Dar pigesni elektromobiliai ir milijonas įkrovimo stotelių – Vokietija patvirtino naują elektromobilių paramos planą, kuriuo pagaliau turėtų džiaugtis ir „Tesla“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-11-15 15:53
siaip tai hybridu skatinimas gana nelogiskas. reiketu pagal mane ivertint hybridizacijos procenta. sakykim jei hybridas 50% su 50% - tai segmente kur elektromobiliai skatinami 6000€, tokiam hybridui priklausytu tik 3000€. o jei hybride elektros pavara 100%, ir vdv tik teikrauna akumuliatoriu - tokiam hybridui manau priklausytu 6000€ parama irgi. nes is esmes tai eektromobilis - tik su integruota vdv generacija. dabar kazkoki fiksuota skaiciu pasirinko - cia per daug buhalterinis poziuris - labiau zlugdys elektromobilizma, o ne skatins. nes tokia proporcija kaip pasirinko - vdv dali rems neadekvaciai per daug. hybridai nera ekologiski. jie tiesiog PRAKTINIS kompromisas. bet ju skatint nelabai reiketu, jei jie orientuoti i pasenusias vdv pavaras. ----------- nu bet jei lygint su musu seimunu pasiulymais automobilizme - tai musiskiai - visiski debilai... pas vokiecius bent jau siokia tokia logika yra... jie supranta ko siekia - kryptingos geroves ir ekologijos. pas mus parazitai tenori apiplest liaudi...
kestutisz 2019-11-15 16:37
Orientacija į praktiškumą nėra blogai. Ypač kai visokie ekonaciai labiausiai verkia dėl tų keliolikos kilometrų miesto centre, kas tipiniam autobanų vartotojui yra tik keli procentai viso kelio. Na pravažiuos tuos keliolika km mažiau "teršdamas" ir visiem gerai - ir aktyvistam, ir ir vairuotojam nereikės pradėti gyventi degalinėj/elektrinėj :)
SaMaras 2019-11-15 18:07
O jei aš naudosiu savo plug in hibridą tik iki darbo ir atgal, kur per parą nuvažiuojuju 50km.. ir vdv net neužkurs gal mėnesį kokį.. kodėl mane turi skatint rinktis pirkti elektrinį su krūva brangių batareikų, kurių aš nenaudosiu..
AAA000 2019-11-15 18:47
nu tai gerai, taip ir naudok. kokios dar problemos? tiesiog pagal mane tada tu tebusi kvailys, kuris nepasieme papildomos 3000€ paramos - nes nepasirinko gryno elektromobilio tau hybrido net nereikejo plius grynas elektromobilis ekonomiskesnis - nes lengvesnis. vdv dalis tereikalinga tik dideliems atstumams. jei tau yra poreikis ilgiems atstumams - tu tiesiog perki tada degalus, susimoki per akciza uz tarsa. nu ir naudojiesi. ten kazkur uz miesto. kur truksta ikrovos vietu, nera laiko ir tarsa ne tokia aktuali. taip sakant perki arba elektromobili su pilnu skatinimu ir susitaikai su trukumais. arba perki KOMPROMISA su daliniu skatinimu. jei tau poreikis vazinet uzmiestyje. na ir visi rudam sokolade. yra pilnavertis pasirinkimas VISIEMS. ar cia tau kazkas ne taip?
SaMaras 2019-11-15 21:11
Na tai tada lpagal tokią logiką paprasčiausia neskatinti elektromobilių iš viso, o sukelt akcizą degalams ir jei važiuoji ant iškastinio kuro susimoki, o jei važiuoji elektra nesvarbu kas ten pas tave mašinoj per fignia vistiek tuomet išloši
HDi 2019-11-15 21:14
Neteigčiau taip drąsiai. Nu manau svarbu, kad ta pati klasė būtų automobilio pagal dydį bent jei jau lyginama: VW Passat GTE (su 50 elektriniu atstumu) vs Ford Fusion Energi (su 33km elektriniu atstumu) vs vargana vieno variklio Tesla Model S 60 Jei tingi žiūrėt tai: VW 1647kg, Ford 1808kg, Tesla 2000kg https://www.auto-data.net/en/compare?ca ... rId3=34261 O jei BMW 330e (50-60km) lyginant su Tesla Model 3 (prasčiausia versija 100kg lengvesnė), o didžiausios baterijos model 3 sveria tiek pat, o dar jei būtų AWD Model3 tai turbūt ir daugiau svertų. https://www.auto-data.net/en/compare?ca ... rId3=32648
AAA000 2019-11-16 00:49
