Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2019-08-28 15:32
Niekus raso eGZpertai. Kraus visi taip kaip jiems bus patogu. Jei bus poreikis tai bus ir tinklai atnaujinti. Vienintelis budas ispopuliarinti elektromobilius yra kuo greitesnis ju krovimas, o ne letesnis. Ok jei gali planuoti ikrovimo laika, tada nakti krauni ir px kiek jis ten laiko krausis, bet juk didzioji dalis automobiliu bus kraunami tada kada jis issikrove.
Darius995 2019-08-28 15:44
Didele dalis automobiliu per diena nuvaziuoja iki 150 km, tad jie tikrai gali krautis namie nakti, o ne diena prie darbovietes.
daynewss 2019-08-28 16:45
Didžioji dalis automobilių Lietuvoje nuvažiuoja iki 50 km per dieną. Bet smagiau krautis darbe, kaip kokį paspirtuką
AAA000 2019-08-28 18:09
niekus cia rasineja. Norvegijos tinklai siektiek skiriasi nuo musu. jie mazesnio voltazo. ten trifazis 230V, o ne 400V kaip pas mus ar visoje Europoje. Anglijoj irgi panasi problema yra. kad nekeist tinklu infrastrukturos - galima kelt voltazus. arba kelt dazni - kaip pvz amerikieciai kazkada padare. mum Norvegiska problema ne tokia aktuali. tiesiog Norvegija dabar kazkiek pereidineja butent i Europietiska standarta - ir tas jiem daug kainuoja. nes per laike isikande biurokratiskai Anglijai pvz kazkada perdaryt eisma is kaires i desine irgi kainuos nemazai va su tuo dabar ir susiduria Norvegija. tik elektros tinkluose.
aplamai ispustas cia burbulas. galima nutiest isvis alternatyvias elektros linijas. specialiai aukstesnio voltazo. arba pakelt pvz iki 700V ar koks ten sekantis standartas. arba dazni padidint. aisku daug technikos tektu ismest bet visa tai gultu ant vartotoju, o ne ant tinklu. o vartotojai savo slamsta pakeicia 5 metu begyje...
Paramotoras 2019-08-28 19:05
Na. Egzpertai. Norvegojoje dalis tinklu 230 dalis 400 jei kalbam apie tris fazes. Ir zinoma stengiasi pervesti ant 400. Kas del krovimo tai didzioji dali ir tame tarpe as krauna. Gryze po darbo. Ir to paseka sakykim vien pas mane 7.5 kw. Kokia tesla ir 15kw pasiima. O jei tokiu automobiliu mase tai jau apkrovos stipriai nevaikiskos. Greito krovimo stoteles naudoja mazai kas nes ten moki uz laika ir ne visos auto gali 100A Suvalgyti. Ko pasekoje gau gaunasi kaip su ekonomisku dyzeliu vaziuoti. Norgai perka elektrines ne todel kad rupi ekologija o del dideliu nuolaidu tokiu kaip keliu mokesciai importo mokesciai ir dar daug kitu. Sakykim tiguanas norguos dvigubai brangesnis uz ioniq o lt praktiskai tiek pat kainuoja.
AAA000 2019-08-28 19:42
as tai nematau problemos. tiesiog dabar yra dvi labai globalios energetines sistemos. viena elektros tinklai. kita - kuro energetika - degalai + sildymas kurenimu. nu ir del elektros pigimo (del atsinaujinanciu saltiniu, kas ir keicia visa situacija) - is kuro energetikos migruojama i elektros. elektromobiliai cia tik perbegeliai del mokestinio pigumo. bendras kiekis mazai keiciasi. migracija nera didele - tikrai susitvarkys elektros tinklai proceso begyje. net pageres pralaidumai ir NK - kai kabelius storesnius pratampys. ir ekologija pageres dirbtinai sutankintuose sudmiesciuose nera cia kur mizt i bata...
AAA000 2019-08-28 22:52
galios trukumas yra visai kito tipo problema - nei tu supranti
ji tiesiogiai susijusi butent su itampa, dazniu, kabeliu skerspjuviu(amperazu) ir izoliacijos pramusimo laipsniu. labiau zemavoltes linijos tiesiog saugesnes, ir cia viskas susiveda tarp kainos ir saugumo. biurokratinio saugumo kaina neadekvaciai isbrangsta, iki tiek - kad net prabangiausia Norvegijos ekonomika nebepavelka...
HardAxe 2019-08-29 10:12
kai dieną gali krauti nemokamai ar pigiau nei namie, o namie(bute) - neįmanoma, tai kodėl gi ne?
Bet jei namie bus pigiau nei darbe dieną, tai viskas persivers.
Marius.brn 2019-08-29 21:35
Apie protingas krovimo stoteles jie negirdėjo akivaizdžiai. Ir be abejo kad infrastruktūrą teks gerinti, ypatingai ten kur jinai labai prastos būklės jau ir dabar. Bet keliama daugiau bangų nei reikia.
salemas5 2019-08-30 11:43
Is pavadinimo galvojau kad cia atliko tyrima kazkoki ir pamate kad batareikos labai kencia ar kazkas panasaus. Nee, blem, jie cia tik verkia, kad tinklai gali neatlaikyti apkrovos. Nu tai tada maziau i kisenes pelna kist reik, o ruostis ir upgrade'inti tinklus tada. Cia ne klientai kalti, kad nepasiruosiama parduoti reikiamo kiekio elektros.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
15 mėnesių trukęs Štutgarte atliktas tyrimas rodo, kad elektromobilius privalome įkrauti lėčiau