Jau ruošiasi nukabinti paskutines lenteles su žalia rodykle – kai kurie miestai baiminasi sąmyšio

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2019-10-16 12:31
"Vilniuje pralaidumas nekris" MELUOJA. Jau pirmoj sankryžoj nuėmė, papildomų sekcijų nepridėjo - pralaidumas krito. Sekančioj dar nuims - kur nėra jokių papildomų sekcijų ir tikrai nespės sudėti - sustos pusė mikrorajono, bo per oficialią žalią pravažiuos gal 3 mašinos (ten labiau skirta retiems keistuoliams sukti kairėn), o 90% važiuoja dešinėn per lentelę... Apie kitas jau nuimta net nėra ką kalbėti - viskas tik blogiau. Jei jau taip reikėjo įsiteikti ES tai buvo galima išrasti kažką kito, "ne sovietinio" - žalią lentelę uždraudė? Uždėkim mėlyną. Leiskim važiuoti dešinėn per raudoną. Ir problemos nėra.
PupuDede 2019-10-16 14:01
Tikrai atsiras kamščiai !! Prieš euro įvedimą irgi sakė kad kainos nekils D Užteko įvesti trumpą sustojimą pas mus jau atsirado eilė, o čia išvis panaikins. Manau jei panaikina iškart tūrėtu įvesti išmanius šviesaforus su dviem jutikliais (prie sankryžos ir prieš ją koki 30 m.)
HardAxe 2019-10-16 14:40
esant reikalui visada galima naudoti tas šviečiančias sekcijas, kurios reiškia lygiai tą patį.
kestutisz 2019-10-16 14:46
Tai kad ne, negali degti žalia ir važiuojantiems keliu, ir sekcija įvažiuoti į jį. Lentelės buvo "mažesnio prioriteto" ir visi puikiai susipranta kada kur galima važiuoti (o tie kur nesusipranta tai ir kitose vietose išsidaužo).
Shinigami 2019-10-16 15:39
Bet kažkodėl tu nesusiprantančių labai daug važinėja gatvėmis ir pastoviai užkerta pėsčiųjų perėjas arba važiuoja ant pėsčiųjų.
jilted 2019-10-16 16:31
Jau esu tai sakęs, bet geriau sutvarkytų tokias nesąmoningas sekcijas sukimui į kairę, nei kabintųsi prie žalių rodyklių. Arba priimtų tvarką, kaip visose kitose šalyse, kad jei nešviečia aiški raudona rodyklė į kairę, galima per tokį žalią šviesoforo signalą sukt į kairę. Nes rudenį, naktį, nežinomoje vietoje su prastu apšvietimu ta papildoma sekcija dažnai aiškiai nesimato.
HardAxe 2019-10-16 16:35
Gali. Bet tada neturi prioriteto, nebent dega žalia tiesiai. https://www.ketbilietai.lt/assets/Uploads/ket/26397.gif Ir tokia sekcija gali užgęsti tada, kai užsidega žalia pėstiesiems, bet šviesti, kai leidžiamas eismas kitam transportui.
mobilunkas 2019-10-16 16:51
kas yra sviesoforas? tai tie patys pirmumo zenklai ,,pagrindinis kelias,, ir ,,duokite kelia,, tik kad rodomi lempuciu pagalba ir dazniau keiciamas gatviu pirmumas nei kad kelininkai nukabinetu zenklus ir vietom keistu. Tad privaziavus prie raudono sviesoforo, turetu but tas pats kaip privaziavusa prie zenklo ,,duokite kelia,,- jei niekam netrukdai tai ir vaziuoji ta kryptim , kuria tau reikia per raudona, o jei kazkam matai kad sutrukdysi- stovi toliau savo salutiniame kelyje
Kyborg 2019-10-16 20:19
Ir kiek vairuotojų tvarkingai to laikytųsi, o kiek keltų avarines situacijas? Neliks baudos už raudoną prasidės bardakas sankryžose. Žalios rodyklės būtent todėl ir nukabinamos, kad yra nemažai vairuotojų kurie nesugeba tinkamai jomis naudotis.
