Ekspertai tikina, kad elektromobiliams liko tik dešimtmetis, o tada įsigalės nauja technologija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2019-07-25 10:17
Po desimtmecio bateriju talpa bus gerokai isaugusi, o kaina sumenkusi. Kuro elementai mano manymu neprigis.
AJ 2019-07-25 12:03
Kol vandenilio fontanai neprades tryksti is zemes, kaip nafta, tol neapsimokes isgauti vandenilio. Vandeniliu varomos tik raketos. Paciu optimistiskiausiu variantu vandenilis kainuos 100 eur uz pilna baka degalu (realistiskai gali kainuoti 3-5 kart. daugiau), kol nafta nepabrangs iki 200 dol uz bareli ir daugiau tol nieko nebus....
Xdmin 2019-07-25 13:43
Toyota Mirai dabar vaziuoti tik siek tiek brangiau nei benzinu.
Shinigami 2019-07-25 16:54
Kol vandenilinių automobilių gatvėse mažai, tol jais važinėti brangiau nei tradiciniais, bet kai jų atsiras pakankamai daug, tada ir jais važinėti bus pigiau. Tereikia įrengti saulės jėgaines Afrikos dykumose prie jūros, kur niekas negyvena ir iš jūros vandens gaminti vandenilį, o paskui jį transportuoti į kitas šalis kaip daroma su nafta. Saulės jėgainės tai ne tik fotoelementai, bet ir galima statyti veidrodines kur kaitinamas koks nors objektas, tada dykumos karštis bus tik pliusas. Viskas taip pat kaip ir su elektromobiliais. Bet ar vandenilis tikrai galės pakeisti elektromobilius dar reiks pažiūrėti, kaip vystysis kuro elementai ir kaip elektros baterijos.
tomls 2019-07-25 17:48
Youtube: The Truth about Hydrogen Kol kas neitikina, kad geriau uz elektra yra ir kada nors bus. Ateitis parodys, o tokie "ekspertu" pasisakymai, kaip burimas is kavos tirsciu... O jei konspiratoriais tiket, tai juk elektros gali is saules baterijos pasikraut, o vat vandelio reiks i degaline vaziuot. tai visi kas dabar nafta siurbia gales vandenili gamint, o jei elektra tai - viso gero. Na ir siaip is vartojo puses ar geriau masina garaze pasikraut ar vaziuot i kazkokia degaline?
Xdmin 2019-07-25 18:40
Tai tu man atsakyk, kas patogiau, ar nusipirkti garaza prie namo uz 10-15k, ar pirkti pigesni, uz 5k, bet jis bus kazkur miesto pakrastyje, todel jei paliksi ten masina turesi grizti su dviraciu/taksi/pesciomis valanda tapinti ar pakeliui nuvaziuot i degaline ir uztrukti ~10 minuciu, kaip kad dabar?
SaMaras 2019-07-25 21:40
Ir vėl tas pats.. ar vertimo klaidos (neįsigilinant į subtilumus) ar egzpertai visiški diletantai.. Vandenilio kuro celėmis varomi automobiliai „nenužudys“ elektromobilių, nes jie patys bus elektromobiliai.. tiesiog ličio baterijas pakeis vandenilio kuro celės.. o šiaip juk visa kita tas pats ten.. ir dabartinis progresas kuro celių technologijas vystantiems specialistams yra tik į naudą, nes jie gali užsiimti tik savo technologijos tobulinimu ir ją bandyti jau paruoštame donore..
immortallt 2019-07-26 20:39
Shinigami, tu nesupranti kodėl vandenilis brangiau yra ir kodėl nėra prošvaisčių jam atpigti. Vandenilio gamyba kažkur Afrikoje ir tada gabenimas į pvz. Europą ne atpigintų, o dar išbrangintų vandenilį, nes didesni jo praradimai būtų, komplikuotesnė dar logistika, o dėl fotovoltonikos efektyvumo centus išloši. Kad koncentracinėms jėgainėms panašu ateina mirtis. Kuo toliau, tuo mažiau apie jas ar susijusius projektus girdėti. Ir ne, tai nėra taip pat kaip su elektromobiliais. Esmė ta, kad nėra net teorinio modelio, kaip padidinti vandenilio gamybos efektyvumo. Nuo teorinio iki praktinio įgyvendinimo skaičiuok minimum 30 metų. Čia jei iš vis įmanoma, o greičiausiai ir neįmanoma. Ličio jonų akumuliatoriai turi dar daug technologinės erdvės, net ne teorinės, o praktiškai laboratorijoje išbandytos, tobulėti. Ir tobulėja kasmet ir sparčiai. O apie vandenilį dar mokykloje 7 klasėje pamenu kaip pasakojo, kad va, tuoj tuoj nuneš viską. Kaip ir termobranduoliniai reaktoriai. Vandenilį bus aktualu naudoti turbūt aviacijoje, galbūt karinėms misijoms kur saulės mažai, ar pan.