Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2019-10-11 18:53
Kieto buvio baterijos... Tokių nėra. Reikia jas kurti, o tam reikia nežinia kiek pinigų. Nieko talpesnio kilogramas vatams nėra už ličio jono beterijas. Jei kas egzotiško ir yra, tai ten ciklai kenčia ar kaina kosminė. Jau dabar viskas išrasta, imk ir gamink. Yra talpios pigios baterijos, akumuliatoriai su kuriais galima nuvažiuoti kad ir 300 km daug kam to bus gana, bet galima ir 1000 padaryti. Yra varikliai su magnetais efektyvus labai. Yra konverterai kurie gali iš 220 voltų kintamos padaryti kokią nori įtampa, kad krautum bateriją... Su NK 95 proc gal. Tik vat greitas krovimas už 30 minučių nelabai geras baterijai. Geriau kraut 4 valandas maždaug. Tada ne taip degraduos baterija. Ten viskas sąlyginai paprasta, variklis, kontroleris ir baterija. Ir nereikia jokių pavarų.
Atk 2019-10-11 19:00
Pavyzdžiui tesla gali nuvažiuoti 500 km. Kol jos baterijos talpa nukris iki 250 km. Praeis gal kokių 20-30 metų. Taip, kad galima laikyt, kad nereikia niekada keisti baterijos, jei iš anksto yra didelis nuvažiuojamas atstumas viena įkrova. Daug kam laisvai užteks 250 km. Kai per dieną nuvažiuoja apie 20-30 km daugelis, kur ten į darbą ir atgal ir į parduotuvę gal.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ši elektromobilių kompanija pranyko dar net neatsiradusi - žengti į šią rinką ne taip paprastai, kaip galima pagalvoti?