tu ziuriu optimistas nerealus taigi yra senai realios savikainos vaziavimo isbandytos ir paskaiciuotos. elektros gali gaut isvis NEMOKAMAI. yra gana nemazai letuju stoteliu nemokamu. kur kazkiek metu "dotuos". yra darbovietes, kur gali pasiimt tiesiog. yra visokie atsinaujinantys saltiniai (kur elektra kainuoja tik instaliavimo kastus). kaip tau isvis dar ten kyla mintis kazka lygint su kuru - kuris, jei jo nevogt - visada kainuos oficialiai virs euro, neoficialiai kazkur 70 centu eiles? cia yra realybe. jei ziuret buhalteriskai. kas ziurint technologiskai. gali imt elektromobili su pilnu akumu (sakykim 100kwh akumas sveria kazkur 700kg, ar gal net 800kg jei senesnis). arba imt ta pati elektromobili (pilnaverti, o ne hybrida), ir vietoj jo akumu - tik puse akumo. o kita puse integruotas vdv generatorius. cia tiems, kur nori garantuotai toli nuvaziuot. ir svorio prasme bus lygiai tas pats. ir dabar imam hybridus. ten buna ikistas koks nors tipo "akumas" - nu gal iki 7-8kwh talpos. su kuriuo kazkaip nubezdi ten kokiu 30km. ir prikista vdv motoras, plius bent 200-300kg sudetinga reduktorine-planetine sistema - kad galetu tiesiai ant vdv vaziuot ir visa sita suda dar turi tempt koks nors nugaidintas elektros varikliukas su tuo silpnu akumu, kuris greit issidusina nuo labai intensyvios eksplotacijos. nes visi "taupo" kura - nes brangu gi. ir kankina akuma su tais savo 30km kelis net tokius zinau jau keli verkia kad net tu 30km nebenusivelka... tesla tai siaip technologinis sudas jei vertint mechaniskai. as nesuprantu kaip visi jais zavisi. juk jie butent tik ant elektrines pavaros efekto ir vaziuoja siulau i tokius net neziuret. ju akumu sistema irgi visai kitas tipas. vienintelis pliusas - daug gamina ir bendri parametrai gana neblogi. nu tai ir perka - nes neturi vartotojai pasirinkimo tiesiog. kiti DAR NEGAMINA. arba gamina hybridus, bet tuos prastus. su byrancia mechanika. fordai ten isvis - net is esmes perdare. pirmi modeliai visiskas sudas buvo. o grynus elektromobilius tu bent matei realiai? nu kasikai kazkokie... tame tarpe ir bmw tas i3...atseit cia jau is "geru". cia net ner ka su kuo lygint. kasika su perpus sunkesniu hybridiniu auto? ka ten imanoma palygint? nu spaudzia ten 3-4 litru sanaudas - bet cia del regeneracijos pagrinde. elektra vistiek butu nusimete kelis simtus bereikalingu kg plius dar apie 2 kartus pigiau net jei ir su hybridu lygint. ir viskas nevyksta tik del ikrovimo nepatogumo ir pilnavercio akumo brangumo... man toks vaizdas kad tuos pastu is kitaiciu elektromobilius siusimes bus ir greiciau ir pigiau cia labiausiai viska gal stabdo butent biurokratines Europos sistemos automobilizme. is kol vokieciai neleis savo uzsiziopsojusiai auto pramonei ilist i rinka - tol nieko gero ir nebus
AAA000 2019-11-17 10:39
skatint reikia. ir butent elektromobilizma tik gryna. nes pas ji problemos del ikrovimo nepatogumo. vadinas reikia kazkaip kompensuot sita nepatoguma. kitaip nesirinks dauguma. ir neplis elektromobilizmas. visi renkasi praktiskiausia varianta. o tie kur tipo visokie "eko sekejai" ir "zalieji ufonautai" - jie labiau sneka - nei perka ir naudoja. arba isvis net neperka - tik sneka, nors net neturi auto vadinas poreikis yra - o "eko" sneketojai tesiulo tik automobilizmo suzlugdyma ji draudziant ribojimais - o galimybes apribotos. va cia ir butu skatinimas visuomenes infrastrukturos keitimo saskaita. nes taip ar taip moka visi uz infrastruktura kazkokius mokescius. tai va ir turi but logiskas mokestis, tiem kam labiausiai naudinga - daugiausiai turi moket. o pasimt tie kurie naudosis nepatogiais elektromobiliais. per kazkokia kompensacija sito nepatogumo. draudimus galima ivedinet kai elektromobilizmas virsys bent 50% visu auto. va tada jau nebebus dideles zalos ir is visuotiniu draudimu. o dabar elektromobilizmo net 5% nera - o visi nori nukirst 95%+ likusios VEIKIANCIOS IR SVARBIOS VISKAM infrastrukturos. cia kaip galva nusipjaut - kad nebesikt. nes galva kramto ir atseit issispres sikimo tarsos problema va tokiam lygyje dabar auto tarsos mokescius ivedineja... vaiku darzelis tam seime kazkoks... o ten kur lesas skirs kazkam kitam - tai isvis - tokius kalejiman kist reikia. uz salies ekonomikos zlugdyma ir geroves mazinima.
ponulis1 2019-11-17 15:11
AAA000 taip nusisneka, kad cia visa puslapi prirasyti, kokias nesamones raso..
AAA000 2019-11-17 20:18
trolis1 panikoj