Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-11-13 22:49
straipsnis visiska nesamone. mechanine greiciu deze skirta geriau panaudot vdv varikli - kuris nedirba tiesialinijiniu rezimu. automatine deze skirta mulkiams - kurie nesugeba "jaust" vdv variklio ir naudotis mechanine pavaru deze jiems "per sudetinga".
bet dabar atsirado faktiskai tobulas pakaitalas - hybridine sistema. kai mechanines greiciu dezes darba atlieka elektrinis variklis. ir sita sistema faktiskai palaidojo visas seno tipo greiciu dezes kaip technologija - nes yra tobula vdv varikliu apkrovos valdyme. ta prasme tiesiog ivyko greicio deziu galutine evoliucija.
elektromobiliai cia isvis ne prie ko. jie atskiras automobiliu tipas.
dabar yra tiesiog elektromobiliai. ir vdv su hybridais. su seno tipo mechaninem ir automatinem greiciu dezem. arba jau su naujo tipo tobulom pavaru dezem. straipsnio autorius tiesiog neskiria - nes pavaru deze yra tiesiog reduktoriu tipas. su kintamu valdymu. ju kaip tik daugeja - naujo tipo ir lenkia elektromobilius kartais.
elektromobiliams valdoma mechaniskai pavaru deze nereikalinga. ten pakanka elektronines pavaros valdymo. mechanines pavaru dezes aplenks tik jei grynu elektromobiliu prades didet pardavimai labiau uz hybridus. o kol ner normaliu akumu - tas sunkiai tiketina.
mechanines laipsnines greiciu dezes siam momentui isstume butent hybridai. o ne kazkokie idiotai besirenkantys "su automatinem dezem" ar elektromobiliu pirkejai. pacios mechanines pavaru dezes niekur nedingo. jos tik pasidare tolydinio valdymo. ta prame - tobulos visam apsuku diapazone. ir net gali daryt neigiamas apsukas isejime nekeiciant variklio sukimosi krypties. net elektromobilis to nesugeba sklandziai - ji reikia perjungt i generacija arba perjungt polius taip kad cia dar neaisku su mechaninem greiciu dezem - gal net elektromobiliuose gali atsirast jegos elektronika dar neirode kad ji pigesne ir patikimesne uz mechanika
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įdomus taškas automobilių raidos istorijoje - elektromobiliai populiarumu lenkia tuos, su kuriais nekonkuruoja