Tik nedarykite to namie – „Hyundai“ į burbulą uždarė olimpinę plaukimo čempionę ir ją pavaišino išmetamaisiais automobilio teršalais (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

donatasv 2019-10-23 13:26
Nu viskas tvarkoje su tarša, tik man nepatinka vienas dalykas, vandeniliu varomas automobilis turi vidaus degimo varikli. Panašų kaip ir dabartiniai dyzeliu varomi, tai reiškia, kad vėl bus krūva judančių detalių, filtrų ir kitų daviklių, kurių nereikia elektra varomam auto. Tai mums kaip vartotojams ekonominiu atžvilgiu pigiau eksplotuot elektromobilį, nes ten yra mažiau judančių detalių, filtru ir visokių kitokių nesamonių. Pataisykit jei klystu.
lizunas 2019-10-23 14:01
Štai tau atsakymas https://www.youtube.com/watch?v=gmtF-yPVUls
HardAxe 2019-10-23 15:02
"Nu viskas tvarkoje su tarša, tik man nepatinka vienas dalykas, vandeniliu varomas vandenilio bateriją." Taip būtų teisingiau
SaMaras 2019-10-23 20:53
Kaip suprantu, vandeniliu varomuose auto ličio baterijų dar nededa? Kažkaip nelogiška, hibriduose su VDV tai be pačios baterijos reikia dar el variklio, reikia brangaus konverterio ir sistema „atsiperka“ o čia jau ir variklis ir konverteris yra sumontuoti, tereikia kažkur padėti energiją stabdymo ir lėtėjimo..
HardAxe 2019-10-23 21:50
Bent kai kurie modeliai deda nedidelę, kiek mačiau. Kaip pats sakai regeneracijai, bei pikams, turbūt H celės nepajėgios taip greit prisitaikyti prie kintančios apkrovos?
AAA000 2019-10-24 04:46
cele savo esme ir yra vidaus degimo variklis. ji ima kura - vandenili. ji ima deguoni is oro. ir ji atlieka oksidacijos reakcija (deginima) savo viduje. tik cia yra kitoks siektiek tipas - tobulas vidaus degimo variklis. jo energijos konvertavimo iseiga arteja prie 100%. kaip ir elektros varikliai yra is esmes tobuli su panasia konvertacijos iseiga, artejancia i 100%. celes tiesiog yra vidaus degimo varikliu galutinis evoliucinis rezultatas. geresniu jau nebebus sukurta manau. bus tik istobulinimo laipsnis nebent gerinamas. prie apkrovos celes pilnai pajegios prisitaikyt. bet cele neregeneruoja atgal to vandens i vandenili ir deguoni o akumuliatoriai sugeba ir kaupt ir atiduot, nes reakcija juose griztama. siaip teoriskai manau galimetu ir cele priverst skaidyt vandeni elektrolizes budu gal istobulins iki tokio lygio ir jas. kolkas tokiu bandymu nesu girdejes, kad kas darytu. dabar tekelia tik nk laipsni. --------- kas liecia straipsni. ten parasyta kad labai svarina ora bet kazkaip neatkreipet demesio. parasyta ir dar kai kas - yra naudojamas sausas tersalu nusodinimas filtre. ir paskui dar slapias tersalu nusodinimas kazkur vandenyje. o video propagandinis - atseit viskas gerai. bet ta sportininke turetu pagal mane ne tik kvepuot isvalytu oru ar ten vandens dalelemis ore, ar ka ten paskleidzia i ta burbula. jei teigiama kad procesas "visiskai svarus" - ji dar turetu suvalgyt ir filtrus, o taip pat isgert ir ta vandeni, kur nusodina priemaisas. pateiktam video ta matet? as kazkaip nepastebejau. tai va tiek ir norejau parasyt apie "tobula" Hyundai ekologiskuma... pagal mane visos technologijos geros. ir vdv varikliu tame tarpe puiki technologija. ir nebutina ju atsisakinet propagandiskai - jei zinai kaip susitvarkyt su pasekmem. o tie, kur varo ant pacios technologijos - pagal mane yra bezdziones. ir sitas video skirtas butent bezdzionems kad susiformuotu bezdzioniu kritine mase klausimas tik tame, ar paskaite sita straipsneli ir paziureje video - jus irgi busit ju tarpe? juk gana itaigiai kviecia
tø.mãs 2019-10-24 05:54
Pagaliau judama teisinga linkme, nuo pat pradžių reikėjo vystyti šią šaką, o ne gaminti nesamoningus elektromobilius, iš kurių nauda - tai nuvažiuoti iki parduotuvės, plius naudojamo ličio gavyba ir jų baterijų gamyba su ekologija visiškai neturi nieko bendro.
