Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MariusStasauskas 2019-11-12 22:22
Youtube video apie Bugatti Chiron pagrindinio vairuotojo/bandytojo paklausė gal būtu geriau jeigu Chironas svertu pora šimtu kg mažiau. Pagreitėjimas būtu dar geresnis. Atsakymas buvo - ne. Reikalingas tam tikras svoris, kad padangos optimaliai sukibtu su kelio danga. Su mažesniu svoriu tik visa laika “šlifuos”. Yra antras golfas su 1200 ag. Bet jis su visais varančiais ratais, specialiomis padangomis ir ant kibaus paviršiaus “šlifuoja” važiuodamas ant 200 km/h. Tai tas pats tinka ir šiems dviems automobiliams
vanduo4 2019-11-12 22:23
O kai variklio jėga susilygina su trinties jėga, kas atsitinka tada?
immortallt 2019-11-12 23:01
Ne AAA čia padeginėja teslas?
laurius 2019-11-13 00:04
Tuomet svoris tampa trūkumas.
itsunoshiyuga 2019-11-13 00:11
ziuriu cia visi nobelio premijos nusipelne beveik. didesne mase niekada nera naudinga. formules visada visos suktu ratus prie betkokio greicio jei ne aerodinamika ir sukibimo kontrole. mazuose greiciuose varikliai ir taip gali prasukt ratus be problemu. aisku mase padetu, bet ta pati mase kenkia greitejimui: mase=blogai. didesniame greityje kaip ir butu naudinga kad nepakiltu i ora, bet tik prie didelio pasipriesinimo, bet tada jau nebelai koks greitejimas bevyksta, plius, net ir tada naudojamas aktyvus aero vien tam kad ne taip oras vilktu. jie specialiai mazina pasipriesinima(kartu ir ratu prispaudima, kuriam, kaikuriu nuomone reikia mases)(nes elementaraus lengvuju automobiliu svorio visiskai pakanka(o ne 2,5 tonu kiek jos abi sveria) kad greiciau begetusi. svoris butu naudingas posukyje, bet norint greitai ji issukti visi mieliau naudoja prispaudima, o ne svori. net dugno tunelio sukuriamas prispaudimas daug naudingesnis, nes padidina prispaudima be pasipriesinimo. nematau ne vieno scenarijaus kada svoris butu naudingas. del padangu ir optimalaus sukibimo - tam yra skirtingi matmenys. manai kad praslys - dedi kazka platesnio ir kibesnio. kazkaip itariu, kad porsche turejo platesnes padangas kurios turejo jam padet. netikiu as top gear visiskai. jau kelintas kartas kaip jie stengiasi issidergti is teslos ir cia visiskai negraziai daro.
ir cia kazkas norejo kad butu irodytas kad klysta. svoris kenkia visada. visi mazgai yra stipriau apkrauti. norint islaikyti dvieju skirtingos mases, bet vienodo aptakumo kunu greicius sunkiau bus sunkesniam del trinties. net del tu paciu padangu trinties, nes joms teks didesne apkrova, jei vienodos.
jei tesla ir taycan turi tokia pat galia tai tie 100kg turejo nulemti porsche pralaimejima visais atvejais.
laurius 2019-11-13 00:22
Taip, turėjau galvoje rimties trintį, bet slydimo trintis taippat tiesiškai priklauso nuo masės taigi nesupratau ką norėjai pasakyti. Gali patikslint?
Pompa 2019-11-13 04:09
vanduo4, kui aunkesnis kūnas, tuo jis inertiškesnis. Kuo kūnas inertiškesnis, tuo reikia sueikvoti daugiau energijos ji išjudinti. Pamastyk logiškai. Tau lengviau fūrą pajudint ar dviratį? O kodėl dviratį lengviau? Tik dėl masės, o ne gabaritų.
MariusStasauskas 2019-11-13 09:31
Nuo 12 minutės pažiurėk ir pakomentuok jo žodžius.
Berserkas 2019-11-13 11:32
Berserkas 2019-11-13 11:35
Kalbant apie Tesla ir Taycan tai dar reikia atsiminti jog skirtingi padangų matmenys, skirtingos pavarų dėžės. Netgi vienodos galios varikliai gali turėti skirtinga sukimo momentą ir t.t. Oro pasipriešinimas. Labai daug dalykų įtakoja.
