Kaip iš tikro remontuojami keleiviniai lėktuvai ir kas vyksta kas 12 metų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2019-12-12 18:46
Palygino lėktuvą su automobiliu.. aišku, turbūt visi sutiktų, jei kas 100k km ne tik variklio diržus pasikeistų, bet ir visą kapitalinį variklio remontą atliktų..(už tą pačią kainą) bet jei už tai reikėtų ir susimokėti, ar tikrai norėtume tokių išlaidų... juk auto gedimo atveju tai nuplauktų koks svarbus susitikimas, ar renginukas, gal dar kokių nepatogumų būtų, bet tai tik tiek.. lėktuvui sugedus ore „nepatogumų“ gali būti šiektiek daugiau..
HardAxe 2019-12-13 10:43
prie to paties, lėktuvas per tiek metų surenka ne 100kkm... Net jei nekreipti dėmesio į didesnį greitį, to tiek eksplotacijos valandų dauguma mašinų turbūt irgi arba gautų kapitalinį remontą arba būtų nurašomos. Linksma būtų, jei lėktuvui kas 10kkm reikėtų keisti tepalus o kas 50kkm stabdžių skystį
SaMaras 2019-12-13 13:56
Na ir bet ir yra kitų einamųjų remontų, kurie daromi dažniau, o jų kontrolė griežtesnė. Pažįstamam teko suktis iš bėdos, kai jų (transportinis) lėktuvas nusileido uk, o pakilti nebeleido, nes kaip tik pasibaigė akumuliatoriaus aptarnavimo laikas. Savaitgalis, niekur negausi, prastovos kainuoja, tai pasiskaičiavo, kad pigiau sėsti į mašiną ir nuvežti tiesiai kitus (nes akumai pavojingas krovinys, siuntų tarnybos pasiuntė juos pačius..)
HardAxe 2019-12-13 15:37
ką ir kalbu, kad lygina pramoninio lygio transporto mechanizmą kabantį ore su asmeniniu automobiliu. Tada iš bėdos gal vienmotorį rekreacinį orlaivį (cesna?) galėtume lyginti, bet ne šituos žvėris.