„Volkswagen“ skelbia apie pirmojo „ID.3“ elektromobilio gamybos pradžią ir jo parametrus: iki 550 km vienu įkrovimu, o baterija turėtų ištverti 8 metus arba 160 000 km (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2019-06-28 10:14
Dar pridursiu, kad kas nori jau dabar gali nusipirkti Volkswagen e-Golf Comfortline už 42 000 €. Na ir kaina.
Paramotoras 2019-06-28 10:43
Kokia ten maksimalia sroce plaiko. 125 kw. Tai cia kazkur prie 300v bus 400A nu nu.
AAA000 2019-06-28 22:54
25 eurocentai uz km pastoviu islaidu ir apie 3-4 eurocentai uz elektra. grubiai ne maziau 30 eurocentu vienas km kainuos. o taupyt tegalesi tik iki 15-17% islaidu dali... -------- vdv pastovios islaidos apie 10-12 eurocentu (resursas didesnis negu elektromobilio akumo). bet kuras brangus apie 10-12 eurocentu ir cia neina taupyt. -------- taip grubiai paskaiciavus - vistiek nelabai apsimoka... juk dar marazmai su ikrovimu... toks elektrokibiras turetu kainuot ne daugiau 20k€ kad jau apsimoketu su juo vargt daugumai eiliniu vaziuotoju. jei stumdys 40k€ zonoj - nepirks masiskai ir jokios elektromobilizmo revoliucijos nebus ... nors maketas man patiko. modulinis principas - ilgam isitvirtintu. vienfazio 3kw ubagisko ikrovos varianto isvis matau jau atsisako dar neaisku kokios celes ir kokia sistema - bet panasu kazkokia universali - nes zada daug akumu modifikaciju. tai tesla suvartys manau vien pati akumu sistema. jei celes bus suderinama su kokiais bmw elektromobiliu akumais.
immortallt 2019-06-28 23:00
Vienas blevyzgoja sau, kad niekas nepirks, o visi bent kiek rimtesni elektromobiliai išparduoti bent metams į priekį. Net jei norėsi naujo negausi greitu metu - taip, tai apibrėžimas sąvokos "niekas nepirks" anot forumų mesijo.
AAA000 2019-06-28 23:05
pragydo parduotuvinis analizatorius isigyt galima daugeliu budu. nebutina tik per salona. man rupi aplamai elektromobilizmas. nepanasu kad ww i ji daug kisa.
Berserkas 2019-06-28 23:36
Jo, VW iš viso neinvestuoja į elektromobilius, kažkokius čia kibirus nori parduoti, net nesiruošia normaliai masiškai jų gaminti. Ai, dar norėjau pridurti jog elektromobiliams skirs 91 mlrd. JAV dol. ir nuo 2025m. kas metus bent jau po 3mln. elektromobilių pagaminti. ID.3 pigiausias modelis turėtų kainuoti mažiau nei 30000 eurų. Bet pirmieji 30000 šių auto kainuos 40000 eurų, nes bus "limited edition" su didesne baterija nei bazinis modelis, taip pat šie gaus nemokamai 2,000kWh pakrovimų pirmiems metams.
vazzy 2019-06-28 23:38
nu ta prasme, žmogau... tu bent pagalvok prieš rašydamas šio VW elektromobilio sąnaudos 15 kWh/100 km*, kas yra 0.15 kWh/km, o 1 kWh Lietuvoje dieną kainuoja 14 ct, naktį 10. taigi 1 km išlaidos yra 1.5 ct. * https://ev-database.org/car/1127/Volksw ... dard-Range
Xdmin 2019-06-29 00:32
160k km, pries Tesla tai cia vienkartines baterijos. Nebent ju pakeitimas bus labai pigus, arba bus galimybe ateityje naujesnes kartos baterijos persideti.
