Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-10-25 19:15
pagaliau zingsniai daromi elektromobilio pavaru sistemu tobulinime. senai jau laikas. pagaliau keiciasi gamintoju poziuris - nes tedare iki siol tik elektromasinytes ant vdv topologines bazes. va sito tikrai laukiau.
Paramotoras 2019-10-26 09:13
Ir su savo juokingu range taps dar juokingesniu.
Evil Goku 2019-10-26 11:30
Kad galėtų išnaudoti antrą varikli, turės didinti ir baterijos talpą, todėl nuvažiuojamas atstumas turėtų padidėti.
AAA000 2019-10-26 12:58
ne tik. geriau isnaudos pvz stabdymo regeneracija. dabartiniai variantai gal net 30% nesiekia. galimi tobulesni vairavimo budai. pvz automobilio apsisukimas vietoje. cia pilna sriciu kur laukia kruvos naujoviu. butent tik elektromobiliuose. su vdv tai buvo isvis neimanoma, nes ten variklis is esmes tegali but tik vienas, o net jei ir deda 2-5 vienetus - juos vistiek butinai blokuoja. elektromobiliams sito apribojimo ner - ir tai labai daug ka keis.
mch0lic 2019-10-27 21:36
O Leaf'o akumuliatoriai vis dar oru aušinami? Pirmos kartos akumuliatoriai sąlyginai greit nusibaigdavo regijonuose kur arba labai karšta arba šaltos žiemos (nedraugiškas klimatas akumuliatoriams). Smagu aišku, kad tobulina, bet manau ne tą ka reik.
AAA000 2019-10-28 02:25
nusibaigia ne del ausinimo trukumo, o del perteklinio akumu apkrovimo. per mazas talpumas. salona vairuotojai dazniau kaitina arba vesina. pereksplotuoja. ir nepaveza akumai didesnio apkrovimo ir iskrovu ciklu kiekio. ir taip jau ant ribos gamintojas deda ta akuma.
cia yra toks vienas buhalteris, kur aiskina - kad ausinimas yra pazangu ir privaloma akumams nu, nes Tesla deda, o Muskas genijus tau galejo susidaryt neteisinga nuomone. neuzsikresk buhalterizmu
Teslose tiesiog specifiniai lepus karsciui akumai. ir jie tokie ne del Teslos kaltes, o del Panasonic - kaip generalinio partnerio. bet uztat lengvesni siektiek. akumams kur eina pas daugeli kitu elektromobiliu gamintoju priverstinis ausinimas neduotu jokio privalumo, o tik papildoma energijos pereikvojima.
konkreciai pas Nisan akumuose neteisingas tik celes dydis. turetu but mazesniu celiu, kad galimetu dvigubint ar trigubint bendra talpuma pagal vartotoju poreiki. kai viskas sukabinta ant vienos celes - tada butinas arba balansavimas (ir to balansavimo priverstinis ausinimas ). vel bereikalinga vartotojui iranga, uz kuria jis tures susimoket. arba butina labai kokybisku-kalibruotu celiu gamyba - o cia konfliktai su celiu tiekejais. nespeja gamint.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nissan“ ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 arklio galias, bus varomas visais ratais ir nustebins savo komforto lygiu