Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-11-08 13:42
ziurek tu man - padare teisinga ir sakyciau labai savalaiki zingsni gal pagaliau prades montuot i Teslas normalesnius akumu blokus.
visgi manau samsungo akumai gal pazangiausi siam momentui - bet ten irgi cirkininku kompanija
Arunas1948 2019-11-08 17:47
Paprasciausiai tai kinu salygos norint gaminti ir prekiauti Teslai. Kinijoje elektromobiliai nekraunami o keiciamos jau pakrautomis baterijomis, tai uztrunka 10 minuciu, panasiai kaip senoveje keisdavo arklius kelyje bet mums toli iki Kinijos, atsiliekam negriztamai.
AAA000 2019-11-08 18:18
gal nebesvaik. ju net aukstavolciu automobilio ikrovimo rozeciu vietinis standartas yra.
robertasdd 2019-11-08 20:10
kokios dar kinu salygos. straipsnio rasytojas pasidometu geriau bateriju tiekimo galimybemis. ir isskirtinemis panasonico teisemis. tiesiog panasonicas vienintelis sugebejo teslai garantuoti toky kieky batarkiu, bet kinijos teslai jie jau nebepavesh, todel naturalu, kad muskas derasi ir su kitais tiekejais. beje europij dar blogiau - anglijoj esanti gamykla (tik nezinau ar ji panasonico) jau pernai 95% buvo uzkrauta vien leaf'u (ir tai vienintele priezastis kodel nissanas ju negamina daugiau)
jull 2019-11-11 03:51
Cia yra dazniausia elektrine transporto priemone, praktiskai visi tie ju triraciai (50% transporto) perdaryti i elektrinius, kad nereiketu moket tarsos mokescio. Naudoja jie svino-rugsties akumus, tai aisku, kaip ju nekeisi:) Ir cia Beijin, sostinej. Kas darosi provincijoj tu nei matyt nenori...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Panasonic“ praranda išskirtines teises? Pranešama, kad „Tesla“ užsitikrino susitarimą su didžiausiu Kinijos baterijų gamintoju „CATL“