MariusStasauskas 2019-11-13 13:06
Tu nejauti, kad prieštarauji pats sau? Tavo citata “didesne mase niekada nera naudinga”, o dabar rašai “ todėl reikalingas didesnis svoris”.
Butent, kad čia išvardintomis mašinomis pasiekti norima tiksla, kuris irgi skirtingas, reikalingi skirtingi sprendimai. Vieni nori maksimalaus greicio, kiti maksimalaus pagreteijimo, dar kiti maksimalaus sukibimo posukiuose. Chironas niekada nebus F1, kaip Tesla ar Porshe nebus kaip Koenigsegg ir t.t. Išvados: didesnis svoris kai kam yra pliusas, kai kam minusas. Ir nereikia guldyti galvos už tai, kad didesnis svoris visada yra blogis.
vanduo4 2019-11-13 13:26
Nepamiršk fakto jog kūnas jau juda ir jo išjudinti neberekia. O palaikyti esamą greitį reikia daug mažiau energijos nei tokį patį greitį pasiekti. Kas čia taip sudėtingo suprasti?
vanduo4 2019-11-13 13:49
Pasakei tą patį ką ir aš, kad svoris prie tam tikrų aplinkybių padeda. Kam tada tuos minusus man dėjai, gal paaiškinsi?
Ar_as? 2019-11-13 14:01
Nes galvos nukirtimas irgi padeda nuo galvos skausmo ir dar krūvos problemų.
vanduo4 2019-11-13 14:06
kaip paaiškinsi tą faktą jog pasiekti, tarkim, 100km greitį reikia daugiau pastangų nei pasku jį išlaikyti? Ar įmanoma atsilaisvinusią variklio jėgą panaudoti greitėjimui? Nuo kurio momento greitėjimas nebeįmanomas?
Dėkui.
Berserkas 2019-11-13 17:29
Nes svoris vis vien nėra teigiamas dalykas akceleracijai. Ir, kad tipo kai kūnas greit juda tai dėl svorio greičiau juda.
Šiuo atveju tiesiog didesnis svoris judant padidina sukibimą, dėl ko stabiliau laikosi kelyje (aišku tuo atveju jeigu svorio centras žemas). Tačiau tai nėra teigiamas dalykas akceleracijai. Taip pat ir stabdymui.
Sakai, kad didesnis auto svoris teigiamas dalykas, nes po kurio laiko greičiau važiuoja iš inercijos Čia tik tuo atveju jeigu abu atleistu pedalus (bet dar labai didele įtaką daro oro pasipriešinimas). Tačiau ne tuomet kuomet akceleruoja. Ir paprastai visada akceleruojama kuomet automobiliai tarpusavyje lenktyniauja. Kas reiškia, kad tai niekada nepadės lenktynėse.
Berserkas 2019-11-13 17:39
Didesnė masė nėra naudinga. Nes dėl jo kūnas lėčiau akceleruoja. O daug kas čia sakė, kad tai naudinga. O aš turiu omenyje, kad reikalingas didesnis svoris (su žemu svorio centru), nes padeda stabiliau kelyje važiuoti, tiesiojoje (gatviniai automobiliai čia netinka, paprastai sunkesni būna prabangesni dėl to pakaba visai netinkama, ir daug kitų dalykų). Jau prieš tai minėjau, tai turi neigiamų dalykų. Daugiau neigiamų nei teigiamų. Daug geriau tai išsprendžia spoileriai. Išskyrus tais atvėjais jeigu siekiama pasiekti kuo didesnį maksimalų greitį, tada spoilerių sugeneruojamas prispaudimas būna milžiniškas. Šiuo atveju kaip The Jesko. Prie maksimalaus greičio downforce būna didesnis negu pačio auto svoris.
MariusStasauskas 2019-11-13 18:03
Berserkas, tu ziurejai video kuri prisegiau?
dzo 2019-11-13 22:15
Gerbiamieji, jei jau sapaliuojate jog Porsche privalumas tai, kad ji 100kg sunkesne, tai paimkit ir prikraukit 100kg plytu i Tesla ir Porsche privalumas isnyks.
Darius995 2019-11-14 12:37
Mielai pakartosiu dar kartą: slydimo trintis yra gerokai silpnesnė, nei rimties trintis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsche Taycan Turbo S“? „Top Gear“ tarpusavyje palygino abu elektromobilius – rezultatai gana akivaizdūs (Video)