozia padangas del regeneracijos. su VDV dazniau ant laisvo rezimo vazineji. ypac su mechaninem dezem tauposi padangos mokant vaziuot "svelniai" kaip koks pensionas . bet cia neesme. bus tu padangu -------- apie dujas. kaip tu isivaizduoji "vartotojo patoguma" pvz namu salygom, prabudus ryte pachmelnam, esant tusciam balionui ir paskambinus daugeliu isipilt kokius 5 litrus duju (namudinem salygom) ir nuvezt draugeliui, kazkur sakykim "miske uzstrigusiam" dar kokiu 10 litru duju, ir jam ipilt ten vietoje ? kaip tu ta isivaizduoji realiai? su skyscio pavidalo kuru cia nera jokiu "vartotojisku" problemu. net su elektra cia maziau prioblemu - nes gali pajungt laida ir pakraut kita elektromobili. tik nezinau ar tas numatyta standartiskai tarp dvieju elektromobiliu. va sitoj vietoj ES rinka galetui isivest koki butinaji standarta ir ismest visokius gaidenas, kur neatitinka elektromobiliai cia is esmes turi net privaluma - nes galingi akumuliatoriai gali uzmaitint labai daug elektrines irangos. galingos irangos. VDV lengvuju automobiliu generatorines sistemos paprastai silpnos - palaiko tik butinaji elektrifikacijos minimuma. mazdaug iki 0,5-1,5kw. elektromobilis patemptu 10-50kw eiles elektrine iranga! as manau tarp visokiu statybininku ir remontininku bus labai populiarus techniniai elektobusikai visokie. nes tampytis generatorius ir dirbt smarvej yra uzknisantis dalykas cia viena is svarbiu priezasciu - kodel dujos ar vandenilis nebus populiaru ir juos naudojancius laikys UFOnautais ... nuvarysi kokian kaiman su dujomobiliu, atvarys vietinis elitas su bytom - sakys - valink is cia, mes bijom sprogimo
HardAxe 2019-06-24 10:48
šiuo atveju ne naftajobai bet DE automobilių gamintojai