Išradėjas pasirašė daugiamilijoninę sutartį gaminti naujas elektromobilio baterijas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-10-25 19:40
siaip nepaminejo - kad ju ciklu kiekis nedidelis is esmes cia labiau neikraunama baterija, kuria reiketu daznokai keist. nu kaip vienkartinius galvaninius elementus visokiam slamstui, kuriuos esant norui (tik kai kuriuos) su sudetingais ikrovikliais galima atgaivint (ZENKLIAI prarandant pirmini talpuma ). ir ikrovimas (regeneracija) speju labai letas - gal net savaites truks. jei istobulino - tai puiku - vdv cia bus visiskas ragas, jei bus PAKANKAMAI pigu tu galesi turet kelias tokias baterijas garaze ant pakeitimo rezerve. ar net veziotis papildoma. toks variantas tikrai realus. tiesiog nelabai iprastas. ir kaina nelabai aiski. cia ka zada - kad vos ne 10 kartu pigiau - tai aiskiai paistalai. ir dar. pradzioje geriausiu atveju smulkiems prietaisams tebus. zoliapjovems kokioms tipo. nemanau kad prisikas tokia baterija iki elektromobiliu anksciau nei per 5 metus - net jei uzvartys milijonais. licio akumai gal tik per 20 metu prisikase...sitas tobulintojas uzsilenks greiciau ir didziojo samokslo teorijos pasitvirtins
nerimas 2019-10-25 21:12
Rankose laiko karinio tipo įrangos bateriją ( tokios naudojamos pvz radijo stotims). Aišku į korpusą galima įkišti ką tik nori. Visgi - jau ne kartą matėme tokius "proveržius". faktas, kad šitas veikėjas pasirašė sutartį ne su "Tesla" sako, kad arba jis savao šalies patr( )i(Di)otas, arba, kad idėja buvo atmesta, kaip netinkama masinei gamybai (arba bent jau pralaiminti dabartinėms technologijoms). Nors esu glogalaatšilimaskeptikas - tik džiaugčiaus, jei šios paterijos būtų tiesa... Na ir vėl 0 kaip minėjau, paskutiniu metu "proveržių" baterijų ir akumuliatorių gamyboje yra kalnas - ir nė vienas nėra evektyvesnis už LiIon
robertasdd 2019-10-25 21:40
aaa, paminejo. "vidutinei seimai reikes kraut kelis kart per metus". auto garantija 5 metai, tai tarkim ykrovimu reikes iki 15. reiskias batareika (kitaip nepavadinsi) atlaikys 30. o teorinis pakrovimu skaicius 50. nors labai noreciau tiketi kad tai pagaliau bus proverzis. (auto be vdv ir nuvaziuoja 2k km - fantastika!) jis beveik vienintelis, is visu kitu, dasikapstes iki pusetinos masines gamybos.
GNU 2019-10-26 01:11
“Slaptas ingredientas” skamba labiau kaip sukčių triukas, o ne rimtas proveržis. Išsivysčiusiam pasaulyje paprastai išradimai apsaugomi juos patentuojant. Na bet norėtųsi tikėti, kad čia tik vertimo klaida, ar iškraipyta informacija.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-26 07:34
O man, "vidutiniam vairuotojui", tie 2k km tai ~2 savaitės. Ar po metų nereiks auto išmest?
AAA000 2019-10-26 08:19
------------ pasikartosiu - dabar egzistuojancios (aliuminio-oro) baterijos yra vienkartines. su geru svorio-energetinio talpumo parametru. cia tikrai straipsny nemeluoja. ir chemine reakcija is esmes atstatoma. ir cia matyt kazka nuveike, kad padare ikraunamas - kaip giriasi. tokiu prototipu irgi yra. visa kita - sakem vandeny pabraizyti paistalai ir tiek... jei jau ruostusi gamint - bent jau veikianti pvz pademonstruotu. nes duodama suprast, kad kaip ir yra toks pvz sukurtas - atseit beliko gamybos linija suprojektuot... bet jokiu foto net ner i veikimo irodyma. va cia jau panasu i blefa.
immortallt 2019-10-26 08:51
Jei baterijos ne Tesla, AAA iškart gina, nors net nežino, ar jos iš tikrųjų buvo sukurtos
kestutisz 2019-10-26 11:29
O tipo nedzin? Svarbu važiuotų ant elektros, kad ekonaciai būtų laimingi, o kad kas kažkiek laiko reikės degalinėse išpilti ir susipilti naują elektrolitą dzin. Kad paskui tą seną elektrolitą reikės laidoti kokiam Afrikos ežere? Dzin irgi, svarbu teršti ne pas save ;)
AAA000 2019-10-26 13:04
cia tik buhalteriams taip vaidenasi man svarbu geriausi sprendimai vartotojams. as vartojimo fanas. mano poziuris paprastas : vartotojas turi gaut geriausia sprendima naudingiausiom butent jam salygom. o kazkoki firmini prestiza bet kuris buhalteris gali giliai susikist i sikna - jei jam tai aktualu jei tu Teslos fanas - tai siulau taip ir pasielgt su Teslos logotipu
AAA000 2019-10-26 13:13
siaip ten tas "slaptas" elektrolitas yra tiesiog valgomosios druskos tirpalas jei ka tu ji nedideliais kiekiais gert manau galetum net nelygink su kokiu svino akumu elektrolitu pvz - kur junginys labai agresyvus. aisku bus ten kazkokiu priedu matyt - nu nes labai labai "slapta" formule
immortallt 2019-10-26 13:35
Geriausią sprendimą naudingiausiom sąlygom... Tai tipo fotovoltoniką su beveik 80% efektyvumu ir kaina maždaug 100k € už 1kW? Esmė, kad būtų žemiau gamybos savikainų prekė pagal geriausią technologiją, o ne ekonominis atsipirkimas. Dabar aišku, kodėl gyvenime sunkiai sekas.