HardAxe 2019-10-24 09:53
Skaidyt gal ir ne problema, bet reikės ataušinti ir suslėgti iki 600bar. Nematau to artimiausiu metu regeneracijoj. Greičiau super kondensatoriai ištobulės.
BishopaZ 2019-10-24 12:02
O tai kas kaltas kad oras pas mus lauke uzterstas ir negali ishkart tokio vartot, huinday ji tik ishvalo. Mano galva tai ir turetu but ateitis tikrai svari, kad vargu ar svariau gali but. Elektromobiliai mazai kuo skiriasi nuo benzininiu pridejus gamybos sanaudas ir budus. Jau vien kobalta, kad ishgaut afrikoje naudojamas tiek vaiku tiek vergu darbas ir kiekvienas perkantis elektromobili tai turi turet sau ant sazines, beje ta pati elektra kazkur 2/3 ishgaunama naudojant fosilini kura...
AAA000 2019-10-24 13:29
o tai ka butent TU siulai su tais vaikais daryt? gal pvz susaudyt vietoje, kaip siulo komunistai, kad to kobalto nekastu ir kapitalizmas subankrutuotu visam pasauly? ar atsivezt i Lietuva ir padalint visiems po kelis? ka isvis tai isspres, jei jie to kobalto nebekas? kas pasikeis pagal tave? pagal mane jie tada tiesiog nudves del bado arba susaudys vietiniai is gailescio cia pagal tave bus geresnis variantas ir sazine tavo bus ramesne tada? man atrodo gal geriau propagandos makaronus pirma gal nusikabink, pries rasydamas toki pigu komentara... as siuo atveju manau kaip tik reikia skatint elektromobilizma. tada augs elektros energijos poreikis vidaus vartojime, europos sajunga prades ziuret kaip tos elektros daugiau prisigamint ekologiskais budais. vienas is tokiu variantu - saules energija. o jos pilna dykumose ir ties pusiauju. arciausiai Europos tokios vietos yra butent Afrikoje. tada masinis elektromobilizmas Europoje privers Europa prisijungt ar bent atsigrezt i Afrika. kad galetu plestis elektros energijos gamybos pajegumai ir bendradarbiavimas. kartu i Afrika ateis ir Europietiska tvarka su vergijos faktiniu panaikinimu (kaip pas mus jau daugmaz atejo, nors konservai trumpam vel ivede lazo sistemas). nu ir taip elektromobilizmas isgelbes tuos Afrikos vaikus. o tai ka parasei TU - tai tu Afrikos vaiku zudymo pasiulymas is esmes. ir dar tu kazka ten aiskini kad sazine cia kazkam turi prabust? tai butent TAU gal ir turetu prabust? nu kai makaronus nusikabinsi nes pagal mane kuo labiau stabdysi elektromobilizma - tuo daugiau Afrikos vaiku nuzudysi butent TU o jei tu cia sita propaganda pries elektromobilizma samoningai platini - tave dar ir baust reiketu, uz Afrikos vaiku netiesiogini zudymo skatinima
mobilunkas 2019-10-24 13:49
jei sukuria vandenilio celes, tai kodel imt ir nesukurt benzino celiu, ateina benzinas reaguoja su oru pagamina elektra ir vaziuoja elektra? vistiek kad pagamint vandenili reiks kazka degint ar is kazkur elektros daug paimt
AAA000 2019-10-24 13:53
kuria ir tokias. problema yra butent pirminiam kuro grynume. cele pradeda sudinai veikt - jei kuras negrynas. naudingumas pasidaro labai zemas ir ekologija prapuola. pati cele uzsitersia ir sugenda. ir t.t. o grynas kuras labai brangus. vandenilis faktiskai pigiausiai isgryninamas kuras - tinkamas deginimui celese. o kaip matom is straipsnio - ir deguonis turi but pakankamai svarus o tai irgi kainuoja ir kuria problemas ekologijai. ten tie filtrai gal nesuyrantys tukstancius metu... tersalu nusodinimas - tai faktiskai tersalu koncentrato gamyba. kai visi prades vazinet - uzterstumas gali pakilt vien nuo tokio tipo celiu kiekio. kas kad is duslerkos eko isenda, tai kitur tarsa gal slepsis dar baisesne. pagal mane geriausia pirma praktikoje isbandyt. as rinkciausi geriausia varianta is keliu. skatinimo budu. o ne dirbtinai ribociau siektiek tarsesnes technologijas. draust isvis nesamone. ypac isbandytas ilgametes, kaip vdv. cia bent problemos zinomos. uztenka intelektualiai ribot. pvz pagal apgyvendinimo tankumo zonas - kur tarsa aktualiau. tik tada bus TIKRAI geras sprendimas globaliu mastu.