Shinigami 2019-10-16 20:41
Ne visai į tema, bet parodo kai kurių vairuotojų mentalitetą ir kaip su tokiais eisme yra pavojinga kai yra tokie dviprasmiški ženklai kaip žalia rodyklė. Prieš kelias dienas ėjau pėsčiųjų taku. Priėjau išvažiavimą iš kiemo į gatvę. Kadangi viduryje kelio yra sustojimo aikštelė norintiems sukti pažiūrėjau į kaire kad pamatyčiau ar niekas nenori sukti į kaire (kai atvažiuoja iš priekio). Tada pažiūrėjau į dešinę ar niekas neišvažiuoja iš kiemo. Visa tai padariau nesustojęs ir kertu išvažiavimą iš kiemo. Praėjus 1/3 išvažiavimo kažką pastebėjau kairėje pusėje. Atsisuku, ogi automobilio priekis 10 cm nuo mano kojos. Automobilis atvažiavo man iš nugaros ir suką į dešinę, nors 100% mato kad einu. Kadangi atsisukau į kairę, tai normalu kad ir sustojau, o kai sustojau matau kaip vairuotojas nori važiuoti, nes šiek tiek juda į priekį nors yra 10 cm nuo mano kojų, bet negali važiuoti į priekį, nes aš jau nuėjęs 1/3 išvažiavimo. Tam, kad galėtu pravažiuoti, man reiktu atsitraukti atgal. Spėju kad to ir norėjo, nes kitaip nėra prasmės ant manęs važiuoti. Bet kadangi matau kad sustojo ir tik nori važiuoti, bet negali tai nuėjau toliau į priekį. Lygiai tokia pati situacija būna perėjose su žalia rodyklę. Vairuotojui dega raudonas šviesoforo signalas, o pėsčiajam žalias. Bet vairuotojas važiuoja ant pėsčiojo, nes yra žalia rodyklė. Ir kodėl taip yra? Net šiame forume jau ne karta buvo atsakymas į ši klausimą. "Man tik kapotas apsilankstis, bet pėstisis bus sulaužytas arba negyvas. Todėl kad ir koks šviesoforo signalas aš turiu pirmenybę, nes esu vairuotojas, o pėstieji tegu būna atsargus). Todėl ir reikia, panaikinti visas žalias rodykles.
mobilunkas 2019-10-17 14:54
na dabar vaziavo ant koju kai vairuotojui draudziama, tai kas pasikeis kai nebus zaliu rodykliu ir tam paciam vairuotojui degs zalia sviesa sukant i desine tuo paciu metu kai ir pestiesiems degs zalia? Taigi dar labiau ant koju vaziuos. Dabar per zalia rodykle vairuotojai sukdavo tada kai pestiesiems eit draudziama budavo, tad galejo ivykt nebent 2 metaliniu auto avarija, o dabar metalines masinos uzvazines ant biomases, nes kada daugiau masinom vaziuot? tik per zalia kai zmones eina, nes per raudona juk nebepravaziuosi
Monochamus 2019-10-17 15:16
Va šitą dalyka ir reikėtų kažkaip spręsti, kad niekada vienu metu nedegtų žalios šviesos mašinom ir pėstiesiems. Paantrinsiu Shinigami: didelė dalis Lietuvos vairuotojų suka su mintim "pėstieji pamatę mašiną patys išsilakstys". Kai nebus tokių dviprasmybių, kad "galima abiems", tai mažiau bus ir nuskintų pėsčiųjų/dviratininkų ant perėjų. O jei dėl to šiek tiek išaugs kamščiai tai man visiškai nerūpi. Vėl gi, kodėl aš, pėstysis, turiu taikytis prie automobilių, o ne automobiliai prie manęs? Man žmonių saugumas didesnis prioritetas nei kamščiai. Juk ne prievarta į tuos kamščius papuolate, o patys pasirenkate vykti į darbą su mašina, gerai žinodami, su kokiais nepatogumais susidursite.
Nukainotas 2019-10-17 16:02
O yra pasirinkimas? Kratytis autobuse su sergančiais ir smirdančiais sugaištant 3x daugiau laiko tai nėra pasirinkimas. Reikėtų kažkaip griežtinti vairuotojų rengimą, nes yra labai daug nemokančių vairuoti, bet turinčių tokią teisę. Turi atsirast supratimas, kad vairavimas tai komandinis „sportas“, kur reikia galvoti ne vien apie save, bet ir apie kitus.
Pompa 2019-10-17 17:52
Dėl prastų vairuotojų nereikia bausti visoa tautos. Pamatot, kad lipa ant kojų tokie mandruoliai, vaizdo registratorių ar dar kitokią medžiagą policijai keliat. Nėra tokioi vietoi jokių "kaziolinimų", jei per juos pats kentėsi. Ir tikiuos sugriežtins baudas.
Kyborg 2019-10-17 19:33
Kažkodėl pamiršai, kad vairuotojas pradžioje kerta perėją ties kuria automobiliams dega raudona, o pėstiesiems žalia. Tik pasukęs į dešinę jis kerta perėją kurioje pėstiesiems raudona. Būtent dėl pirmosios perėjos ir kyla dabar problemos, nes tik vienetai sustoja prie STOP linijos kaip to reikalauja taisyklės. Jeigu vairuotojai tvarkingai sustotų prie STOP linijos ir nesuktų į dešinę kai tuo metu kažkas suka į kairę iš priešpriešinio, niekas nenuiminėtų tų lentelių. O dabar ne tik, kad nesustoja prie STOP linijos, bet dar ir kas antras sukantis į dešinę įsitikinęs, kad iš priešpriešinio eismo sukantis į kairę turi rikiuotis į kairiausią juostą. Ir taip sukelia avarines sitiuacijas. Tačiau sukant į kairę tu gali rikiuoti į kurią nori juostą jeigu sankryžoje nėra aiškiai nubrėžtos punktyrinės linijos nurodančios į kurią juostą turi įsukt. O kiek dar pamirštančių/nežinančių, kad ant perėjos draudžiama sustot? Kol vienas automobilis pravažiavęs perėją laukia galimybės pasukt į dešinę, kitas sustoja už jo ant perėjos užblokuodamas pėstiesiems kelią. Dėl nemažos dalies individų nemokėjimo KET tas rodykles ir tenka nuimt.
