„Hyundai“ irgi pristatė savo elektrinį paspirtuką - kuo jis geresnis už kitus? Kodėl automobilių gamintojai juos kuria? (7)
„Audi“, SEAT, „Ford“, „Toyota“ ir daugybė kitų automobilių gamintojų pristato savo elektrinius paspirtukus. Jie pristatomi tarsi automobiliai - rengiamos fotosesijos, kuriami filmukai, rašomi ilgi pranešimai spaudai. Dabar savą elektrinio paspirtuko versiją pristatė ir „Hyundai“. Kuo jis ypatingas? Ir kodėl automobilių gamintojai taip pamėgo šias transporto priemones?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Hyundai“ pasirinko tradicinę paspirtuko formą - siaura platforma, du ratai ir paprasta tiesi rankena. Priešingai nei pirmoji „Hyundai“ paspirtuko versija, pristatyta dar 2017 metais, šis yra varomas galiniu ratu. Į jį perduodama 10,5 mAh ličio jonų baterijoje saugoma energija. Pats paspirtukas turi LED žibintus, kurie yra gražiai paslėpti platformos galuose.
„Hyundai“ paspirtukas gali pasiekti 20 km/val. greitį ir nuvažiuoti 20 km. Žinoma, kaip ir kiti panašūs įrenginiai, jis turi kelis skirtingus režimus, kurie padės sutaupyti ar važiuoti sportiškiau. Kita vertus, šis paspirtukas didelių nepatogumų nesukels ir atvykus į kelionės tikslą.
Priešingai nei kiti panašūs paspirtukai, „Hyundai“ įrenginys nėra tik perlenkiamas perpus. Šis paspirtukas turi perlenkiamą platformą ir teleskopinį vairo mechanizmą. Net ir vairo rankenos yra sulankstomos. Taigi, šis paspirtukas pavirsta visai mažu daiktu, kurį parsinešti namo bus labai lengva. Tiesa, nors jis sveria tik 7,7 kg (mažiau nei tradiciniai konkurentai), „Hyundai“ mano, kad neštis jo namo ir nereikės - šis paspirtukas gali būti įkraunamas automobilio bagažinėje.
Ir taip prieiname prie atsakymo į pagrindinį klausimą - kodėl automobilių gamintojai dabar gamina paspirtukus? Viena vertus, todėl, kad šios transporto priemonės dabar yra labai populiarios, todėl šioje srityje galima nemenkai uždirbti. Štai „Audi“ paspirtuko ir riedlentės hibridas ne vieną žmogų supykdė savo 2000 eurų kaina. „Hyundai“ įrenginys bus kur kas pigesnis, nors kaina kol kas neatskleidžiama.
Centrinės miestų dalys tampa nesvetingomis automobiliams. Parkavimo situacija, su tarša susijusios taisyklės ir kamščiai veja automobilius lauk. Daugybė miestų gyventojų apskritai atsisako automobilių, o tai, žinoma, gamintojams nepatinka. Taigi, jie siūlo pirmo ir paskutinio kelionės kilometro išeitį - mikro-transporto priemones, kurios telpa bagažinėje. Atvykę į stovėjimo aikštelę toliau keliauti galėsite ant bagažinėje įkrauto paspirtuko. Tokią galimybę numato ir „Hyundai“, ir „Audi“, ir kiti gamintojai. Tiesa, ne „Tesla“ - Elonas Muskas mano, kad elektrinis paspritukas nėra ori transporto priemonė.
Bet ar svarstytumėte galimybę palikti automobilį toliau ir elektriniu paspirtuku ar riedlente įveikti paskutinį kelionės kilometrą?