AAA000 2019-10-24 14:21
cia tik vienas is budu. atausint ne probema - nes greita regeneracija ir suslegimas is esmes nebutina. galima kokiam tarpiniam balione pasaugot. ir suslegt letai. galima chemiskai i koki jungini sintetint - kaip fabrikuose. kur nereikalauja slegt. ir lengva atpalaiduot. bet ten agresyvi chemija ir mazint fabriko iranga iki telpancios automobilyje reikia. kiek girdejau prototipu irgi yra as neatmesciau sunkesniu metalu deginimo technologiju. ten manau energetiskai talpesni ir praktikoje gali but maziau problemu. tik neaisku ekologiskumo aspektai ir galutine kaina. vandenilis bent jau salyginai pigu, geriausiai isbandyta viskas ir tiketina pakonkuruotu. bet cia labai sudetinga bezdzioniu daugumos mentaliteta pakeist - kad pereit visuotiniskai. labai tektu viska is esmes keist. verslas to niekada nesiims SAVAIME ir kai stabdo iskart du pamatiniai is triju - tiesiog niekas nevyksta. ir tiek
Benediktas 2019-10-24 17:45
Viską gražiai rašai į temą apie vandenilį, bet kadangi visada balsuoju arba už konservatorius arba liberalus, tai gal gali paaiškinti, ką turėjai omenyje tame sakinyje ?
SaMaras 2019-10-24 18:00
Kad lyg yra metano kuro celės, tik nepamenu, kas su jomis negerai..
Berserkas 2019-10-24 19:04
Pirkdami šokoladą ir kakava, žmonės turėtų pagalvoti apie vergaujančius vaikus.
donatasv 2019-10-28 21:14
Dabar aišku, nežinau kodėl, gal dėl to kad niekad nesidomėjau, kaip veikia vandenilio variklis, bet visad įsivaizdavau jį, kažką panašaus į vidaus degimo variklį, panašiai kaip su naftos produktais. Dabar Japonų vystoma vandenilio technologija išties pasidaro įdomi, energijos pasaugojimas išgrynintam vandenilyje, gal ir nebloga idėja, kada vėjo turim daug, kada saulės turime daug ir panašiai... Tik viena bėda, prieš gal 15/20 metų visi rėkė, kad benzinas yra labai taršus kuras, persimetėm ant dyzelio pasirodo CO2 netoks nuodingas, bet problemų sukelia ne ką mažiau, daugiau nei tikėjomės. Žaisdami su deguonimi ar vandeniu neprisižaisim kitos bėdos? Vis vien Musko idėja važiuoti baterijų pagalba yra geresnė, saugesnė turint pakankamai švarios energijos. Vienai idėjai trūksta pigaus vandenilio išgryninimo, kitai efektyvių ir pigių akumuliatorių.
Berserkas 2019-10-28 21:49
Kokią bėda galima su vandeniu ir deguonimi prisidaryti?
immortallt 2019-10-28 22:23
Vandenilio ne tik išgavimą reikia tobulinti, bet ir saugojimą, transportavimą bei perpylimą į "baką". Akumuliatorių tobulinti nebereikia, kad išstumtų VDV, užtenka jų tik gamybos kiekį toliau didinti ir kaina mažės vien dėl efektyvesnės gamybos, didesniais kiekiais. Vandenilis nelabai turi pranašumų prieš akumuliatorius, nebent tai, kad pripilti baką gali greičiau. Tačiau infrastruktūra yra nerealiai brangi. Viena kolonėlė, kuri per parą galėtų papildyti apie 30 automobilių kainuoja apie 2 milijonus eurų. Jei sakome, kad tokia kolonėlė veikia 100% išnaudojama, tai atsižvelgiant į kapitalo kainą ir imant atsipirkimą per 10 metų, tai vien už tai, kad naudojiesi tokia stotele, reiktų kiekvienam automobiliui palikti 27€ ir dar prismesti antrą tiek, kad nuvažiuotum kokius 400km. Čia be jokių mokesčių.