O kaip dėl vidaus degimo variklio? „Mazda“ tik ką pristatė savo pirmąjį elektromobilį „MX-30“ – geros savybės, dėmesys aplinkai, tik kad kaina nelabai draugiška (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-10-24 14:41
vartotojai teiginiu neperka. jei jiems reikia erdves - perka mini furgona ar minivena. ir dar damoka.
mch0lic 2019-10-27 22:03
Bintą tiek Mazda tiek žurnalistai rūko. 210km range su nepraktiškom durim - konkurentas matai Konai, Niro ir Nissan Leaf'ui.
FtBall 2019-10-27 22:16
Na, man patinka Mazda, kad jie sugeba kitaip pažiūrėt. Dabar realiai viskas yra _perdėtai praktiška_ - malonumas nustumiamas į šoną. Didelius atmosferinius variklius praktiškai pašalino - mažas turbo "praktiškiau". Dabar jau net Mazdos 2 litrų variklis yra didelio darbinio tūrio, lyginant su konkurentais. Sedanai, kupė - irgi nykstanti rūšis, nes hečbekai ir universalai patogiau. Dėl skonio nėra ko ginčytis, bet man daug maloniau vairuot 3.6 CC, nei 2.0 turbo, nors ir puslitriu daugiau benzo ima. Lygiai taip pat daug maloniau važiuot kabrioletu 70km/h greičiu, net jei dėl to dvigubai ilgesnė kelionė. Nepraktiška, bet malonu. Mazda būtent į malonumą ir orientuojasi.
immortallt 2019-10-27 23:22
Tau turbūt maloniau vairuoti ir mažesnės galios bei mažesnį atstumą nuvažiuojantį elektromobilį Kad tik kitaip.
FtBall 2019-10-28 16:21
savybės yra geresnės. Bet kai tik galimybės leidžia, nedvejodamas rinkčiausi Mazdą.
immortallt 2019-10-28 18:05
Kiek kartų per metus nuvažiuoji 400km vienu ypu? 90% europiečių nė karto. Taip kad per kurią vietą neužtenka?
FtBall 2019-10-28 18:20
Skaitei mano komentarą? Tenka duot minusą ne dėl to, kad tau nepritarčiau, bet dėl to, kad atidumo šįkart pritrūko
immortallt 2019-10-28 20:48
Tavo komentaras yra iš tuščio į kiaurą pilstymas ir bandymas sakyti, kad nėra svarbu nuvažiuojamas atstumas, bet akumo dydis tiesiogiai koreliuoja ir su automobilio galia ir pajudėjimo greičiu. Taip pat ir su krovimo greičiu. Taip kad vienintelis pliusas iš mažesnio akumuliatoriaus - mažesnė įsigijimo kaina, kas vėlgi niekaip neprideda "važiavimo malonumo". Taip kad minusą gali atsiimti ir užsidėti sau.
Xdmin 2019-10-28 22:23
Mazda turi kitoki poziuri i vairavimo malonuma. Ne kilowatai malonuma duoda, bet mazesnis automobilio svoris, kas leidzia vikriau manevruoti. Ir tai jauciasi beveik visuose Mazda modeliuose. Zinoma, tai turi ir minusu, barskejimai, garso izoliacija, mazesnis nuvaziuojamas atstumas ir panasiai, bet abu dalykus gauti uz prieinama kaina neimanoma.
mch0lic 2019-10-29 09:40
Tai gali imt tą nepraktišką Mazdą už 35-40k€ - kiekvienam savo. Aš suprasčiau šitą Mazda žinsnį jei automobilio kaina būtų 17-23€k, bet imt nepraktišką SUV su dar nepraktiškesniu range (nepamirštam ir akumuliatorių nusidevėjimo) vietoje to, kad už tą pačia kainą pasiimt Model 3 Range Plus? Gal kažkada pasiūlys LR variantą, bet... ateina VW su savo ID.3 kuris sudomins mases, rinkoje jau yra Kona ir Niro SUV už panašią kainą, todėl man šitas Mazda žinsnis primena priverstini compliance car pristatymą rinkai. Dėl menkos akumuliatoriaus talpos ir nepraktiškų durų greičiausiai nesusikauks didelio populiarumo, ko greičiausiai Mazda ir siekia.
Nerkus 2019-10-29 10:21
Tekste nėra vieno įdomaus dalyko - kaip papildomą opciją bus galima pasirinkti rotorinį variklį su generatoriumi baterijų krovimui. Veikimo schema bus panaši į opel ampera. Rotorinis variklis yra kompaktiškenis už paprastą variklį, bei dirbs optimaliomis apsukomis ir neturės rotoriniam varikliui būdingų problemų.