Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2019-10-23 10:39
As tik nesuprantu, kodel vieni ar kiti neturetu mest geriausio ka turi? Porsche ilgai ziurejo i teslas, neabejoju, kad gamybos procese ne viena isrinko dalimis, analizavo, ieskojo problemu, tobulino, ir pristate savo Taycan'a. Pasimatavo, ir pasake, kad Taycan'as - greiciausias elektrinis SS. Viskas ok. Tesla irgi, kaip matosi, nesnaude, turejo pora trick'u kisenej, imete nauja pavara, uzmove super-slickus, dar biski pabombino sian bei ten ir praleke rata greiciau uz Taycan'a. Irgi viskas ok. As nieko pries, kad sekantis Porsche zingsnis butu pralekt su uzbombintu Taycan'u. Pakol abi masinos street-legal - it's fine & fair. Mes, kaip vartotojai, nuo to tik laimim.
kukulis4 2019-10-23 10:41
Nereikia cia nieko manyti, Muskas pats sako, kad long-term strategija, tai self-driving softas.
Šaras 2019-10-23 11:41
Porsche tikrai nėra kokybės etalonas, tiesiog dauguma jų automobilių yra prabangūs, tai automatiškai ir kokybė aukštesnė. Moki daugiau, gauni geriau, nieko keisto.
Bet ir jie turi problemų:
https://www.youtube.com/watch?v=-eXUnZrykDY
HDi 2019-10-23 12:02
Galima traukyt belenkokius šaltinius, ir finale porsche vistiek bus labiau prie patikimų gamintojų.
P.S tesla čia sąrašo gale.
https://www.autolist.com/guides/most-re ... car-brands
laurius 2019-10-23 13:00
Kaip čia jau kažkas minėjo, Model S vis dar ta pati 2012 metų su patobulinimais. Grįžtant prie benzininių, retas kas taip važiuoja su benzu kaip su tesla. Pats bmw neturėjęs, tai negaliu konkrečiai sakyt, bet tekę girdėt, kad drifteriai dažnai keičia galinius reduktorius. Kitas niuansas, kad benzinui pagaminti tuos pačiuos kw turi variklis suktis prie redline ir dėl garso tai jau atrodo kaip chuliganišas vairavimas. Plius vairuotojas gaili dėžės ir variklio, dar kuro sanaudos prisideda. Dėl to ne kasdien prie šviesoforo spaudžiamas pedalas iki galo. O su tesla spaudi iki galo, jokio garso, apkrovos belekokios, po poros sekundžių jau važiuoji 70km/h. Nėra garso dėl to niekas nepagalvoja apie tai, kad kažkas dėl apkrovų dyla. Dar jei paspaudus iki galo prarandamas sukibimas, stabilumo kontrolė kala per kaladėles, o viskas kaip tu sakei sujungta su rotorium "ant kieto" tada ir nelaiko šlicai. Tvarkingai važiuojant (kaip su benzu) viskas ten laiko.
Pabandykim pagalvot kiek problemų turėtų bet koks benzininis ar dyzelinis automobilis, jei gamintojas duotų 8 metų neriboto kilometražo variklio ir transmisijos garantiją.
lizunas 2019-10-23 13:31
Pas Hondas, bent 2007-2013 metų dyzeliai su mechaninėm turėjo problemų dėl sankabos. Nelaikydavo ji, prabuksavimas prasideda jau po 50-60k km, jei keičiama ne OE sankaba. OE pagal forumus laikydavo 120-160k mylių.
Taigi, kaip laurius gerai pastebėjo, viskas priklauso nuo tarpinės prie vairo. Įdomu, ar Tesla instrukcijoje nėra parašyta, kad tas greitas ir dažnas įsibėgėjimas kenkia mechaninėms dalims
HardAxe 2019-10-23 13:32
Tai kaip ir rašiau, kol viskas vyksta gražiai tai tik traukt popkornus ir mėgautis Kiek nuvalkiotai skamba labai klišiniai laimėjimai, visokie "geriausias drago greitis važiuojant kelis kartus iš eilės", "tarp keturių durų elektrinio sedano" ir pan.
Čia kaip pasakyčiau, kad esu geriausias GO programuotojas Kupiškio vakarinėj pusėj, kuriantis softą dantistų kabinetams. Labai maža imtis.
VAG`as turi didelius šansus realiai aplenkti tešlą, bet laimėjimas bus ne kažkokio eksliuzyvo pagerintas laikas, o pigus, nuobodus ir patogus automobilis masėms, aka tautovežis. Konstruoti tokius jie patirties turi, įmonė yra pagimdžiusi ne vieną legendą.
R35P3CT 2019-10-23 13:34
Kurioje čia vietoje nusukti veleno dantys ? Čia buvo veleno laisvumas bei dėžę perrinko. Kitas dalykas tebunie nusuk tų ta veleną, kad ir ratu pusašį - paėmiai ir pasikeitei jie nėra tokie brangūs, o ką su teslos motoru padarytum ? keistum visa variklio rotoriu ? turbūt pigiau būtu susirasti dėvėta motorą.
R35P3CT 2019-10-23 14:16
nuo 2012 model S buvo ir motorai, ir akumai atnaujinti, toks jausmas, kad tarp kokio seno P75 ir naujo P100D niekas nepasikeite ? daug kas pasikeitė ir ne tik nereikšmingi patobulinti.
Tiesa pasakius labai dažnas su benzu užspaudžia jei dar ir galingas, ir gerai traukia tai tiesiog jau norisi spustelėti (tik proto ribose ir saugiai), prie redline nėra tikslo sukti, nes pasiekus redline pradeda kristi galia ir tai kreivėje matosi- https://www.bmwblog.com/2018/04/04/dyno ... sel-283295 toli gražu iki redlino.
Tesla spaudžia ne dėl to, kad nėra garso, o dėl to, kad pagreitį turi greitą, bei visa galia nuo nulio prasideda, bet greitai ir išsikvepia. Beje šiuo dalyku dar vienas pliusas porschui, nes imetė dviejų bėgių dėžę ko niekas dar nėra daręs iš ev(neskaitant formule E) taip ir daug didesnį greitį gali išspausti, o ir efektyvumas įšauga. O dėl stabilumo kontrolės tai nematau, kad ji ką nors gadintu ji tiesiog per ABS bloką atleidžia arba uždaro padavimus ir šiek tiek pristabdo arba atleidžia stabžius automatiškai ir motoras pagesinamas tai apsoliučiai niekuo nesusija su kažko nusukimo ar sulaužimu.
Evil Goku 2019-10-23 17:19
Paims tą prototipą, pavadins "Model S nurburgring edition", ir "legalizuos" visus tuos "čytus". VAG'as jau seniai taip daro su rekordais.
Porsche kaip prabangus sportinis automobilis tikrai bus/yra geresnis už Tesla. Bet bent jau kol kas Teslos elektriniai parametrai yra geresni.
HardAxe 2019-10-23 22:01
pravažiuotų teslos autopilotas greičiau už porche, nebeliktų diskusijų.
Norėčiau tai pamatyti
kukulis4 2019-10-24 10:43
Tuo paciu dar ir kokia 80kg svorio numest galima atsisakius draiverio
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ net negali pasipriešinti? Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – rezultatai į vienus vartus (Video)