Shinigami 2019-10-17 21:18
Aš galiu tavo ši pasakymą perfrazuoti, dėl keliu tvarkingu vairuotojų nereikia bausti visos tautos ir rizikuoti jos sveikata ir gyvybėmis. Todėl tas žalias rodykles reikėjo seniausiai nuimti. Tai ką, dabar kiekvienas pėstisis turi ant kaktos prisitaisyti vaizdo registratorių? Net mašinos retai turi vaizdo registratorių, o tu siūlai pėstiesiems juos nešioti?
mobilunkas 2019-10-17 21:23
na taip, yra tokiu sankryzu, kuriose buna pereja skersai tau raudonos, bet yra ir sankryzu, kur net ner pereju, ar jos pozemines, taip pat 2 keliu sankirta nereiskia kad sankryzoje bus 4 perejos. kiekviena sankryza skirtinga kazkiek. Pestiji blogai vairuodams gali numust bet kurioj perejoj, tik bet kurioj perejoj numusi greiciausiai vaziuodamas 50-60 greiciuar net greiciau, na o posuki darydamas i desine greiciausiai vaziuosi mazesniu nei 50 km greiciu, nes ne kiekvienoj sankryzoj pavyks posuki isimt tokiu greiciu, tad beveik visais atvejais yra geriau kad blogai vairuodamas pestiji numustum sukdamas i desine per raudona nei kad tiesiame kelyje ne sankryzoje. Tikimybe kad gyvenime numusi daugiau nei 1 pestiji yra gana maza, tad numusus sankryzoj, tiesiame kelyje jau greiciausiai nieko nebenumusi per vairavimo likusius gyvenimo metus
AAA000 2019-10-17 21:52
irgi pritarciau. tegu tiesiog spalva pakeicia pvz i melyna rodykle. . su pataisymais eismo taisyklese. cia neblogas dalykas buvo tos zalios rodykles, tiesiog nesutvarkyta iki pilno suprantamumo. bet pati ideja tikrai gera ir neverta jos pilnai atsisakyt. as galvoju reiketu atsisakyt ir visisko sustojimo taisykles, jei niekas nestovi. geriau apsvietimas turetu but privalomas pesciuju zonos nakti prie tokios rodykles. geriau gal butu net ne zalia lentele, o pvz mirksintis istisai zalias signalas salia raudonos. ir padaryt, kad pestysis galetu ji isjungt, jei jam degtu kaip ir zalia tiesiai. jis turetu absoliucia teise susistabdyt eisma sau reikiamoje perejoje, kai zalia sankryzoje automobiliams ir jam sutampa. nu ar dar kazka isgalvot. nes tie "ismanus" detektoriai paprastai sudinai veikia... aplamai su visom perejom reiketu kazka galvot. gal pvz ivest ties kiekviena pereja mirksincius zalius sviesoforo signalus tiesiai. tokius vienos lempos sviesoforus tipo
AAA000 2019-10-17 22:07
kad tau nerupi - problema neisnyksta dviprasmybe yra jau paciame pirminiam dalyke, kad sviesoforas bendras. o vadovaujasi ir auto ir pestieji vienu signalu. ten kur buna pestiesiems atskiri signalai - viskas aiskiau. cia reikia uzdraust visus paprastus sviesoforus - jei norima ismest dviprasmybes. jie tegalimi tik jei sankryzoje nera jokiu pesciuju pereju (pvz pozemines perejos). dabar standartas yra 3 spalvu sviesoforas ir kruva visokiu zenklu ir pereju zymejimu. kruva perteklines niekam nereikalingos informacijos. o pesciuju dvieju spalvu sviesoforas yra kazkokia isimtis. net taisyklese taip mokina. o turetu but atvirksciai. pesciuju sviesoforai privalomi visose sviesoforinese sankryzose. tada butu paprasciau ir geresnis susigaudymas kam kuo vadovautis.
Jurgis.Kaz 2020-03-28 00:39
Kai tik atsirado toks žymėjimas dar per anksti buvo tiek skirtingų šviesoforų statyt. O dabar jau per daug investicijų ir laiko tam reiktų