Dyzelinas ruošiasi sugrįžimui? „Volkswagen“ pristatė technologiją, kuri NOx emisijas sumažins net 80 %

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Webbus 2019-09-03 14:20
O tada kodėl vietoje dviejų nepanaudojus trijų katalizatorių?
HardAxe 2019-09-03 14:47
arba vieno labai ilgo? Katalizatoriui reikia brangių metalų, jei passatui kainos įtaka smarkiai nesujaus koks tai lupo nesidžiaugs smarkiai išbrangusiu varikliu. + Daugiau AdBlue sunaudos. + Senstant vistiek efektyvumas kris ir didės praeinančių dujų koncentracija. Su euro 6x katalizatorių/DPF keitimą galėsim įtraukti į serviso darbus šalia pagrindinio diržo... Tiesiog nebepraeis TA tvarkingas dyzelis po kelių šimtų tūkstančių. Keista, kad nesugalvojo "valdomo" aušintuvo. Lyg ir neturėtų būt sudėtinga solenoidu atidarinėti papildomą vamzdžio gabalą. Idėja man kažkaip priminė šitą:
iPienius 2019-09-03 15:11
dar viena brangi sistema, del kurios dides automobilio kaina, dar viena papildoma vieta gedimams ir pacio automobilio patikimumo mazejimui
Gediminas Jurgaitis 2019-09-03 16:29
Dyzelis tikrai nesiruosia niekur sugrizti... wv tiesiog stengiasi isspausti viska ka dar imanoma is vdv ir tiek, pristatys dar keleta "inovaciju" ir paskuj paskelbs kaip gera but zaliems ir ateitis yra elektra.
Almiasas 2019-09-03 17:35
Na Lietuvoje net ir esant dabartiniam klimato atšilimui retkarčiais būna šaltos žiemos, ir dabar jau neretai karštos vasaros. O štai kas buvo rašyta apie AdBlue sistemų praktinius eksploatavimo niuansus dar 2016 metais: Paprastai gamintojai sako, kad sunkvežimiuose šie sprendimai jau seniai pasiteisino. Jei taip, paklauskime sunkvežimių vairuotojų. Pakanka apsilankyti bet kuriame teminiame interneto forume ir įsitikinsime, kad šios sistemos sukelia daug rūpesčių. Verta pridurti, kad sunkvežimiuose tokios sistemos veikia daug geresnėmis sąlygomis nei lengvuosiuose automobiliuose, t. y. veikia beveik nepertraukiamai, todėl sistema pastoviai gauna naujo skysčio. Kodėl tai svarbu? „AdBlue“ vienodai blogai toleruoja tiek žemas temperatūras (stingsta esant –5 C, užšąla esant –11 C), tiek aukštas (daugiau kaip 25 C), tiek ilgalaikį sandėliavimą. Keičiantis temperatūrai, karbamido kristalai atsiskiria ir užkemša degalų sistemą, blokuoja jos siurblį ir vožtuvus. Šie genda, ypač žiemą, o jų remontas brangiai kainuoja. http://www.auto-bild.lt/2017/01/kam-aut ... as-adblue/ Ne išeitis tas AdBlue apskritai.
Gintaras64 2019-09-03 19:11
Na traktoriuose jau ir taip pusė variklio yra ekologinės istemos. EGR filtras, ADblue sistema ir suodžių deginimo katilas. Nėra taip, kad jos labai gestų ar girdėčiau daug nusiskundimų. Aišku kažkada suges, bet dar tik pati pradžia, šias technologijas dar kiek patobulins ir bus patikimesnės. Ką noriu pasakyti, tai tai, kad jau yra sprendimai sugalvoti, tik juos reikia pritaikyti lengvuosiuose automobiliuose.
Creatium 2019-09-04 09:53
daynewss 2019-09-04 14:46
Apeidinėja fūristai tas AdBlue sistemas, nes brangi zaraza. Stato apipistukus ir realybėje gal tik LABAI Vakarų Europos fūristai jį naudoja.
kestutisz 2019-09-04 15:00
O ko neapgaudinėt kai biurokratams tik teoriniai skaičiukai įdomus. Svarbiausia kaina būtų užkelta pirkimo metu - kad per daug per pigiai nevažinėtų.
Tomasziukas 2019-09-04 21:00
Pats turiu transporto imone, tai vazinejantys vakaru europoje turi tvarkingas auto su tvarkinga adblue sistema. Vazinejantys Lietuvoje labai retai naudoja adblue. Del remontu, tai po mazdaug 500-600k km mazdaug 5 metu intensyvaus naudojimo sugenda NOX daviklis, jo kaina 500-600e. Keitimas visiskai paprastas. Sakyciau rezultatas tikrai geras. Visa kita tarnauja iki 800k km ir ilgiau.
Tomasziukas 2019-09-04 21:04
Palyginimui koks stiklo pakelejas vilkikui kainuoja nuo 400-800e kur ten is esmes nieko sudetingo, bet su keitimu kainuoja 1100-1400e tai del to nox daviklio nieko ipatingo nematau.
daynewss 2019-09-05 08:15
O kokios AdBlue skysčio sąnaudos nuvažiavus tuos 500K km? Kokia piniginė išraiška?