immortallt 2019-06-29 02:03
Daugumai 160k km užtenka važiuoti 10-15 metų, tad taip, po to tikrai pigiai galėsi pasikeisti. Vazzy, ko tu tikiesi iš jo? Bando ad hominem parodyti savo viršenybę, kai elementarios matematikos žinių neturi. Juokingiausia, kad esu tikras, kad tiek daugiau elektromobilių esu vairavęs nei anas, tiek ir daugiau jais pravažiavęs. O topinė frazė "įsigyti galima daugeliu būdu". Na žinoma, dar galima pavogti, "pasiskolinti" ir kitų sinonimų sugalvoti, nes pirminėje rinkoje laukti ilgai, o antrinėje jų kaina nukrenta palyginus mažai (jei nesudaužyta ir viskas gerai su jomis), o kartais net pabrangsta. Labiausiai patinka kai analfabetai paima pigiausią bent kiek panašų iš dydžio automobilį su VDV ir puola lyginti su elektromobiliu, kuris pilnos komplektacijos arba arti to (VDV aišku plikas), variklį irgi silpniausią ima, nes nu kitaip nebus skirtumo kainos.
lizunas 2019-06-29 03:08
AAA000, Kodėl neskaičiuoji remonto išlaidų VDV'ui? Tepalų bei filtrų keitimas, katizatoriaus keitimas po 100k km (kas brangiai gaunasi imant originalų), žvakės (kalbant apie benzą), aušinimo skystis (elektromobilyje manau daug rečiai keičiasi). O jei pyst ir po kapotu koks gedimas (daviklių daug, ar pats variklis). Elektromobiliui dar šiaip ir stabdžiai tauposi.
Robkinas 2019-06-29 08:25
Zvakes nera brangus eksploatacinis elementas VDV.
AAA000 2019-06-29 12:17
CIA TAU NE KURAS!!! tavo komentaras buhalterio lygio. cia tik teorines islaidos. praktikoje kruvos ikrovimo-vartojimo-iskrovimo nuostoliu, kurie su akumuliatoriaus nudevejimu tik puciasi vos ne eksponentiskai. STRAIPSNI PASKAITYK IDEMIAU. apie tai net uzsiminta - kad bus spec aptarnavimas sitam dalykui sprest nemanau kad cia komentuojantys buhalteriai aplamai net suprato - ka ten sitas ww reklamos straipsnis turejo omeny jie cia apsidraude i prieki, kad pikti vartotojai teisiskai nesikabinetu del patiriamu islaidu ateity linksmiausi komentarai - senai taip nezvengiau. as is PRAKTIKOS rasineju, o ne pagal lozungines informacijas... elektromobilizmas puikus dalykas - bet ten kruvos minusu ir netiketumu dar slypi. pvz ikrovos tasku net jau dabar Lietuvoje nepakanka... ten kur statineja visokias parodomasias rozetes - iki 3kw taskai geriausiu atveju... kiek realiai matet tokiu ikrovos stoteliu kaip video? ten net ta silpnesnioji elektros "slanga" 11kw.
immortallt 2019-06-30 21:04
O visa kita kartu sudėjus?
AAA000 2019-06-30 21:35
sito niekas ir negincija - elektropavaros eksplotacine prasme - tobuli beveik dalykai. elektrovariklius galima pigiai padaryt isvis nesugendancius, kad ir 10 milijonu km resursui. su minimaliu guoliu keitimu ar net ir guolius galima padaryt. ant tepimo sistemu. visa tai yra. ir visa sita elektromobilio dalis yra principe 100% ekologiska, tvari ir pigiai perdirbama simtus kartu. prisiknist galimetu nebent prie kokiu dazu ar lako bet va elektromobiliu akumai - tai cia ypatingas slamstas... o musko akumai - isvis ilgalaikiskumo prasme - slamstas padaugintas 2-3 kartus ir tas slamstas tarsus ir pigiai neperdirbamas. dabar visi ziuri kaip isspaust akumu rodiklius ir ant tarsos deda skersa... europoj renkasi biski kita akumu tipa - manau cia ziuri labiau pragmatiskai - nes jaucia - kad "eko"fanai niekur nedings ir islis savu laiku. tiesiog jie laukia kol elektromobiliu padauges juk elektromobilizmas is esmes del netarsumo stumiamas. as manau jei pasieks kokiu 30-40% paplitima tarp automobiliu - teslos bus iskart ismestos is europos rinkos - kaip per daug "tarsus" akumai. kokias nors akumu eko normas prigalvos lobistai, o vokieciai parems sustums kad amerikieciai nori apsikt Europa vien uz dyzelgeita