Ekspertai: Lietuva tampa autolaužynu - ar gali situaciją išgelbėti elektromobiliai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-09-28 22:18
manau nusisneka sitie "redaktoriai". tokia lengvata nutaikyta butent i tarsos mazinima. ir riba lengvatos irgi tinkama, nenutaikyta i prabangios remima. vadinas bent jau akivaizdziu skyliu lengvatoje nera. nors as gal riba pamazinaciau net iki kokiu 25k€. pvz jei rinksis kazkas su pasiturincio piliecio biudzetu tarp naujo hybrido ir elektromobilio, su lengvata pasirinks greiciau gryna elektromobili. ir miestuose sumazes bent vienu VDV. intensyvinsis grynas elektromobilizmas. nors kazkiek. as manau verti tautieciai ir antro automobilio - mes nesam koks Bangladesas ar Singapuras. nera cia ko vaidint perteklinio tankumo problemu. pas mus cia labiau del debilu kur nemokamas parkavimo vietas naikina tie kamsciai musu didkaimiuose. kamsciai miestuose aplamai atskira problema. kas cia per logika - kad lengvata turi sprest visas absoliuciai automobilizmo problemas? jei lengvata sprendzia bent kazka i teigiama puse ir yra neskausminga biudzeto surinkimui - ji gera. jei kazko nesprendzia - ji nuo to nepasidaro bloga. ar jei ja negali pasinaudot visi norintys - ji irgi nuo to nepasidaro bloga. tiesiog ji siauro poveikio. svarbu cia tik ar lengvata duos teigiama poveiki. ir viskas. neveiks ar bus beprasme - gales atsaukt. ar riba lengvatos pamazint-padidint - kad stimuliuot poveiki. o kamscius ir nuvaziuojama elektromobiliu atstuma irgi reikia/galima sprest. nesuprantu - kodel kamscius turi sprest butinai sita lengvata? matyt todel niekas ir neskaito ju spaudos apie automobilius - jei tokie "genijai" ten sedi ekspertai ko? debilisku pasisakymu?...
Arunas1948 2019-09-29 06:09
Lietuvio logika paprasta, nusipirkau 2003 m pasata prabegusi 170 tukstanciu uz 1500 euru ir ramus, pasatas be problemu bega 500 tukstancius, mano gyvenimui perdaug.