Xdmin 2019-10-26 14:43
Deja, bet si naujiena yra netikra. 1. Saltinis: Daylymail. 2. Vienas zmogus, garaze, isrado tai, ko nesugeba israsti istisos mokslininku komandos laboratorijose. 3. Viskas slapta, gal net patento nera. 4. Panaudojimo sritys: tuk tuk'ai, dviraciai, ir ne elektromobiliai, bet VDV perdarymo komplektai. Sorry, bet sitas straipsnis yra blogiau nei gearbest reklama, geriau jau istrinkite ji.
AJ 2019-10-26 15:55
Panasiai sukure ir "Starlite", taciau isradejas greiciausiai sia medziaga palaidojo kartu su savimi. Yra nemazai youtube video, jis dalyvavo ir moksliniuose kanaluose ir kiti mokslininkai patvirtino jo isradyma, siaip viskas matosi video. Taciau jis recepto niekam nesake, o visus prototipus sunaikindavo, kad paslepti recepta... Tesla irgi pradejo nuo mazu bateriju po to tas mazas sujunge ir gavosi didele baterija. Jei jisai jau pasirase sutarti, tai jisai jau laimejo milijonine loterija. Siaip teisingai galvoja, pradeti nuo tuk tuk ar ten riedlenciu, mazesnes rinkos, kai "verslo zandikaulis" uzaugs tai gales atsikasti ir didesnes rinkas, kaip masinu gamyba. Tesla irgi ne per viena nakti pati save pasistate, viskas prasidejo nuo 2004, tai praktiskai jau 16 metu praejo nuo Teslos ikurimo, kad pasiekti tai ka pasieke. Be to Teslos vadovas labai kietas riesutelis. Cia sitas isradejas ir liks paprastu isradeju, abeboju ar jis pataps vadovu ir lyderiu naujos baterines technologijos srityje. Taip pat nepamirskime Tesla vysto labai daug technologiju, o ne tik viena specifine technologija. Pirmas masinas su sia nauja technologija gali praeiti 10, 20 metu, kol sukurs normalia masina. Nes kiek reikia investuoti i visas stakles, automatizacija, dezaina ir t.t. Butu geriau jau su Tesla bandes pasirasyti sutarti, butu uzkariaves pasauli, bet tikriausiai ne kasdien jam siulo pasirasyti milijonines sutartis, tai kas jam belieka...
Berserkas 2019-10-26 17:02
Man irgi keista, kad tokias superines baterijas naudos tuk tuk'uose, dviračiuose, o ne prabangiuose automobiliuose. Ir taip aišku iš kur jie užsidirbtų daugiausiai, o dabar kažkokiuose pigiuose šlamštuose naudos.
punktyras 2019-10-26 18:00
Man irgi atrodė, kad TGTBT, bet snopes.com patikrinau Trevor Johnson, nieko neradau, Johnsono kompanija, reklamuojanti šią/tokią technologiją, egzistuoja, ir pateikia daug atsakymų - https://www.metalectrique.com/faqs. Tai pamaniau, jei ne tiesa, tai bent naujas požiūris, viena iš galimybių, taip sakant. BBC apie juos irgi praneša – https://www.youtube.com/watch?v=38cKvIQzHG0
GintarasStalauskas1 2019-10-26 22:52
Portalas skleidžia nepatikrintas naujienas kaip tikras. Kažkokiame kitame resurse skaitau: "[Author’s note: A Google search for “Austin Electric Essex UK” failed to turn up any information or website for the company. The photos in the Daily Mail story are proprietary and cannot be republished by CleanTechnica, but nothing prevents you from reading the Daily Mail story yourself. I have guests from the UK staying with me at the moment and they suggest the Daily Mail may not enjoy the highest reputation for journalistic excellence.] "
immortallt 2019-10-26 23:27
Kažką sukūrė, kažkokie neaiškūs mokslininkai patvirtino, bet niekada nepasiekė lentynų - išvada, nesukūrė, arba ką sukūrė neatitiko to, kas buvo reklamuota.
HardAxe 2019-10-27 02:08
net jei tai tiesa niekas nesulauksit automobilio su 3000km rida. tiesiog bus mazesnes baterijos ir nuvaziuos ta pati 600km.
Xdmin 2019-10-27 10:22
Punktyro nuoroda viska paaiskina. Ne baterija sukurta, o nauja kuro rusis, tai yra vienkartine baterija, kaip AAA000 ir sake. Taip pat, aisku pasidaro del panaudojimo sriciu - automobiliams pigiau vaziuoti iprastu kuru nei siuo, todel i sia rinka nezengia. Tuk tuk'uose ir dviraciuose galbut ir gali prasiskinti sau kelia, nes tu maziuku VDV varikliuku resursas gana mazas, o sita baterija mazai padidintu svori, bet leistu vaziuoti gana toli.
Berserkas 2019-10-27 10:41
Tokios baterijos leistų sumažinti superelektromobilių svorį. Lenktyninių elektromobilių svorį, visokiuose Formula E naudot ir pnš.